Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Крив волан след удар (бие на ляво)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Крив волан след удар (бие на ляво)

    Здравейте колеги. Вчера от хубавата ни пътна обстановка дето нищо не са изчистили тия б****ци се цапнах с предницата в един тротоар с около 20-30км/ч.Около 15 минути след това е мъчих да изляза тъй като беше пълно със сняг и лед около тротоара и се наложи накрая да ме бутат...Таа тръгвам си аз и какво да видя, за да върви колата направо волана стои около 35 градуса надясно. Пускам волана и се опитва да изправи в нормално положение при което колата автоматично завива наляво. При ускорение се усеща, че нещо не е наред не е устойчива. След удара разстоянието между гумата и калника отляво остана непроменено, като отдясно от едната страна се скъси.Утре ще опитам да я вдигна да видя евентуално какви поражения ще има. Някакви съвети какво да гледам? Благодаря.Колата е Браво 1.6 16в

    #2
    кола

    Трябва да направиш реглаж на предницата Като начало е виж на канал може да има нещо криво
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Re: кола

      накрайника на курмилната рейка и удължителя ли как се води не знам е крив , и аз така ма цапна един камион в джантата и ми го сви ... и едната гума гледаше напред другата на ляво Тъпанарите които са ми го ремонтирали тогава не са ми сложили прав или нов , ми са изчуквали моя и е крив леко. Но ще го отстраня ...
      >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

      Коментар


        #4
        Малкия дявол ще е ако е крив накрайника,иначе огледай хубаво предния мост(магарето).
        Bravo 1.9d 97г

        Коментар


          #5
          Огледай кормилните накрайници и носача . След като се сменят повредените неща задължително на стенд за предния мост с измерване на надлъжния и страничния наклон , да не се окаже че и шенкел, амортисьор са мръднали.
          Фиат Крома 1.9 16v+
          Фиат Браво 1.6 16v
          Фиат Мареа 1.6 16v

          Коментар


            #6
            Проблема решен.Смених десния амортисьор, като след това волана почти се поизправи.Вчера я закарах на реглаж и беше затворила с около 3 сантиметра. След като я регулираха установихме, че десният носач е леко изкривен и това е причината дясната гума да е изместена по назад към калника, като ме посъветваха да не го сменявам за момента. Не представлявало проблем за износването на гумите, а само имало възможност колата да ми бие надясно. Е колата не бие за моя радост, волана е прав като конец и така разминах се само с 20лв. за реглаж и амортисьорче от мазето останало ми от предишна покупка от колега във форума.

            Коментар


              #7
              achov написа:
              След като я регулираха установихме, че десният носач е леко изкривен и това е причината дясната гума да е изместена по назад към калника, като ме посъветваха да не го сменявам за момента.
              От скромния ми опит носачите не се кривят, а при силен удар се късат.
              The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
              Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
              Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

              Коментар


                #8
                wwalker написа:
                achov написа:
                След като я регулираха установихме, че десният носач е леко изкривен и това е причината дясната гума да е изместена по назад към калника, като ме посъветваха да не го сменявам за момента.
                От скромния ми опит носачите не се кривят, а при силен удар се късат.
                Не случайно съм написал какво да гледа.
                Bravo 1.9d 97г

                Коментар


                  #9
                  И аз така с бившата Брава от подписа се качих на бордюр зимата 2010 година с малка скорост 20-25км. и я продадох на части защото ремонта ми излизаше колкото "загубата" от продажбата на части. Трябваше ми броня, боядисване на десен калник, моста /магарето/, носач, амортисьор с шенкел най-вероятно и двата накрайника от дясно най-вероятно. Та уж при такива дребни удари всичко става... Носача Технород на 1 месец се беше счупил, явно бордюра го беше ударил от долу, никак не ми хареса от каква сплав беше направен.
                  Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                  Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                  Коментар


                    #10
                    Офф и аз оня ден изсякох така един завой през бордюра с около20км/ч. За сега май няма поражения. Оправлението си е добре. Ама като чета какво е можело да стане
                    ФИАТ- Пътят е само формалност
                    ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                    -----------------------------------------------------
                    FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                    Коментар


                      #11
                      wwalker написа:
                      achov написа:
                      След като я регулираха установихме, че десният носач е леко изкривен и това е причината дясната гума да е изместена по назад към калника, като ме посъветваха да не го сменявам за момента.
                      От скромния ми опит носачите не се кривят, а при силен удар се късат.
                      За щастие при мен няма нищо счупено. Просто на канал като погледнеш отдолу носачите се вижда, че на десният задната му част е изкривена.

                      Коментар


                        #12
                        смени си носача,да не се случи по-лошото да се счупи в движение.тези носачи не държат на кривене и усукване много и точно затова е хубаво да го смениш

                        Коментар

                        Working...
                        X