Колеги, след един разговор с приятел се замислих кога е редно да се прави реглаж на геометрията на предния мост?!Според мен има няколко варианта, но не знам кой е най-точния. За това ще ги опиша и ще помоля да пренареждате и коментирате
1. Покупка на кола на старо + псувни по посока на джамбазите.2. Смяна на гуми/джанти + баланс. При този случай по-скоро реглажа е излишен, но може и да греша. Да се има в предвид, че гумите са 4 еднакви.3. Смяна на дребни елементи по окачването като тампон, втулка, маншон, шарнирен болт. Струва ми се, че тук няма чак толкова голямо изменение на геометрията, може би реглажът е по-скоро препоръчителен.4. Смяна на по-крупни елементи от окачването и кормилната уредба като биалетка, кормилен накрайник, шенкел, амортисьор, носач, главина, полуоска. Тук реглажът е задължителен
Струва ми се обаче, че някои от елементите са за точка 3.Като заключение - реглажът никога не е излишен
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Кога се прави реглаж на преден мост?
Collapse
X
-
HumppaЕтикети: –
-
Скоро сменях тампон по задното окачване на Либра и ми казаха, че трябва и двата моста да се регулират наново..."Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE
Коментар
-
Re: Кога се прави реглаж на преден мост?
И 4-те отговора са верни.Humppa написа:Колеги, след един разговор с приятел се замислих кога е редно да се прави реглаж на геометрията на предния мост?!Според мен има няколко варианта, но не знам кой е най-точния. За това ще ги опиша и ще помоля да пренареждате и коментирате
1. Покупка на кола на старо + псувни по посока на джамбазите.2. Смяна на гуми/джанти + баланс. При този случай по-скоро реглажа е излишен, но може и да греша. Да се има в предвид, че гумите са 4 еднакви.3. Смяна на дребни елементи по окачването като тампон, втулка, маншон, шарнирен болт. Струва ми се, че тук няма чак толкова голямо изменение на геометрията, може би реглажът е по-скоро препоръчителен.4. Смяна на по-крупни елементи от окачването и кормилната уредба като биалетка, кормилен накрайник, шенкел, амортисьор, носач, главина, полуоска. Тук реглажът е задължителен
Струва ми се обаче, че някои от елементите са за точка 3.Като заключение - реглажът никога не е излишен 
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
зависи на каква кола, но на нашите се регулират външните накрайници, т.нар. сходимост. Наскоро тук прочетох и за реглаж по вертикала, нещо, което смятах оригинално за невъзможно на нашите коли, но досега не съм проверил дали е възможно. На много други марки се регулира оригинално и вертикалния наклон, нещо, което при нас създава много проблеми, защото носачите не са точни размери и обикновено смед смяна на носач ти бяха вертикалата, освен сходимосттаvgeorgiev написа:А как се прави реглажа ? Тоест кое се настройва ? От двата долни болта на макферсона ли ?Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Re: Кога се прави реглаж на преден мост?
При биалетка и амортисьор също не е задължителен реглажа, както и полувал. Иначе профилактично през 2 години или 50 000 км, или при наличие на симптоми - неравномерно износване на гуми и/или занасяне на колата в една от двете посоки при равен път с пуснат волан.Humppa написа:Колеги, след един разговор с приятел се замислих кога е редно да се прави реглаж на геометрията на предния мост?!Според мен има няколко варианта, но не знам кой е най-точния. За това ще ги опиша и ще помоля да пренареждате и коментирате
1. Покупка на кола на старо + псувни по посока на джамбазите.2. Смяна на гуми/джанти + баланс. При този случай по-скоро реглажа е излишен, но може и да греша. Да се има в предвид, че гумите са 4 еднакви.3. Смяна на дребни елементи по окачването като тампон, втулка, маншон, шарнирен болт. Струва ми се, че тук няма чак толкова голямо изменение на геометрията, може би реглажът е по-скоро препоръчителен.4. Смяна на по-крупни елементи от окачването и кормилната уредба като биалетка, кормилен накрайник, шенкел, амортисьор, носач, главина, полуоска. Тук реглажът е задължителен
Струва ми се обаче, че някои от елементите са за точка 3.Като заключение - реглажът никога не е излишен
FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар