///// написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Геометрия на предница - Мареа?
Collapse
X
-
Да, отливка е, съставена от 2 железа. Едното се е било счупило отпреди и съм карал "на половин" носач. Изглежда е имало някаква шупла, защото като го оглеждахме как се е счупил, половината в цепнатината беше ръждясало, което ме навежда на мисълта, че си е било така доста време. А пък беше сменян преди няма година и половина - бил някакъв испански, бла-бла.В първия сервиз ми смениха десния носач и дясната биалетка, а на другия сервиз ми казаха, че имам хлабина в тампоните на левия носач, та смениха и него.Ако обаче колата ти е разкрачена, не ти ли износва дясната гума отвътре (понеже стъпва само от вътрешната страна на тази дясна гума)?Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.
-
Носачите са ковани, отливката не е с такава якост///// написа:Сега, я ми обясни как се чупи носач на мареа! Ми той е плътна отливка пп. Само да кажа, че моето типо е имало жесток челен удар! Дясната ми гума е разкрачена и няма как да се коригира това! Явно е поддало дясното бомбе! Но въпреки всичко колата си върви "като по канап" и волана е направо!
.А за да направиш видимо голям страничен наклон от мърдане на бомбето, то то трябва да се е отпорило поне със сантиметър в посока към мотора :D Тоя страничен наклон идва от деформиране или на захващането на амортисьора към шенкела, огъване на стъблото или разбиването му.
Коментар
-
В съботата ходих до с. Яхиново при бай Митко. Благодаря на Rokambol за съвета.Човекът погледна другите 2 разпечатки, които ми бяха давали предишните сервизи и вика "Абе аз не им вервам, сам ше проверя" и вика - Я се качете 2 човека в колата, да натежите и да видя как се държи. Вика ми - колата ти няма проблеми, в нормите е, дай да разменим предните със задните гуми и пробвай да видиш как ще върви. Разменихме ги и колата престана да тегли настрани.Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар