Става въпрос за колата от подписа. Вчера усещам нещо не върви като хората. Отзад задържа нещо. Спирам джантата на задно ляво не може да се пипне. Явно апарата задържа. С дискови съм навсякъде. Днес го разглобих апарата и видях, че буталото леко е раждясало щото гумичката май нещо не е за него. Разглобих го пазачистих го ама пак задържа. Кажете моля какво да правя. Ориентиръл съм се към смяна на апарата с втора ръка, че това не знам как да го оправя
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Блокирал спирачен апарат
Collapse
X
-
По този въпрос не съм се замислял. Наистина не съм ги гледал как са, но не съм и ги сменял от както я имам колата над година и половина. А и колата ми май е била подводница в Германия, така че може да са заминали.tonov написа:Виж си и спирачните маркучи, ако са стари ги смени. Може и от тях да задържа
Коментар
-
ми аз мога да ти кажа как да го почистиш ефективно и лесно- махаш апарата от диска, да виси на маркуча, напомпваш докато изпадне цилиндърчето, махаш апарата от маркуча/имай някакъв съд за изтичащата спир. течност/ и след като си почистил цилиндърчето на изваден маркуч много лесно се набива. за задържането от маркучите колегата е правLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Да ти кажа таа процедура дето я предлагаш я направих ама без да свалям апарата от маркуча. Гаджето помпа на спирачката /малее таз девойка само за коли и говоря/ и цилиндъра излезе почити до край. Развих го с помоща на клещи и го зачистих. После го завих и го вкарах навътре с дърводелска стяга /струва 3 лева/. Само ме притеснява че маншона се е удървил яката работа. И не знам дали трябва да влезе вътре в апарата част от гумата. То нали вътре има едно гумено пръстенче то си седи ама част от маншона не знам дали трябва да е вътре да не влизат боклуци? И трябва да си сменя връгките за обезвъздушаване че ми се струва скоро ще се прецакат и няма да мога да ги отвивам с ключ.pakumba написа:ми аз мога да ти кажа как да го почистиш ефективно и лесно- махаш апарата от диска, да виси на маркуча, напомпваш докато изпадне цилиндърчето, махаш апарата от маркуча/имай някакъв съд за изтичащата спир. течност/ и след като си почистил цилиндърчето на изваден маркуч много лесно се набива. за задържането от маркучите колегата е прав
Коментар
-
ми щото нямам стяга затова се налага да махам от маркуча. иначе няма лошо и така да стане. пак за жената и аз сам така, а на бас, че моята разбира повече за коли от твоятаFiat 127 написа:Да ти кажа таа процедура дето я предлагаш я направих ама без да свалям апарата от маркуча. Гаджето помпа на спирачката /малее таз девойка само за коли и говоря/ и цилиндъра излезе почити до край. Развих го с помоща на клещи и го зачистих. После го завих и го вкарах навътре с дърводелска стяга /струва 3 лева/. Само ме притеснява че маншона се е удървил яката работа. И не знам дали трябва да влезе вътре в апарата част от гумата. То нали вътре има едно гумено пръстенче то си седи ама част от маншона не знам дали трябва да е вътре да не влизат боклуци? И трябва да си сменя връгките за обезвъздушаване че ми се струва скоро ще се прецакат и няма да мога да ги отвивам с ключ.pakumba написа:ми аз мога да ти кажа как да го почистиш ефективно и лесно- махаш апарата от диска, да виси на маркуча, напомпваш докато изпадне цилиндърчето, махаш апарата от маркуча/имай някакъв съд за изтичащата спир. течност/ и след като си почистил цилиндърчето на изваден маркуч много лесно се набива. за задържането от маркучите колегата е прав
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Не съм сигурен. Може да ги пробваме някой ден те ше бачкат ние ще пиеме бира и ще даваме наставления и после ще има оценки.pakumba написа:ми щото нямам стяга затова се налага да махам от маркуча. иначе няма лошо и така да стане. пак за жената и аз сам така, а на бас, че моята разбира повече за коли от твоятаFiat 127 написа:Да ти кажа таа процедура дето я предлагаш я направих ама без да свалям апарата от маркуча. Гаджето помпа на спирачката /малее таз девойка само за коли и говоря/ и цилиндъра излезе почити до край. Развих го с помоща на клещи и го зачистих. После го завих и го вкарах навътре с дърводелска стяга /струва 3 лева/. Само ме притеснява че маншона се е удървил яката работа. И не знам дали трябва да влезе вътре в апарата част от гумата. То нали вътре има едно гумено пръстенче то си седи ама част от маншона не знам дали трябва да е вътре да не влизат боклуци? И трябва да си сменя връгките за обезвъздушаване че ми се струва скоро ще се прецакат и няма да мога да ги отвивам с ключ.pakumba написа:ми аз мога да ти кажа как да го почистиш ефективно и лесно- махаш апарата от диска, да виси на маркуча, напомпваш докато изпадне цилиндърчето, махаш апарата от маркуча/имай някакъв съд за изтичащата спир. течност/ и след като си почистил цилиндърчето на изваден маркуч много лесно се набива. за задържането от маркучите колегата е прав
Коментар
-
Оправих ги нещата. Щях и тема със снимки да пусна ама се не остава време. Тия дни ще я пусна. Мерси все пак за отговора//// написа:Колега, развий пробката за обезвъздушаване и пробвай да набуташ буталото навътре.ако при това положение буталото се движи, тогава е марку4а.С ейбиес ли са ти спира4ките? А маншона трябва да е навън и да е здрав.Ина4е вътре пак ще се напълни с прах, боклуци и корозия.
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар