Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съвет за ГИ в Пловдив (колебание между 3 сервиза)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Съвет за ГИ в Пловдив (колебание между 3 сервиза)

    Привет колеги след последното покачване на цената на бензина тотално съм решил да газифицирам Ланчията. Мотора е 1.2 16в 86 коня и е с пластмасов колектор доколкото разбрах и обикновено АГУ не може затова се спрях на следните два сервиза за газ:http://www.kmark.eu/g_l_gi_fobos4.html тези момчета са от Пловдив цената от 780лв.(фобос 4) ме устройва говорих по телефона с тях дават 2 гаранция на компонентите и монтажа и обещания за безпроблемен монтаж ( това всички го обещават но гаранция Франция) http://www.stargasvedrare.com/price.html Това е другия сервиз ,за който съм чувал само добри мнения и с доста опит спира ме само факта ,че са доста далеч и ,че при най-малкия проблем трябва да бия доста път което е свързано пак със разходи ,а и не всеки ден бих могъл да отскоча до Ведраре , (ГИ Верона 780лв) http://www.autogasshop.net/news/5/-p...pan-h.htmlЗа този сервиз нямам никакви мнения освен ,че предлагат цена от 700 до 750 лв най-ниската (тавана при мен е 800лв ) Преди това ще сменя свещите и ще почистя степ мотора ,че от време на време съвсем леко мени оборотите (евентуално и кабелите за свещи) Идеята ми за да пусна тази тема е следната - да събера възможно най-много мнения за тях и конкретни монтажи направени от тях. Ако някой знае други газаджии да препоръча (в диапазона до 800лв) разчитам изцяло на форумното мнение защото вече патих от некадърни майстори на ГИ
    Lancia 1.2 16V 86hp

    #2
    За с. Ведраре мога да кажа, че работят добре. Октомври 2012 сложиха ГИ на Ситроена, бая скъп -1550лева, от тогава 6000 км и не е имало посещения. Струва ми се че С4 гори повече от Фиата, но не зная дали не е и нормално това, при положение , че мотора е 88 кончета а купето почти като на брава.Ако искаш влез в галерията им, има С4 СТ7214ВА синя на цвят и забележи как всичко е скрито и прибрано, на мен това особено ми допадна.Прецени си километрите годишно, ако минаваш над 10 000 означава, че ще имаш най-много 2-3 посещения , едно от които за филтри, за да важи гаранцията и евентуално последващи за настройки ако се наложи.За фобос мога да коментирам само това , че ако всичко е италианско- имам предвид изпарител, клапан, рейка- ще останеш доволен.Рейката при мен умря на 90 000 км (подлежеше на ремонт, но от финансова точка не си струваше), а изпарителя му смених мембраната на 100 000 и то не защото трябваше ами просто профилактично, все пак на 6 г стана и ме достраша да не стане фал. Фобосът ми дори не го знам какъв е дали 1 или 2, знам че е на 6 години. Изпарител Стефанели, рейка мисля, че беше Райл. При мен настройката не беше направена много добре и горе долу 2 г карах така с по-висок разход, но толкова и разбирах.Проучи добре какво ти предлагат и на 3 места и тогава се насочи към някой, наблегни на качеството , ако изобщо може в тоя ценови диапазон и с тази ценова разлика да се усети , че има такава!Моя съвет е да не се циганиш за 50 лева ами да се поинтересуваш и самото обслужване колко струва, както и марката на компонентите и гаранцията. Пиатй дали в случай на повреда рейката подлежи на ремонт или трябва нова, това е доста важно !Предполагам Ланчията няма да навърта по 20 000 на година, което означава, че ако сложиш правилната газова с добра настройка, колата няма да се наложи да ходи в сервиз.След изтичане на гаранцията сменяй филтрите където ти е кеф на теб.
    Play Golf ,but not drive golf!!!
    Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
    C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

    Коментар


      #3
      По принцип минавам средно 30000 - 35000 км на година ГИ си заслужава при мен особено за половин година съм го избил.
      Lancia 1.2 16V 86hp

      Коментар


        #4
        Провери и Валгас, полски Ги КМЕ за 800 лева, много добър монтаж и свестен мастор, доста коли съм му пратил никои не ми се е оплакал до сега.
        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

        Коментар


          #5
          За Лесов съм чувал добри думи!
          Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.

          Коментар


            #6
            Аз бих избрал Диегото, КМЕ
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              Колеги ще отида и във Валгас да видим там как стоят нещата ,ако наистина си заслужава няма да се циганя за 20 -50 лв сега в понеделник ще обиколя ..... и до петък съм с газ :D
              Lancia 1.2 16V 86hp

              Коментар


                #8
                asus_x58 написа:
                Колеги ще отида и във Валгас да видим там как стоят нещата ,ако наистина си заслужава няма да се циганя за 20 -50 лв сега в понеделник ще обиколя ..... и до петък съм с газ :D
                При тия километри които минаваш на година и искаш бюджетен клас ГИ???Самото ти решение при такива километри си е циганене.Първата фирма на която си се спрял и марка е фобос това добре но прочете ли гаранционните условия?Направи ли си сметка колко ще кихаш на всеки 10000км http://fobosgas.com/page/125/servizn...l#.URzgU2dn2ZT На 10000-42лв,20000-42лв+32лв=74лв,30000км още 42лв,40000км още 74лв,на 50000км 42лв +нова рейка приблизително 70лв или за 50000км си се ръснал с цели 344лв или за 100000км си платил още един инжекцион.За това време не смятам разходите за гориво и губи време за обслужванията в сервиза.Не дай си бог да попаднеш на тия дефектни рейки и да висиш за ремонти.За другите ти предложения не давам мнение защото и те са с рейл рейка.При тези километри които минаваш годишно най добре да минеш на нещо марково с по малко посещения в сервиза и по надеждно за твоя пробег.Вярно ще дадеш повече пари като първоначална инвестиция която с времето ще ти се изплати в пъти и спести време и нерви.Лека вечер и успех в избора!

                Коментар


                  #9
                  landi написа:
                  asus_x58 написа:
                  Колеги ще отида и във Валгас да видим там как стоят нещата ,ако наистина си заслужава няма да се циганя за 20 -50 лв сега в понеделник ще обиколя ..... и до петък съм с газ :D
                  При тия километри които минаваш на година и искаш бюджетен клас ГИ???Самото ти решение при такива километри си е циганене.Първата фирма на която си се спрял и марка е фобос това добре но прочете ли гаранционните условия?Направи ли си сметка колко ще кихаш на всеки 10000км http://fobosgas.com/page/125/servizn...l#.URzgU2dn2ZT На 10000-42лв,20000-42лв+32лв=74лв,30000км още 42лв,40000км още 74лв,на 50000км 42лв +нова рейка приблизително 70лв или за 50000км си се ръснал с цели 344лв или за 100000км си платил още един инжекцион.За това време не смятам разходите за гориво и губи време за обслужванията в сервиза.Не дай си бог да попаднеш на тия дефектни рейки и да висиш за ремонти.За другите ти предложения не давам мнение защото и те са с рейл рейка.При тези километри които минаваш годишно най добре да минеш на нещо марково с по малко посещения в сервиза и по надеждно за твоя пробег.Вярно ще дадеш повече пари като първоначална инвестиция която с времето ще ти се изплати в пъти и спести време и нерви.Лека вечер и успех в избора!
                  !!! което си е верно си е верно !

                  Коментар


                    #10
                    колага Landi прав си на 100 % и напълно съм съгласен ,че по скъпото е по-добре но при кола 1900 лв и 1200 ГИ си е ненормална работа ,другото което е ,че в сервиза не прилагат препоръките и ценоразписа на фобос заради ред причини една от тях и най-важната е ,че те не дават 5 години гаранция или 100 000 км,а само 2 години или 60000 (аз точно толкова обмисля да навъртя и да е махам,инвестицията ми ще се върне в този период (от 800 лв) даже съм и на плюс ) аз бях във Фобос София и специално ги попитах имате ли оторизирани сервизи за Пловдив отговора беше - Имаме в Плевен :D :D :D :D се едно го питах колко е часа - сряда пълно кука са там :D Патих си веднъж със много скъпи ГИ сега предпочитам да дам малко пари и да не ме е яд после,а не да изсипа една кофа пари и после........ Но да ти кажа в последно време ГИ паднаха и мисля ,че за 800 лв ще сложа нещо прилично и функционално дай боже да попадна и на майстор вече 2 -ри месец проучвам газ сервизи и то много стабилно водя си записки от всички форуми който съществуват ( след като приключа мисля да споделя цялата информация със вас във форума ) знам ,че евтиното излиза скъпо ,но все пак ако можех да си позволя да карам на бензин нямаше да мисля за газ затова ще се простирам според чергата и така
                    Lancia 1.2 16V 86hp

                    Коментар


                      #11
                      Колега парите са твои последващи главоболия също

                      Коментар


                        #12
                        Не се вкарвай във филма да наливаш над 1000 лева в кола която след 1 г ще струва малко над цената на инжекциона. Като нямаш пари сложи каквото намериш за добре, в случая като ти дават 2 г гаранция мисля е достатъчно. На времето аз също сложих фобос,също с 2 години, като на моята кола се учиха, настройки правеха, но в общи линии мн мн не разбираха. На мнение съм ,че каквото и да сложиш 60 000 км все ще ги изкара. А на колегата със сметките само ще кажа , че аз също съм с фобос и такива космически цени не съм плащал. Максимума е 15 лева за смяна на филтър, а дори когато се налага настройка също не съм плащал нищо (това е за извънгаранционна уредба). В случая по-добре да се поинтересуваш от хората в сервиза, как работят и какви пари взимат.
                        Play Golf ,but not drive golf!!!
                        Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                        C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                        Коментар


                          #13
                          В една маркова система само инжекторите и евентуално изпарителя са читави.По-добре 500лв по-евтин ГИ с повече опции за настройка от марковия и ако се наложи един нов редуктор след 50000км за няма и 100лв и една к’ва да е рейка за под 90лв.Все пак тоя мотор не е капризен.
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #14
                            Alex_RT написа:
                            Не се вкарвай във филма да наливаш над 1000 лева в кола която след 1 г ще струва малко над цената на инжекциона. Като нямаш пари сложи каквото намериш за добре, в случая като ти дават 2 г гаранция мисля е достатъчно. На времето аз също сложих фобос,също с 2 години, като на моята кола се учиха, настройки правеха, но в общи линии мн мн не разбираха. На мнение съм ,че каквото и да сложиш 60 000 км все ще ги изкара. А на колегата със сметките само ще кажа , че аз също съм с фобос и такива космически цени не съм плащал. Максимума е 15 лева за смяна на филтър, а дори когато се налага настройка също не съм плащал нищо (това е за извънгаранционна уредба). В случая по-добре да се поинтересуваш от хората в сервиза, как работят и какви пари взимат.
                            Случайно ако си беше направил труда да прочетеш в сайта на Фобос гаранционните условия и цените за обслужване нямаше да лалаш врели некипели.Още по случайно пък ако беше попрегледал другите форуми щяха да ти станат и други неща ясни то добре да дадеш акъл ама ако го имаш.

                            Коментар


                              #15
                              emzo написа:
                              В една маркова система само инжекторите и евентуално изпарителя са читави.По-добре 500лв по-евтин ГИ с повече опции за настройка от марковия и ако се наложи един нов редуктор след 50000км за няма и 100лв и една к’ва да е рейка за под 90лв.Все пак тоя мотор не е капризен.
                              Колега разликата между маркова система от среден клас далече е далече по малко от 500лв.От къде ги изкопа тия цени?Не е вярно че само дюзите и редуктора са разликата ,компа,софта,маркучите(което е дребно на пръв поглед ама съвсем немаловажно изделие)сондата и посещение в пъти повече при майстора.За айлякчии и безработни това е добре дошло ще усвоят една нова професия ама за човек минаваш 35000км няма време да се занимава с подобни глупости.Колега казваш че системата каквато и да е има повече опции от марковата?Клиента не го интересува коя система какви опции има а по най лесния и бърз начин да се настрои дадена система и възможно най малко посещения да има майстора.Към теб (понеже не си много далече от Ямбол или Пловдив а като съм при колегите в Ст. Загора )Намери софта произволно избрана система аз ще покажа софта на Ланди и ще видим къде повече опции има за настройки.Определяме критериите и започваме да сверяваме опциите ако победиш печелиш чисти нов преден кит на средно бюджетен клас на Ланди загубиш ли оставам на теб да решиш какво губиш .Може да ми оставиш тел на лични.Лек ден и успех на всички.

                              Коментар

                              Working...
                              X