Колеги иска ми се да сложа на Бравата дискове отзад. Може ли малко пояснения от каква кола може и как става преправянето? Колата е 1.6 1998г. без ABS. Благодаря предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
От барабанна спирачка към дискова.. как?
Collapse
X
-
Трябват:- спирачни апарати с планките и болтове за закрепване-предпазните ламарини-шайбата между главината и шенкела (която е с различна дебелина от тази която е на твоята кола в момента)-спирачни маркучи,тръбички и планки за тях-жила за ръчна с дискови спирачки планки за закрепване.От твоята кола остават главините,ако има ABS на планките за дисковите апарати трябва да има отвор за датчика.Дисковете са плътни 240 mm.Маренго 1.9Jtd-110 2002
Коментар
-
Re: От барабанна спирачка към дискова.. как?
Колега, кефи те да си еб*ш душата ли? Колко да върви това 1.6, че да ти трябват дискови спирачки отзад? Или постоянно караш с 5 човека и пълен багажник по баир надолу. Единствените +-ове ще са визия и ... ми май няма друго. Разходите ще са големи... ама ти си знаеш най-добре. Преди карах Мултипла с барабани отзад, сега карам Мултипла с дискове отзад. Разлика в спирането няма. На дисковете накладките са по-скъпи, апаратите са по-сложни и по-скъпи като се наложи да ги сменяш. Но както казах, ти си знаеш най-добре.Успех!yo_brava написа:Колеги иска ми се да сложа на Бравата дискове отзад. Може ли малко пояснения от каква кола може и как става преправянето? Колата е 1.6 1998г. без ABS. Благодаря предварително!Когато господ не можал да направи правия силен, направил силния прав !
Коментар
-
Барабана пред диск няма друго предимство освен да се връткаш с ръчна спирачка. А и ако не си проверил цени барабаните са в пъти по-скъпи от задните дискове специално за Браво/Мареа/Купе. Цените за конверсия от барабан към диск съвсем не са високи както преди години, а това колко вървяла колата - ми 1.6 сток прави 190-200км/ч , колата си иска адекватни спирачки,поне стаднартно са слаби спирачките. Поне по мое мнение една конверсия с дискове отзад и вентилирани дискове 257х20мм отпред с апарати и хубави накладки правят спирането много по-добро и издръжливо на дълги цикли на спиране без охлаждане.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
[quote="pi4_s_bravo"]Барабана пред диск няма друго предимство освен да се връткаш с ръчна спирачка. А и ако не си проверил цени барабаните са в пъти по-скъпи от задните дискове специално за Браво/Мареа/Купе. Цените за конверсия от барабан към диск съвсем не са високи както преди години, а това колко вървяла колата - ми 1.6 сток прави 190-200км/ч , колата си иска адекватни спирачки,поне стаднартно са слаби спирачките. Поне по мое мнение една конверсия с дискове отзад и вентилирани дискове 257х20мм отпред с апарати и хубави накладки правят спирането много по-добро и издръжливо на дълги цикли на спиране без охлаждане.[/qА прочете ли, че на колегата Брвата дори няма АБС. Ама аз не разбирам, както кажете...Когато господ не можал да направи правия силен, направил силния прав !
Коментар
-
[quote="SDLW"]Е и какво като няма АБС , и на Бравото ми и на Мареата съм сложил въпросната комбинация вентилирани 257х20 отпред , и дискове отзад , и двете нямат АБС. Не ти схванах иначе идеята,като няма АБС колата няма нужда от по-добри спирачки ли?!pi4_s_bravo написа:Барабана пред диск няма друго предимство освен да се връткаш с ръчна спирачка. А и ако не си проверил цени барабаните са в пъти по-скъпи от задните дискове специално за Браво/Мареа/Купе. Цените за конверсия от барабан към диск съвсем не са високи както преди години, а това колко вървяла колата - ми 1.6 сток прави 190-200км/ч , колата си иска адекватни спирачки,поне стаднартно са слаби спирачките. Поне по мое мнение една конверсия с дискове отзад и вентилирани дискове 257х20мм отпред с апарати и хубави накладки правят спирането много по-добро и издръжливо на дълги цикли на спиране без охлаждане.[/qА прочете ли, че на колегата Брвата дори няма АБС. Ама аз не разбирам, както кажете...Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
Едно време от Алфа взимаха части за тая конверсия.Относно ползите...ако не е нещо два тона или поне 150 коня, дисковете отзад нямат никакъв смисъл. На нормална кола задни челюсти се сменят веднъж на 3-4 комплекта предни. Малко натоварване, което при дискове е сигурна рецепта за постоянни проблеми с ръждиви дискове и блокирали апарати. Не е защото са лоши или сиситемата е калпава...просто не сработват достатъчно често, за да се самопочистват. Това е причината да не ги слагат, макар дисковата система да е значително по-евтина и по-проста от барабанната.
Коментар
-
И ще се вкараш в един филм с обезвъздушаване, запекли/неразвиващи се тръбички, та ще проклинаш...За да имаш добри спирачки, просто си сложи хубава марка накладки и предни дискове."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Грешиш колега. Аз като сложих на мойто типо, което си е с кантар мога да кажа, че дори и при нормално каране дисковете си работеха и спирането се подобри осезаемо, въпреки че бях вече с 257 вентилирани отпред! Филма не е малък, но ако е само заради визуалния ефект няма смисъл!!Salvador написа:Едно време от Алфа взимаха части за тая конверсия.Относно ползите...ако не е нещо два тона или поне 150 коня, дисковете отзад нямат никакъв смисъл. На нормална кола задни челюсти се сменят веднъж на 3-4 комплекта предни. Малко натоварване, което при дискове е сигурна рецепта за постоянни проблеми с ръждиви дискове и блокирали апарати. Не е защото са лоши или сиситемата е калпава...просто не сработват достатъчно често, за да се самопочистват. Това е причината да не ги слагат, макар дисковата система да е значително по-евтина и по-проста от барабанната.||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар