Губи спирачната течност, но не мога да разбера откъде... никъде не капе, петна под колата няма... губи по около 150гр. на 3 месеца.Странното е, че когато натисна педала на спирачката и след това го отпусна - светва лампата за повреда в спирачната с-ма на таблото за няколко секунди. Това само когато нивото на сп.течност спадне до малко над минимума(но не е под него)... като долея до максимума спира да свети...
Накладките са добре, поне външната част...тази, която се вижда.Един познат ме плаши, че можело да вкарва сп.течност в сервото... възможно ли е това?!Тук също обсъждахме същия Форд... педала вече не потъва(откакто долях сп.течност)... друго не съм пипал по спирачната с-ма.Дайте идеи какво да предприемам. Мерси.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Неясен проблем със спирачната система...
Collapse
X
-
Re: Неясен проблем със спирачната система...
Да, възможно е. То нали се намира м/у педала на спирачките и помпата. Така че ако е скапано бутало на помпата, като нищо ще тече в сервото. Това за лампата е нормално при ниско ниво на течноста. Свети за предупреждение. Иначе като ти свърши спирчната течност, а ти се наложи да спреш, за къй х... да ти свети чак тогава.msotiroff написа:Един познат ме плаши, че можело да вкарва сп.течност в сервото... възможно ли е това?!
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
-
Напълно възможно е сп. течност да отива в сервото.Имам горчив опит от предната кола(Алеко)-докато не смених помпата,не се оправиха нещата.Ако това е проблема,не се занимавай с разни майстори,които сменят само гумичките-няма да има полза.Сменяй помпата с нова,че със спирачките компромиси не се правят.Успех и напиши какво е станало.Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW
Коментар
-
Точно и аз с Алеко ,но си имаше спирачки.При ремонта на помпата от сервото изкарах 400-500 гр. спирачана течностlu40 написа:Напълно възможно е сп. течност да отива в сервото.Имам горчив опит от предната кола(Алеко)-докато не смених помпата,не се оправиха нещата.Ако това е проблема,не се занимавай с разни майстори,които сменят само гумичките-няма да има полза.Сменяй помпата с нова,че със спирачките компромиси не се правят.Успех и напиши какво е станало.
,а най учудващото е ,че сервото продължи да си работи.
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Искаш да кажеш, че сервото се пълни със сп.течност през помпата...?!Принципно не съм сигурен, че повредата е в помпата, иначе я сменявам моментално... ама знам ли?! Най - мразя да сменям здрави части... Yellow_Flash_Colorz_PDT_07lu40 написа:...M-Benz E 250 TD 150hp
M-Benz 200d 75 hp
Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили
Коментар
-
Ок, само да спре дъжда, че навън как бръзкааа... Ако вкарва течност в сервото така ще разбера, а?!///// написа:Можеш да направиш такава проба - отвий двете гайки, които прикрепват помпата към сервото и я издърпай лекичко напред, да видим какво ще излезе!M-Benz E 250 TD 150hp
M-Benz 200d 75 hp
Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили
Коментар
-
Колегите са прави-течноста ти отива в сервото и ако се препълва се изсмуква през колектора и по-малко го изгазя.Може по-малко да ти изпушва през ауспуха.На предното ми типо имаше този проблем. Като махнах помпата с една спринцовка с маркуче изсмуках около 300 мл. течност от сервото.Така че сменяй помпата.Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар