Проблема е следния. От няколко дни при неравности на пътя се чува едно скърцане от задната дясна страна. Сложих колата на канал и я огледах, но не видях нищо, освен, че при лашкане пак си скърца от там. Та въпросът ми е дали е изпуснал амортисьора и ако е от него, лесно ли се сменя, за да знам дали да се мъча или направо да я карам в сервиз ? Колата е Брава 1,9 jtd. Благодаря !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Изпуснал амортисьор ?
Collapse
X
-
Погледнах другата тема на колегата с подобен проблем и виждам общи белези, което ме навежда на мисълта, че може би е нещо в носачите, защото точно дясното колело (от където идва и шумът) е малко изкривено . Дори когато забелязах, че е поизкривено, мислех да ходя на реглаж на задния мост...Fiat Brava 1.9 JTD 105 к.с.
Коментар
-
След ходене по мъките по смяната с бившото ми Пунто предпочитам сервиз, нека те да си чупят главите.Господинов написа:Благодаря kluchar. А някъде във форума има ли тема относно начина на смяна на този ремонтен комплект, защото не откривам нищо...а може би не търся на правилното място ?
FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Честно казано и аз това ще направя, че ми се вижда не лека интервенцията...а и като знам болтовете как се развиват... :ХNikMar написа:След ходене по мъките по смяната с бившото ми Пунто предпочитам сервиз, нека те да си чупят главите.Господинов написа:Благодаря kluchar. А някъде във форума има ли тема относно начина на смяна на този ремонтен комплект, защото не откривам нищо...а може би не търся на правилното място ?
Fiat Brava 1.9 JTD 105 к.с.
Коментар
-
При натискане може да не се клати колата, но скърцането пак да си е от амортисьора . На 146цата ми уж не се клатеше, не беше разкрачена, а тропаше и скърцаше. Отвий долния болт на амортисьорите и ги сгъни на ръка и виж ще скърцат ли и дали ще се върнат сами или ще си останат свити. Ремонтния комплект не е философия за смяна освен ако не ти е много раждива колата отдолу . Сваля се винаги резервоара, за да можеш да изчукаш болта понеже е залепнал на 100%. Изисква се едно обикновено гедоре крик голям чук. За повече удобство канал или подменик, но може и на улицата. Успех.мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
Миналата седмица зетя с братовчед си се мъчиха 2 дни, на колело по ден, докато ги сменят. Най-големия зор, както винаги, е ваденето на болта, другото е лесно. Биха, рязаха, заваряваха, разпробиваха и какво ли още не докато ги извадят. Левия се оказа по-труден накрая са го разпробили от двете страни на моста и така са го исвадили. После от спортна страст с 10/десет/ килограмов чук се опитали да избият болта от втулката /вече извадени/ а болта няма вадене, направо са го занитили от бой.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Не знам какво толко го мъчите. Сваляш резервоара, отвиваш гайката отзад и с голям чук удряш силно докато не отлепи болта. Ако имаш горелка го нагряваш преди това и става още по-лесно. Сменят се бързо в канал, на подемник е песен.мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
Горните процедури бяха при свален резервоар в канал и 10 кг. чук, само дето не са го нагрявали. Но щом при извадена втулка неможаха да избият болта, коментара е излишен.AthlonXP написа:Не знам какво толко го мъчите. Сваляш резервоара, отвиваш гайката отзад и с голям чук удряш силно докато не отлепи болта. Ако имаш горелка го нагряваш преди това и става още по-лесно. Сменят се бързо в канал, на подемник е песен.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар