Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

запитване за цени смяна на кормилен накрайник фиат брава

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    запитване за цени смяна на кормилен накрайник фиат брава

    колко горе долу взимат майсторите за тази работа колеги?купих си го накрайника от евро07.знам че не ги кефи тях като нося мои части но аз така съм свикнал и купувам.аз съм от Варна

    #2
    Около 15 лв. за смяна и 20-30-40 за реглаж, който не е задължителен.
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      Ми както си свикнал да си купуваш частите, така свикни и да си ги сменяваш. Не е нищо сложно, нито трудно. :D

      Коментар


        #4
        никой сервиз не работи с части от клиента-защо ,сами си отговорете

        Коментар


          #5
          ivel написа:
          никой сервиз не работи с части от клиента-защо ,сами си отговорете
          защо аз си плащам труда?те имат цена труд и цена част.

          Коментар


            #6
            ivel написа:
            никой сервиз не работи с части от клиента-защо ,сами си отговорете
            Защо мислиш така?Не мога да си отговоря :/ Не виждам кой нормален човек ще откаже 15 лв. за половин час работа :/
            "Без сърца, сме просто машини"
            Toyota Prius 1.5 Hybrid
            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

            Коментар


              #7
              M5kov написа:
              Около 15 лв. за смяна и 20-30-40 за реглаж, който не е задължителен.
              Абсолютно е задължителен, дори да свалиш и сложиш един и същи накрайник при сложен белег докъде е бил гаранция ще избяга като параметър.
              Фиат Крома 1.9 16v+
              Фиат Браво 1.6 16v
              Фиат Мареа 1.6 16v

              Коментар


                #8
                принципно сервизите си прибират отстъпката от частите,което до някъде е правилно.виждал съм автомобил,собственикът на който е решил да си купи външно каре.отива в сервиз вдигат колата на подемник,разглобяват и ядец-карето не е същото.и какво -колата виси на подемника 1 час,та да дойде друго каре,с една дума има и пропуснати ползи.този същия човек,ако беше отишъл без каре, от сервиза щяха да поръчат,да им кажат,че са 3 варианта,да им пуснат и трите карета и което стане.другите после ги връщат.иначе сервизите когато им занесеш частите умножават цената на труда по 1,5(неписано правило).

                Коментар


                  #9
                  Това за отстъпката ми е ясно, но правилното е да я делят на половина :/ За другото си прав.
                  "Без сърца, сме просто машини"
                  Toyota Prius 1.5 Hybrid
                  EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                  Коментар


                    #10
                    ivel написа:
                    виждал съм автомобил,собственикът на който е решил да си купи външно каре.отива в сервиз вдигат колата на подемник,разглобяват и ядец-карето не е същото.и какво -колата виси на подемника 1 час,та да дойде друго каре,с една дума има и пропуснати ползи.този същия човек,ако беше отишъл без каре, от сервиза щяха да поръчат,да им кажат,че са 3 варианта,да им пуснат и трите карета и което стане.другите после ги връщат..
                    И в двата случая колата виси на подемника 1 час. Няма разлика във времето.

                    Коментар


                      #11
                      stilo_new написа:
                      ivel написа:
                      виждал съм автомобил,собственикът на който е решил да си купи външно каре.отива в сервиз вдигат колата на подемник,разглобяват и ядец-карето не е същото.и какво -колата виси на подемника 1 час,та да дойде друго каре,с една дума има и пропуснати ползи.този същия човек,ако беше отишъл без каре, от сервиза щяха да поръчат,да им кажат,че са 3 варианта,да им пуснат и трите карета и което стане.другите после ги връщат..
                      И в двата случая колата виси на подемника 1 час. Няма разлика във времето.
                      Ако умеят да работят през рамите на колите няма да виси 1ч на подемника! Но повечето сервизи или звънят по складовете,или ровят по каталозите/което е едно и също/ и като им излязат 2-3 варианта за дадена позиция и дигат ръце и поръчват всичко що има... :D
                      LANCIA DELTA II 1.6ie 75HP 835C1.000
                      LANCIA KAPPA 2.0 20V 838A1.000-ex
                      LANCIA DEDRA 1.8 105hp 835A2.046-ex
                      Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 215hp
                      Grande Punto 1.2 LPG

                      Коментар


                        #12
                        mitaka_71 написа:
                        Ако умеят да работят през рамите на колите няма да виси 1ч на подемника! Но повечето сервизи или звънят по складовете,или ровят по каталозите/което е едно и също/ и като им излязат 2-3 варианта за дадена позиция и дигат ръце и поръчват всичко що има... :D
                        Може и да е валидно за Фиат, но примерно при Рено и да търсиш по номер на рама полза няма. Това беше причината след Клио да взема Брава. На практика амортесьорите му са несменяеми, защото се монтирали 3 вида (излизат по съответния номер на рамата) и след демонтаж и измерване - точно този не се внасял. Разликата била в захващането и това е само един пример.
                        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                        Коментар


                          #13
                          wwalker написа:
                          mitaka_71 написа:
                          Ако умеят да работят през рамите на колите няма да виси 1ч на подемника! Но повечето сервизи или звънят по складовете,или ровят по каталозите/което е едно и също/ и като им излязат 2-3 варианта за дадена позиция и дигат ръце и поръчват всичко що има... :D
                          Може и да е валидно за Фиат, но примерно при Рено и да търсиш по номер на рама полза няма. Това беше причината след Клио да взема Брава. На практика амортесьорите му са несменяеми, защото се монтирали 3 вида (излизат по съответния номер на рамата) и след демонтаж и измерване - точно този не се внасял. Разликата била в захващането и това е само един пример.
                          Рената не ги коментирам-те са едно от малкото изключения в случая!Но над 90% от марките се хващат по рама на 100% позициите и не е необходимо да се хвърля на боб!
                          LANCIA DELTA II 1.6ie 75HP 835C1.000
                          LANCIA KAPPA 2.0 20V 838A1.000-ex
                          LANCIA DEDRA 1.8 105hp 835A2.046-ex
                          Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 215hp
                          Grande Punto 1.2 LPG

                          Коментар


                            #14
                            ivel написа:
                            принципно сервизите си прибират отстъпката от частите,което до някъде е правилно.виждал съм автомобил,собственикът на който е решил да си купи външно каре.отива в сервиз вдигат колата на подемник,разглобяват и ядец-карето не е същото.и какво -колата виси на подемника 1 час,та да дойде друго каре,с една дума има и пропуснати ползи.този същия човек,ако беше отишъл без каре, от сервиза щяха да поръчат,да им кажат,че са 3 варианта,да им пуснат и трите карета и което стане.другите после ги връщат.иначе сервизите когато им занесеш частите умножават цената на труда по 1,5(неписано правило).
                            И не само никой няма да ти даде гаранция за извършена услуга ако не е сигурен в качеството на вложените части. А редовно някой отива в магазина и вика искам накрайник и се почва този е 5 лв. оня е 10 а има и от 20лв. и пича си взема нещо прясно рециклирано с китайски произход и след 1000км вика ония царвули в сервиза ми працакаха колата. Именно зада ги няма тия приказки сервизите сами си поръчат частите.
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #15
                              точно така е Банков,а дали ще виси колата 1 час на подемника и в двата случая нещо не се връзва.все едно 1+1 =1.също така и не знам някой сервиз да си дели отстъпката с клиента(въпреки,че може да има такива)

                              Коментар

                              Working...
                              X