колко горе долу взимат майсторите за тази работа колеги?купих си го накрайника от евро07.знам че не ги кефи тях като нося мои части но аз така съм свикнал и купувам.аз съм от Варна
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
запитване за цени смяна на кормилен накрайник фиат брава
Collapse
X
-
Защо мислиш така?Не мога да си отговоря :/ Не виждам кой нормален човек ще откаже 15 лв. за половин час работа :/ivel написа:никой сервиз не работи с части от клиента-защо ,сами си отговорете"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
принципно сервизите си прибират отстъпката от частите,което до някъде е правилно.виждал съм автомобил,собственикът на който е решил да си купи външно каре.отива в сервиз вдигат колата на подемник,разглобяват и ядец-карето не е същото.и какво -колата виси на подемника 1 час,та да дойде друго каре,с една дума има и пропуснати ползи.този същия човек,ако беше отишъл без каре, от сервиза щяха да поръчат,да им кажат,че са 3 варианта,да им пуснат и трите карета и което стане.другите после ги връщат.иначе сервизите когато им занесеш частите умножават цената на труда по 1,5(неписано правило).
Коментар
-
И в двата случая колата виси на подемника 1 час. Няма разлика във времето.ivel написа:виждал съм автомобил,собственикът на който е решил да си купи външно каре.отива в сервиз вдигат колата на подемник,разглобяват и ядец-карето не е същото.и какво -колата виси на подемника 1 час,та да дойде друго каре,с една дума има и пропуснати ползи.този същия човек,ако беше отишъл без каре, от сервиза щяха да поръчат,да им кажат,че са 3 варианта,да им пуснат и трите карета и което стане.другите после ги връщат..
Коментар
-
Ако умеят да работят през рамите на колите няма да виси 1ч на подемника! Но повечето сервизи или звънят по складовете,или ровят по каталозите/което е едно и също/ и като им излязат 2-3 варианта за дадена позиция и дигат ръце и поръчват всичко що има... :Dstilo_new написа:И в двата случая колата виси на подемника 1 час. Няма разлика във времето.ivel написа:виждал съм автомобил,собственикът на който е решил да си купи външно каре.отива в сервиз вдигат колата на подемник,разглобяват и ядец-карето не е същото.и какво -колата виси на подемника 1 час,та да дойде друго каре,с една дума има и пропуснати ползи.този същия човек,ако беше отишъл без каре, от сервиза щяха да поръчат,да им кажат,че са 3 варианта,да им пуснат и трите карета и което стане.другите после ги връщат..LANCIA DELTA II 1.6ie 75HP 835C1.000
LANCIA KAPPA 2.0 20V 838A1.000-ex
LANCIA DEDRA 1.8 105hp 835A2.046-ex
Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 215hp
Grande Punto 1.2 LPG
Коментар
-
Може и да е валидно за Фиат, но примерно при Рено и да търсиш по номер на рама полза няма. Това беше причината след Клио да взема Брава. На практика амортесьорите му са несменяеми, защото се монтирали 3 вида (излизат по съответния номер на рамата) и след демонтаж и измерване - точно този не се внасял. Разликата била в захващането и това е само един пример.mitaka_71 написа:Ако умеят да работят през рамите на колите няма да виси 1ч на подемника! Но повечето сервизи или звънят по складовете,или ровят по каталозите/което е едно и също/ и като им излязат 2-3 варианта за дадена позиция и дигат ръце и поръчват всичко що има... :D
Коментар
-
Рената не ги коментирам-те са едно от малкото изключения в случая!Но над 90% от марките се хващат по рама на 100% позициите и не е необходимо да се хвърля на боб!wwalker написа:Може и да е валидно за Фиат, но примерно при Рено и да търсиш по номер на рама полза няма. Това беше причината след Клио да взема Брава. На практика амортесьорите му са несменяеми, защото се монтирали 3 вида (излизат по съответния номер на рамата) и след демонтаж и измерване - точно този не се внасял. Разликата била в захващането и това е само един пример.mitaka_71 написа:Ако умеят да работят през рамите на колите няма да виси 1ч на подемника! Но повечето сервизи или звънят по складовете,или ровят по каталозите/което е едно и също/ и като им излязат 2-3 варианта за дадена позиция и дигат ръце и поръчват всичко що има... :DLANCIA DELTA II 1.6ie 75HP 835C1.000
LANCIA KAPPA 2.0 20V 838A1.000-ex
LANCIA DEDRA 1.8 105hp 835A2.046-ex
Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 215hp
Grande Punto 1.2 LPG
Коментар
-
И не само никой няма да ти даде гаранция за извършена услуга ако не е сигурен в качеството на вложените части. А редовно някой отива в магазина и вика искам накрайник и се почва този е 5 лв. оня е 10 а има и от 20лв. и пича си взема нещо прясно рециклирано с китайски произход и след 1000км вика ония царвули в сервиза ми працакаха колата. Именно зада ги няма тия приказки сервизите сами си поръчат частите.ivel написа:принципно сервизите си прибират отстъпката от частите,което до някъде е правилно.виждал съм автомобил,собственикът на който е решил да си купи външно каре.отива в сервиз вдигат колата на подемник,разглобяват и ядец-карето не е същото.и какво -колата виси на подемника 1 час,та да дойде друго каре,с една дума има и пропуснати ползи.този същия човек,ако беше отишъл без каре, от сервиза щяха да поръчат,да им кажат,че са 3 варианта,да им пуснат и трите карета и което стане.другите после ги връщат.иначе сервизите когато им занесеш частите умножават цената на труда по 1,5(неписано правило).Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар