Здравейте, носачите ми се заминали и тъй като имам колата от скоро, исках да попитам може ли да се избият тампоните от носача при този модел или е нужно да се смени целият носач? (1.1 55кс)
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на тампоните на носачите? Пунто мк1
Collapse
X
-
Сменят се, старите се късат/режат и т.н докато се махне запресованата втулка от стария тампон ,след което се набиват новите на преса. Внимавай само да вземеш читави ,за да не стане след няколко месеца пак да ги сменяш, и задължително реглаж на предния мост след смяната на тампоните.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
-
Предполагам с тази манипулация, цената за труд е по-голяма отколкото смяната на носачи с нови? Мн. по-евтино ли излиза със закупуването само на читави тампони и цената за труд? Има ли смисъл от манипулацията?ПС. Ако може примерни цени и добри марки за тампони.pi4_s_bravo написа:Сменят се, старите се късат/режат и т.н докато се махне запресованата втулка от стария тампон ,след което се набиват новите на преса. Внимавай само да вземеш читави ,за да не стане след няколко месеца пак да ги сменяш, и задължително реглаж на предния мост след смяната на тампоните.
Коментар
-
Смяна на тампони на оригинален носач си заслужава ако е здрав шарнира, ако има луфт в него трябва да се рециклира и той и нещата наистина губят смисъл финансово. Номера с тампоните си струва ако не плащаш за труд и си го свалиш/качиш сам на колата (при мен е така затова го и практикувам) ,в противен случай може да се окаже че е залудо цялата работа.Ориентировъчни цени- задните тампони са ляв и десен и ТРВ са около 22лв на брой, отделно имаш и предни тампони те са еднакви (няма ляв и десен) и са на цени от 6-9лв за брой , т.е до тук имаш грубо по 30лв на страна, отделно за труд по смяна на тампоните зависи колко ще ти вземат. Цял носач е около 80-90лв, по-евтините варианти направо ги пропускай ,че я изкарат година я не.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
Ами втора ръка? Има ли как да се види, че в някой има още живот?ПС. Въпроса е изцяло финансов, защото взех колата наскоро, а има няколко важни ремонти, и не достатъчно пари за тях, та за първо време търся компромисен вариант, пък другия път като му дойде времето, мога да разчитам на качество. (трябва да оправя само предницата, от зад е добреpi4_s_bravo написа:Смяна на тампони на оригинален носач си заслужава ако е здрав шарнира, ако има луфт в него трябва да се рециклира и той и нещата наистина губят смисъл финансово. Номера с тампоните си струва ако не плащаш за труд и си го свалиш/качиш сам на колата (при мен е така затова го и практикувам) ,в противен случай може да се окаже че е залудо цялата работа.Ориентировъчни цени- задните тампони са ляв и десен и ТРВ са около 22лв на брой, отделно имаш и предни тампони те са еднакви (няма ляв и десен) и са на цени от 6-9лв за брой , т.е до тук имаш грубо по 30лв на страна, отделно за труд по смяна на тампоните зависи колко ще ти вземат. Цял носач е около 80-90лв, по-евтините варианти направо ги пропускай ,че я изкарат година я не.
Коментар
-
А има ли как да определя, състоянието на носач втора ръка? Защото са около 20лв. бр. Може пък да имам късмет.choch1 написа:прекалено стари коли са за да намериш читав втора употреба, затова, ако са ти ограничени финансите по добре вземи си цели носачи( от евтините) пък ще караш внимателно
а и на практика така за няма 100лв. си с нова предница !
Коментар
-
Благодаря, ще видя как ще се развият нещата и ще реша какво да правя.А има ли магазин в София, от където, членовете на форума взимат части с намаление, както по другите автомобилни форуми?choch1 написа:ами гледаш шарнирите за луфт и здрав маншон а тампоните да са стегнати и да не са напукани или скъсани
Коментар
-
Магазини много разгледай ТУК са магазините който дават отстъпка.MIT-KONG написа:Благодаря, ще видя как ще се развият нещата и ще реша какво да правя.А има ли магазин в София, от където, членовете на форума взимат части с намаление, както по другите автомобилни форуми?choch1 написа:ами гледаш шарнирите за луфт и здрав маншон а тампоните да са стегнати и да не са напукани или скъсаниШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Благодаря, ще разгледам.Някой има ли представа дали носачите от 1.2 60кс са същите като тези на 1.1?todorshalev написа:Магазини много разгледай ТУК са магазините който дават отстъпка.MIT-KONG написа:Благодаря, ще видя как ще се развият нещата и ще реша какво да правя.А има ли магазин в София, от където, членовете на форума взимат части с намаление, както по другите автомобилни форуми?choch1 написа:ами гледаш шарнирите за луфт и здрав маншон а тампоните да са стегнати и да не са напукани или скъсани
Коментар
-
Е принципно трябваMIT-KONG написа:Предполагам задължително се прави реглаж след ремонта, независимо дали се сменят тампоните или целите носачи?
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар