Здравейте колеги, пиша в този раздел тъй като проблема е комплексен. Преди около 3 седмици заден спирачен цилиндър на моята кола протече. Казанчето със спирачната течност се изпраз и иии оправиха ми колата пбаче след това се започна едно ходене по мъките със педала на съединителя. Четири пъти го обезвъздушават и четири пъти педала пропада ли пропада след пробег около 60-150км. Горна и долна помпа са сменени(TRW) преди 15 000км и изключвам тях като вариант за повредата. Моля помогнете с мнение от къде и как е възможно да всмуква въздух тая система, че да няма оправяне толкова време. Не изключвам варианта майсторите да са некадърни, нищо, че са ми братовчеди. Другото е евентуално да ми предложите сервиз някъде в софия, в който поне ще се отнесат съвестно къю сличая понеже вече цял месец ми оправят тоя проблем и резултата е един и същи...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем със хидравличен съединител на Пунто 2 1.9 жтд
Collapse
X
-
Re: Проблем със хидравличен съединител на Пунто 2 1.9 жтд
Тъй като имах доста време да размишлявам над темата докато чакам някакъв отговор по собствената си тема, стигнах до следната логика.Процедурата, по която моите майстори обезвъздушават помпите на съединителя е абсолютно грешна "дай да надуем казанчето за течността и да изпуснем течността през пробката на долната помпа". Ако се вложи малко мисъл веднага човек се сеща, че въздуха няма как да бъде изкаран отгоре надолу, като естествената посока си е нагоре.Ако това, което мисля е правилно то следва, че надувайки казанчето въздушната възглавница, която се е образувала се измества някъде по системата и така привидно проблема със съединителя е решен, но с течение на времето балона, който е изгонен се приближава, приближава иии почва бавно и методично да обърква горната помпа. От там буталцето започва да се връща все по малко и все по малко докато достигнем до момента, в който от общо 50мл течност в горната помпа влизат не повече от 10-20мл.Някой да ме поправи ако греша или ако има и друг вариант по моята схемаAntonio_Pr написа:Здравейте колеги, пиша в този раздел тъй като проблема е комплексен. Преди около 3 седмици заден спирачен цилиндър на моята кола протече. Казанчето със спирачната течност се изпраз и иии оправиха ми колата пбаче след това се започна едно ходене по мъките със педала на съединителя. Четири пъти го обезвъздушават и четири пъти педала пропада ли пропада след пробег около 60-150км. Горна и долна помпа са сменени(TRW) преди 15 000км и изключвам тях като вариант за повредата. Моля помогнете с мнение от къде и как е възможно да всмуква въздух тая система, че да няма оправяне толкова време. Не изключвам варианта майсторите да са некадърни, нищо, че са ми братовчеди. Другото е евентуално да ми предложите сервиз някъде в софия, в който поне ще се отнесат съвестно къю сличая понеже вече цял месец ми оправят тоя проблем и резултата е един и същи...
Fiat Punto MK2 1.9JTD ELX
-
То аз както съм тръгнал само ще започна да си правя колата, че да съм сигурен в резултатите а не да гадая на кой километър ше и се ибе майката милаtomsan написа:Не мога да препоръчам сервиз в София, оставям това на колегите, но определено трябва да отидеш някъде където знаят как се обезвъздушава такава система.
Fiat Punto MK2 1.9JTD ELX
Коментар
-
Това е най-добрият вариант, ако знаеш какво да правиш с инструментите. По принцип въздуха бяга нагоре, а течноста надолу, ама зависи през какъв отвор минава, защото когато е много тесен, може и да не помогне гравитацията. Не случайно, при спирачките се обезвъздушава от пробките на цилиндърчетата които са долу, а не от помпата която е горе. Хвани някой да помпи на педала на съединитела, а ти обезвъздушавай от долната помпа. Следи горе казанчето да не остава без течност. не оставяй да върви на самотек, че нищо няма да стане. Процедурата - един натиска педала на съединитела и го задържа натиснат. Ти изпускаш от пробката на долната помпа, докато съединитела върне буталцето и стягаш пробката. Тоя вътре пуска педала и натиска отново. Повтаряш тази процедура, докато не прекараш поне 100 мл течност. Сложи едно прозрачно маркуче, може от система (медицинска), на пробката и събирай дренираната течност в чиста тубичка. Така ще виждаш и дали излиза въздух от пробката и ще може да използваш течноста отново вместо да я оставяш да изтича на земята.Antonio_Pr написа:То аз както съм тръгнал само ще започна да си правя колата, че да съм сигурен в резултатите а не да гадая на кой километър ше и се ибе майката милаtomsan написа:Не мога да препоръчам сервиз в София, оставям това на колегите, но определено трябва да отидеш някъде където знаят как се обезвъздушава такава система.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Долния цилиндър на съединителя е пластмасов и може да се обезвъздушава само с помпа за изтегляне на течността,защото пробката не се развива.Dido_Lyubenov написа:Това е най-добрият вариант, ако знаеш какво да правиш с инструментите. По принцип въздуха бяга нагоре, а течноста надолу, ама зависи през какъв отвор минава, защото когато е много тесен, може и да не помогне гравитацията. Не случайно, при спирачките се обезвъздушава от пробките на цилиндърчетата които са долу, а не от помпата която е горе. Хвани някой да помпи на педала на съединитела, а ти обезвъздушавай от долната помпа. Следи горе казанчето да не остава без течност. не оставяй да върви на самотек, че нищо няма да стане. Процедурата - един натиска педала на съединитела и го задържа натиснат. Ти изпускаш от пробката на долната помпа, докато съединитела върне буталцето и стягаш пробката. Тоя вътре пуска педала и натиска отново. Повтаряш тази процедура, докато не прекараш поне 100 мл течност. Сложи едно прозрачно маркуче, може от система (медицинска), на пробката и събирай дренираната течност в чиста тубичка. Така ще виждаш и дали излиза въздух от пробката и ще може да използваш течноста отново вместо да я оставяш да изтича на земята.Antonio_Pr написа:То аз както съм тръгнал само ще започна да си правя колата, че да съм сигурен в резултатите а не да гадая на кой километър ше и се ибе майката милаtomsan написа:Не мога да препоръчам сервиз в София, оставям това на колегите, но определено трябва да отидеш някъде където знаят как се обезвъздушава такава система.
Маренго 1.9Jtd-110 2002
Коментар
-
Колеги, проблема е решен. Сличайно реших да проверя горната помпа, че ми се стори като да квака... Отварям аз вадя металния лост дет се закрепва за педала вадя зегерката, и, бутвам буталцето и ооо чудо пружината вътре разтрошена на 4 парчета направо получих удар. Та купих нова помпа промих цялата система и колата вече мърка и не се оплаква :DМерзи за съветите иии внимавайте с частите на TRW... накладките им са хубави ама май само с това спира хубавото при тях, а е възможно да е било и фалшификат. След 15 000км пак ще споделя колко са хубави пък LUK :DFiat Punto MK2 1.9JTD ELX
Коментар
-
Не разбирам как сте я мъчили, за да счупите пружината. Обезвъздушаването става от пробката на долната помпа под акумулатора. Както и ти си се сетил по трудния начин, а то е елементарно. Махаш капачката на казанчето. Ползваш подходящо маркуче, което нахлузваш на развитата пробка, а от другата страна вкарваш една 50 кубикова спринцовка. Много готино избълбуква казанчето и си готов.
Коментар
-
За чупенето може и аз да съм виновен ама не съм чак толкова добър, за да я строша на 4 парчетаwwalker написа:Не разбирам как сте я мъчили, за да счупите пружината. Обезвъздушаването става от пробката на долната помпа под акумулатора. Както и ти си се сетил по трудния начин, а то е елементарно. Махаш капачката на казанчето. Ползваш подходящо маркуче, което нахлузваш на развитата пробка, а от другата страна вкарваш една 50 кубикова спринцовка. Много готино избълбуква казанчето и си готов.
Случвало се е да правя резки превключвания на предавки с ритане на педала ама ми е трудно да повярвам, че сам съм направил всичко
Fiat Punto MK2 1.9JTD ELX
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар