Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

блокиране на лявата гума

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    на старото ми нисанче пак много патех с карета. сега си карам и едно ново резервно в багажника

    Коментар


      #17
      kris_dif95 написа:
      на старото ми нисанче пак много патех с карета. сега си карам и едно ново резервно в багажника
      Га пък успееш да го смениш на пътя
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #18
        около 40/50 минути ми е смяната то болтовете са раздвижени и всичко става лесно

        Коментар


          #19
          S_BANKOV написа:
          kris_dif95 написа:
          на старото ми нисанче пак много патех с карета. сега си карам и едно ново резервно в багажника
          Га пък успееш да го смениш на пътя
          И на мен ми стана интересно!
          Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

          Коментар


            #20
            Крис, марката не каза каква е?
            "Без сърца, сме просто машини"
            Toyota Prius 1.5 Hybrid
            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

            Коментар


              #21
              марката да см честен незнам трябвада видя кутията иначе са по 70 лв едно

              Коментар


                #22
                моето едното леко притраква при пълен десенмисля да добавя малко греспосле ще сменям, но още малко да усили траканеточак се уплаших като каза, че ги сменяш по на 15 000 км има няма
                Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                Коментар


                  #23
                  значи взех колата минах 10000 счупих и двете после смених и след 15000 и ето пак каретата счупени.иначе колега греста няма да помогне опитвал съм.хах :D

                  Коментар


                    #24
                    няма да се занимавам тогавакато се разтрака още сменями докато издържитвоите много бързо са заминали нещо, да не са били без грес след монтажа, т.е. да е излязла?
                    Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                    Коментар


                      #25
                      не сичко си е било както трябва.и ноовият проблем от дясно ми се скъсаха и 6те болта на чашкаатаа на вътрешното каре

                      Коментар


                        #26
                        Подтвърждавам, че на пазара има страшни боклуци. Преди малко над 10 000км смених дясно-външно. Да не говорим, че маншона му въобще не беше за там и добре, че оригиналния беше още здрав, а ушите на зегерката не бяха преценени за отвора и се налижи да се реже едното, за да влезе. Към това слагаме, че влизаше леко на ръка без усилие. Днес се наложи да го сменя - тоталка, на обратен завой щрака и на ляв завой с газ на ниска скорост леко потраква, както и като се връща волана от ляв завой. Като го извадих от главината и завъртях на ръка се усеща къде задържа. Беше си пълно с грес от неговия си комплект, маншона здрав, просто си е боклук. Заради това, че му рязах едното ухо беше зор махането. Сега новото да го видим, смених марката, влезе плътно, с чук се наложи, както си му е реда. По учебик сложих половината грес в карето, другата половина в маншона и преди да стегна малката скоба стиснах маншона да изкарам въздуха. Освен да стискам палци друго незнам. Сигурно затова има карета за 50 и за 150лв.
                        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                        Коментар


                          #27
                          wwalker написа:
                          Подтвърждавам, че на пазара има страшни боклуци. Преди малко над 10 000км смених дясно-външно. Да не говорим, че маншона му въобще не беше за там и добре, че оригиналния беше още здрав, а ушите на зегерката не бяха преценени за отвора и се налижи да се реже едното, за да влезе. Към това слагаме, че влизаше леко на ръка без усилие. Днес се наложи да го сменя - тоталка, на обратен завой щрака и на ляв завой с газ на ниска скорост леко потраква, както и като се връща волана от ляв завой. Като го извадих от главината и завъртях на ръка се усеща къде задържа. Беше си пълно с грес от неговия си комплект, маншона здрав, просто си е боклук. Заради това, че му рязах едното ухо беше зор махането. Сега новото да го видим, смених марката, влезе плътно, с чук се наложи, както си му е реда. По учебик сложих половината грес в карето, другата половина в маншона и преди да стегна малката скоба стиснах маншона да изкарам въздуха. Освен да стискам палци друго незнам. Сигурно затова има карета за 50 и за 150лв.
                          новото и старото какви марки са?????
                          Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                          Коментар


                            #28
                            STATIM и сега GSP.
                            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                            Коментар


                              #29
                              аз ще взема АРдано да държи известно време
                              Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                              Коментар


                                #30
                                на мен ми предлагаха някакви от 30 лв броя тези ги взех с 25% отстъпка за по 70 лв броя

                                Коментар

                                Working...
                                X