Преди седмица започна да ми омеква педала на спирачката, као сега закова на едно положение като го натина на 10тина сантиметра тогава захваща. Преди в зависимост от усилието захвата му беше от 2 до 5 6 сантиметра максималното усилие. Несъм гледал за течове утре щ видя и ще обезвъздушавам. Дано от това се оправи . Педала и преди си беше мек но спираше с малък ход перфектно. Сега хода стана голям и трябва да натискам много повече за същия ефект и то при малко по голям ход на действие ! Някой има ли идеи за проблема. Като обезвъздуша ще пиша
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Омекна спирачния педал. - износени задни накладки
Collapse
X
-
Изсмуках спираната че беше боза и сложих приста дот 4 колкото беше в казанчето, несъм източвал системата. Сега като че ли е по-добре но стържат като че ли :/ Мислих че са задните барабанни накладки,но неуспях да махна барабана да го видя, а иначе като друпна леко ръчната и набия спирачките наистина спира както преди
Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
-
Ай честит пост номер 800///// написа:Прилича ми на блокирал саморегулиращ механизъм на задните спирачки! И освен това има нужда от престъргване на барабаните!
Типо 1.4i.e. ex again
Alfa Romeo 156 2.0 The Precious!!!!!! ex
Fiat Punto MK2- 1,9 JTD - the city car. ex
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm ex
Lancia Musa 1.4 16V Aut ex; JEEP Grand Cherokee 2.7 CRD ex;
BMW X3 3.0D Aut
Коментар
-
Засега ще си карам така, а като се върна във Варна ще се разберем да я видиш///// написа:Прилича ми на блокирал саморегулиращ механизъм на задните спирачки! И освен това има нужда от престъргване на барабаните!
Нали нищо неможе да е истане. Спред мен са задните накладки но незнам защо е заял барабна неще да падне , пък неща да го блъскам трябва да има друг начин ... Колелото се върти свободно .
Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
Коментар
-
Малко съм невеж . Какъв ръб? Аз както си го представям самият барабан е залепен за диска и не мърда , това което може да пречи е да са разчекнати накладките и да опират, но се върти свободно :/ Не вдявам аз москвичи правих като по-малък фиатките по барабанни спирачки се надявам да не са много по различниspark написа:Ако барабана ти е направил ръб без блъскане трудно ще минеш
На московеца обаче блусках като луд.. тая колица много си я пазя
Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
Коментар
-
Накладките, като се трият във вътрешността на барабана, го износват и се образува ръб. Като се опитваш да извадиш барабана, накладките опират в образувалия се ръб и не му позволяват да излезе. За това както е казал колегата - с блъскане и ще излезе!B1keP_B0y написа:Какъв ръб?Space Star 1.9 DID
Коментар
-
При мен тапата я няма , но видях сервизния отвор. Нищо не се виждаше блестеше ми много , но течове нямам защото не губи спирачна течност. Един приятел ми каза като карам да опъна леко ръчната и ако като натисна спирачката е както преди , значи са били накладки задни. Направих го , така и стана. Но за да съм сигурен трябва да се махне барабана да видя. А знам, че на сервиз ако я закарам ще са по-невнимателни от мене . Та ще се опитам сам пък ще пиша какво ставаnikolov-1.6_v16 написа:колега преди да счипиш нещо от вътрешната страна на барабана има една малка гумена тапа махни я това е сервизен отвор през нея се вижда сатоянието на накладките или имаш теч или накладките са ти за смяна и вземат много спирачна течност
Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
Коментар
-
А къде се намира той? На Типото не помня да съм виждал такъв, а сега на Бравата не присъствах на смяната на накладките!nikolov-1.6_v16 написа:колега преди да счипиш нещо от вътрешната страна на барабана има една малка гумена тапа махни я това е сервизен отвор през нея се вижда сатоянието на накладките или имаш теч или накладките са ти за смяна и вземат много спирачна течностSpace Star 1.9 DID
Коментар
-
Ами като махнеш колелото нали има 2 стърчащи болта за развиване на барабанаRoko написа:А къде се намира той? На Типото не помня да съм виждал такъв, а сега на Бравата не присъствах на смяната на накладките!nikolov-1.6_v16 написа:колега преди да счипиш нещо от вътрешната страна на барабана има една малка гумена тапа махни я това е сервизен отвор през нея се вижда сатоянието на накладките или имаш теч или накладките са ти за смяна и вземат много спирачна течност
Та без да ги развиваш остава една дупка без да броиш тези за болтовете на колелото
Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар