Fiat_Punto11 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Punto 1.1 спирачна система помпа и тн ... ПРОБЛЕМ
Collapse
X
-
Помпата на 1,1 и 1,2 както и дизелите е еднаква 20,64 мм.При 1,4 турбо е 22,20 ,но не знам дали ще имаш желания ефект с по голяма помпа.Спирачната система е проектирана така и трябва да търсиш проблема на друго място.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
-
Маркучите ти са менте. Тъпото е че май продават само от ония "марковите" "РИКАМБИ", аз имам същия проблем и ще поръчвам тефлонови. пп Въй улял съм се с това червеното.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
A за сервото нещо да кажеш ? Да питам и друго ... там където влиза маркуча за сервото в колекторите има нещо като троиник и се отделя едно малко маркучле отива горе горе до бялото реле за помпата . Какво точно е там и каква му е ролята ?S_BANKOV написа:Маркучите ти са менте. Тъпото е че май продават само от ония "марковите" "РИКАМБИ", аз имам същия проблем и ще поръчвам тефлонови. пп Въй улял съм се с това червеното.
>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Или клапана на сервото е заминал или от някъде смуче въздух по веригата серво - двигател.Може и от задръстен филтър на сервото,но е най-малко вероятно.Fiat_Punto11 написа:А нормално ли е на място като натискам спирачка да падат оборотите ? И като пусна пак се вдигат ?Fiat Punto 1.1 6Speed
Коментар
-
M дам .... начи си реве за ново сервоbeast31 написа:Или клапана на сервото е заминал или от някъде смуче въздух по веригата серво - двигател.Може и от задръстен филтър на сервото,но е най-малко вероятно.Fiat_Punto11 написа:А нормално ли е на място като натискам спирачка да падат оборотите ? И като пусна пак се вдигат ?
Благодаря
По моята логика ... как си го обеснявам като натисна педала той избутва помпата и отваря клапана ... обаче сервото не е плътно явно и засмуква въздух и отива в колекторите , от там горивната смес става по бедна на гориво и по богата на въздух и затова падат ... И проблема не е от маркуча до свервото ми е някъде след клапана в самото серво ... Но се тая ... ще се сменя благодаря пак .
>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
stambata1982
извинявам се че не съм по темата ,някой знае ли за какво служат пластините отпред между накладките,нещо като ревизионен отвор ли?като сменях накладки и лявата някъде изчезна и сега лопат много пунто 93 1200 75 еlх
Коментар
-
Еми точно да не ти лопатstambata1982 написа:извинявам се че не съм по темата ,някой знае ли за какво служат пластините отпред между накладките,нещо като ревизионен отвор ли?като сменях накладки и лявата някъде изчезна и сега лопат много пунто 93 1200 75 еlх
за туй с пластините
>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар