Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Криви дискове? Могат ли да се използват накладките?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Криви дискове? Могат ли да се използват накладките?

    Тъй като дисковете Steinhof вече са наживяха и целите станаха на вълни...е време да ги сменям...тъпото е, че преди няма и 2000км сложих нови накладки Брембо за не малко пари...а и си имат още доста живот в тях поне видимо...Въпросът ми е дали мога да ги използвам за нови дискове...(Всъщност мисля за вземам Zimmerman)...или в най-лошия случай пак Щайнхоф или Рьотингер...дисковете ми се нагънаха по дължина успоредно така както са дупките (вентилирани и дупчени) и само от външната страна...при нормално спиране няма тресене или каквото и да е...но при скорост над 100км/ч само като чукна спирачките и предницата ще литне на някъде...а и какви са тези неща които чета постоянно, че някой си минават дисковете на струг???
    Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
    BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
    BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

    #2
    Лошото е че накладките вече също са на канали по старите дискове, варианта е ако имаш дебелина на Стейнхоф-а да го занесеш някъде да ги шлайфат, ако са изтъняли сменяй. Принципно има вариант да челосаш внимателно повърхността на накладките за да станат възможно най-равни. За шлайфане аз лично предпочитам Procut защото се шлайфат както са монтирани дисковете на главината.
    Фиат Крома 1.9 16v+
    Фиат Браво 1.6 16v
    Фиат Мареа 1.6 16v

    Коментар


      #3
      ДА, минават се на струг - НО трябва да знаят каво правят.В Пд знам 2 места , гарантирано вършат работа - последно беше 5 лв. / диск

      Коментар


        #4
        добре де...дисковете надали ще ги минавам на струг...чисто ей така...ами накладките??? какви са шансовете да ги спася...иначе съм се насочил към АТЕ Ceramic само дето още не съм открил от къде да си ги поръчам, ако се окаже, че моите не могат да се използват?
        Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
        BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
        BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

        Коментар


          #5
          Мен ако питаш скромното ми мнение и разбиране е че няма проблем. Колкото по-напасната към диска е накладката толкова по-бавно се износва. Тоест ако твоите накладки са назъбени, още при първите няколко натискания натиска ще разпредели върху стъчащите места и ще ги изпили за отрицателно време. И ще станат гладки.
          FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
          FIAT Punto sx 75 '94

          Коментар


            #6
            slav4o_vt написа:
            Мен ако питаш скромното ми мнение и разбиране е че няма проблем. Колкото по-напасната към диска е накладката толкова по-бавно се износва. Тоест ако твоите накладки са назъбени, още при първите няколко натискания натиска ще разпредели върху стъчащите места и ще ги изпили за отрицателно време. И ще станат гладки.
            или ще му престържат дисковете и ще ги развалят

            Коментар


              #7
              А дали ако ги мина с нещо самите накладки...? да опитам да ги заравня? Така като ги гледах днес като свалих дисковете...самите накладки не са толкова криви колкото дисковете? май ще трябва да се ръсна и за тях като гледам
              Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
              BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
              BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

              Коментар


                #8
                А някой може ли да препоръча стругар, който извършва тази процедура в София? Не говорим за машини, защото взимат 50 лв. То по-добре да взема нови дискове...
                ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                Коментар


                  #9
                  Много ясно, че няма проблем да използваш накладките с новите дискове. Само (теоритично, де) трябва да внимаваш докато се изравнят, защото контактната повърхност ще е по-малка. Например моите дискове са на вълни от 4 години, а колата си спира перфектно. Шумно - да, но перфектно. Т.е. на практика проблема трябва да е никакъв.
                  браво 1,6/90 - 09 г.

                  Коментар


                    #10
                    Мога да се обзаложа че накладките са абсолютно равни. Дори и диска да е крив те няма как да се изкривят по него
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      S_BANKOV написа:
                      Мога да се обзаложа че накладките са абсолютно равни. Дори и диска да е крив те няма как да се изкривят по него
                      Не се обзалагай..накладките вече са проверени и също са неравни....дори и значително по-малко от диска но са на вълни...
                      Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                      BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                      BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                      Коментар


                        #12
                        Така...дисковете вече са сменени...резултатът е...накладките опират на по-малко от 50% от площта на диска...това означава само едно...ще трябва да се сменят и накладки...а след директен разговор със човек който ги прави..т.е. дисковете на струг ми каза, че не си струва...особено при "по-силно" спиране ефекта е много нетраен и отново ще се накривят...при нормално към бавно каране има ефект да се минат на струг примерно ако са кривнали заради кофти накладки...но при по бързо каране и рязко спиране е безмислено...
                        Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                        BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                        BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                        Коментар


                          #13
                          Дискове се кривят от кофти накладки, спиране на колата с много загрели спирачки ,рязко охлаждане и още някой друг случай. Шлайфането на дискове винаги си струва, защото някои модели накладки износват диска на конус стесняващ се към основата- при слагане на нова накладка на този диск отначало спира само във вътрешната част докато изтрие накладката за да улегне по него. В този случай докато не е легнала накладката при много рязко спиране има възможност да се изкривят дисковете заради прегряване само в една част от него.
                          Фиат Крома 1.9 16v+
                          Фиат Браво 1.6 16v
                          Фиат Мареа 1.6 16v

                          Коментар


                            #14
                            Карай така известно време, накладките бързо ще се напаснат и ще започнат да опират на цялата си повърхност, не си струва нови да ги хвърляш
                            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                            Fiat Bravo'97 1,6 16v
                            Fiat Tempra'91 1,6 mono

                            Коментар


                              #15
                              kiselo написа:
                              S_BANKOV написа:
                              Мога да се обзаложа че накладките са абсолютно равни. Дори и диска да е крив те няма как да се изкривят по него
                              Не се обзалагай..накладките вече са проверени и също са неравни....дори и значително по-малко от диска но са на вълни...
                              Написъл съм че, няма как дас е изкривят по диска, иначе можеш да ги минеш с пила и са готови.
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар

                              Working...
                              X