Реших да сменям предните амортисьори на Бравото и като свалих всичко се оказа ,че на десния носач шарнира е разбит,задния тампон на левия носач и той не става,тампоните на биалетките смачкани и те.Та по мои изчисления ремонта ще ми стъпи на 260 лв.В тази сума влизат само частите без труд и разбира се частите ще бъдат поръчани от hit-ko от Ямбол.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Предното окачване на Бравото е демонтирано-вече е готово.
Collapse
X
-
Re: Предното окачване на Бравото е демонтирано.
само не взимай фрап за бирт си знаеш предполагамTornado написа:Реших да сменям предните амортисьори на Бравото и като свалих всичко се оказа ,че на десния носач шарнира е разбит,задния тампон на левия носач и той не става,тампоните на биалетките смачкани и те.Та по мои изчисления ремонта ще ми стъпи на 260 лв.В тази сума влизат само частите без труд и разбира се частите ще бъдат поръчани от hit-ko от Ямбол.
TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
-
Re: Предното окачване на Бравото е демонтирано.
Кво да знам за бирт носачи като носачи.stef написа:само не взимай фрап за бирт си знаеш предполагамTornado написа:Реших да сменям предните амортисьори на Бравото и като свалих всичко се оказа ,че на десния носач шарнира е разбит,задния тампон на левия носач и той не става,тампоните на биалетките смачкани и те.Та по мои изчисления ремонта ще ми стъпи на 260 лв.В тази сума влизат само частите без труд и разбира се частите ще бъдат поръчани от hit-ko от Ямбол.
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Имаме си класация за носачите!
Верно Birth не са от тези с най-голям пробег!http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...EE%F1%E0%F7%E8
Коментар
-
Re: Предното окачване на Бравото е демонтирано.
ОК няма проблем аз да съм спокоен че съм дал съвет /от личен опит / :DTornado написа:Кво да знам за бирт носачи като носачи.stef написа:само не взимай фрап за бирт си знаеш предполагамTornado написа:Реших да сменям предните амортисьори на Бравото и като свалих всичко се оказа ,че на десния носач шарнира е разбит,задния тампон на левия носач и той не става,тампоните на биалетките смачкани и те.Та по мои изчисления ремонта ще ми стъпи на 260 лв.В тази сума влизат само частите без труд и разбира се частите ще бъдат поръчани от hit-ko от Ямбол.
TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Тоя знак със щита го има на доста части по колата с които части е излязла от завода. При мен съм го виждал на разпределителен вал, ролки, на водната помпа и къде ли не... И ние сменяхме така едни тампони на носач на Темпра, с флекса и чука. После набиването на новия тампон пак е зор, че тоя дето бяхме взели май беше и по-тесен.. яко блъскане с чука ама влезе
Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
21 милимитера е оста и тампона трябва да е такъв.Има и оси 22 мм обаче.spark написа:Тоя знак със щита го има на доста части по колата с които части е излязла от завода. При мен съм го виждал на разпределителен вал, ролки, на водната помпа и къде ли не... И ние сменяхме така едни тампони на носач на Темпра, с флекса и чука. После набиването на новия тампон пак е зор, че тоя дето бяхме взели май беше и по-тесен.. яко блъскане с чука ама влезе
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Ако ползваш ъглошлайф измъкването на тампона става за около 10 минути и още толкова за набиване на новия :D .Преди час завърших с ремонта на предницата.Най-трудно е свиването на пружините със скобите.Ползвах 3 скоби поради факта ,че навивките на пружината са едри и не може да се свие достатъчно.Малко трудно става и подмяната на тампоните на биалетките заради това ,че трябва втори човек който да окаже натиск на щангата и да се присъедини долния тампон със шайбата и гайката.Остава само да мина на стенд за сходимостта на колелата и остава да чакам следващия ремонт.Всичко излезе 250 лв. като в цената влизат два амортисьора Кофап,носач десен,тампон заден ляв и 4 тампона за биалетките.И още нещо особенно ремонта извърших без канал което не считам за кой знае какво като имам предвид ,че колегата spark сваля картер пред блока в който живее.pakumba написа:тва със сменянето на тампоните е бази клинча. аз съм горил с бензинова лампа стария тампон, че да излезе
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Ако имаш подходяща скоба с, която да натегнеш щангата към носача, действието се извършва и от един човек, лично така съм си сменял и двете биалетки. Само споделям идея!Tornado написа:...Малко трудно става и подмяната на тампоните на биалетките заради това ,че трябва втори човек който да окаже натиск на щангата и да се присъедини долния тампон със шайбата и гайката.
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Лошото е ,че имам ама не е тук в Казанлък ,а няма как трябва да се сглоби всичко.Vladim написа:Ако имаш подходяща скоба с, която да натегнеш щангата към носача, действието се извършва и от един човек, лично така съм си сменял и двете биалетки. Само споделям идея!Tornado написа:...Малко трудно става и подмяната на тампоните на биалетките заради това ,че трябва втори човек който да окаже натиск на щангата и да се присъедини долния тампон със шайбата и гайката.
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
За тампоните на беалетките май бяхме говорили, че може да стане по-лесно ако се направи като предницата е вдигната и от двете страни. Така като отвиеш гайките на беалетките щангата ще може да се движи нагоре-надолу по-лесно. А като само едната страна е на крик, щангата натиска надолу и е голям зор да се измъкне беалетката от носача.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Цялата предница беше вдигната и пак не става защото височината на тампоните като нови е голяма.spark написа:За тампоните на беалетките май бяхме говорили, че може да стане по-лесно ако се направи като предницата е вдигната и от двете страни. Така като отвиеш гайките на беалетките щангата ще може да се движи нагоре-надолу по-лесно. А като само едната страна е на крик, щангата натиска надолу и е голям зор да се измъкне беалетката от носача.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар