Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Офтопик от газови сервизи

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Офтопик от газови сервизи

    yori2 написа:
    У-бо , дано да не ти се развали нещо по колата :D
    е щом като работиш там, няма да идвам но ще опиша ЗАЩО не съм доволен от монтажа им , и защо НЕ ПРЕПОРЪЧВАМ да се ходи там-1 абсолютно малоумно изхода на тръбите от бутилката , при това заедно с отдушника за евентуалните течове е изведен през калника - пълно безхаберие и мундарщина - когато вали , водата хвърляна със сила от гумите винаги пробива и влиза в багажника - никакво уплътняване със силикон не помага-2 абсолютно по една причина - мързел - не са ми прекъснали захранването на бензиновата помпа при работа на газ. има си реле което се задейства при преминаване на газ (при вкл. на газовите инжектори) но не са го вързали да прекъснат помпата. Явно ги е домързяло да гледат схемата на колата.-3 супер мързеливо и гадно монтиране на редуктора - виждал съм МНОГО монтажи на АГУ и повечето са били с по-добре монтиран редуктор/изпарител . Като при монтажа са ПРЕМАХНАЛИ една от планките държащи въздуховодите - явно са решили , че инженерите от завода са бунаци дето са поставили излишни планки.-4 монтиран извода на зареждане - по-най лесния и бунашки начин - не е пробита бронята и хванат на нея, НЕ , къде ще се мъчат - взели една планка и единия край хванат за някъв болт от бронята - а другия край - дето стърчи надолу - за него хванат извода - стърчи отдолу под бронята-5 нивопоказателя има само две показания - пълна догоре , и празна - не може да разчиташ изобщо на него - защо изобщо са взели пари за нега се пита човек.+1 диагностиката я направи веднага- и си я разбира - затова и съм споменал че има само 2-ма които разбират от работата си в този сервиз

    #2
    u_bo написа:
    yori2 написа:
    У-бо , дано да не ти се развали нещо по колата :D
    е щом като работиш там, няма да идвам но ще опиша ЗАЩО не съм доволен от монтажа им , и защо НЕ ПРЕПОРЪЧВАМ да се ходи там-1 абсолютно малоумно изхода на тръбите от бутилката , при това заедно с отдушника за евентуалните течове е изведен през калника - пълно безхаберие и мундарщина - когато вали , водата хвърляна със сила от гумите винаги пробива и влиза в багажника - никакво уплътняване със силикон не помага-2 абсолютно по една причина - мързел - не са ми прекъснали захранването на бензиновата помпа при работа на газ. има си реле което се задейства при преминаване на газ (при вкл. на газовите инжектори) но не са го вързали да прекъснат помпата. Явно ги е домързяло да гледат схемата на колата.-3 супер мързеливо и гадно монтиране на редуктора - виждал съм МНОГО монтажи на АГУ и повечето са били с по-добре монтиран редуктор/изпарител . Като при монтажа са ПРЕМАХНАЛИ една от планките държащи въздуховодите - явно са решили , че инженерите от завода са бунаци дето са поставили излишни планки.-4 монтиран извода на зареждане - по-най лесния и бунашки начин - не е пробита бронята и хванат на нея, НЕ , къде ще се мъчат - взели една планка и единия край хванат за някъв болт от бронята - а другия край - дето стърчи надолу - за него хванат извода - стърчи отдолу под бронята-5 нивопоказателя има само две показания - пълна догоре , и празна - не може да разчиташ изобщо на него - защо изобщо са взели пари за нега се пита човек.+1 диагностиката я направи веднага- и си я разбира - затова и съм споменал че има само 2-ма които разбират от работата си в този сервиз
    Еее,те точно за това ненавиждам ГУ,които в 90% се монтират от такива майстори.Направо развалят колите на хората.Башка другите недостатъци,които с тебе си ги знаеме много добре.

    Коментар


      #3
      + от мен за сервиза на BRC в София. Монтираха много грамотно обикновена газова на Мареата на жена ми. Разлика в динамиката на газ и бензин няма (или и да има не може да се усети). Не оставиха никакви висящи и стърчащи кабели и маркучи. Засякахме вече колата на извънградско- изкара 340км с една бутилка (32л) при 4 души в колата и каране 120-130км/ч. В гаранционната карта си е написано, че на автомобилите с инжекционни системи бензиновата помпа се оставя ДА РАБОТИ освен при изричното желание на клиента да се изключва при работа на газ и в случай, че инжекциона е механичен. Всичко ок , но както беше написал един колега от БМВ форума "Газта е за готвене, нафтата е за топлене, бензина е за каране"
      ex. Fiat Marea 1.6 16V
      ex. Lancia Dedra SW 2.0 16V
      Lancia Kappa 2.0 VIS

      Коментар


        #4
        packo84 написа:
        В гаранционната карта си е написано, че на автомобилите с инжекционни системи бензиновата помпа се оставя ДА РАБОТИ
        Трябваше да ги попиташ защо???Ами да ти оставят и вентилатора да ти работи непрекъснато.Не искат да си услужняват живота с прекъсването-това е истинския отгоеор.

        Коментар


          #5
          Stefan Hadjov написа:
          packo84 написа:
          В гаранционната карта си е написано, че на автомобилите с инжекционни системи бензиновата помпа се оставя ДА РАБОТИ
          Трябваше да ги попиташ защо???Ами да ти оставят и вентилатора да ти работи непрекъснато.Не искат да си услужняват живота с прекъсването-това е истинския отгоеор.
          Колега чак толкова не съм компетентен, за да кажа дали е по-добре да работи или не. Говорил съм с много газаджии и всеки ми казва различно. Тук колегата qnisZ мисля че трябва да даде тежката си дума- да каже изключва ли помпите или не като монтира газови. А колкото до мен колега Хаджов- моята Дедра си е с постоянно работеща помпа понеже нямам газово и давам + на фразата за топленето, готвенето и карането
          ex. Fiat Marea 1.6 16V
          ex. Lancia Dedra SW 2.0 16V
          Lancia Kappa 2.0 VIS

          Коментар


            #6
            А бе U-bo ти като си голям майстор в което не се и съмнявам , защо не си си сложил ГИ сам ? Или си си дал трудно-изработените парички в този сервиз за да ти я направи някой друг , защото всички се имат за големи майстори и от всичко разбират ама най-накрая пак опират до там кадето не са искали така че пич дано да не ти се развали нещо в ГИ-то защото няма друг автосервиз в пловдив който да ти отстрани проблема . Надявам се да не стигаш до услугите на този "гаден" сервиз защото за теб ще има специална цена ако ме разбираш
            Фиат Браво 1.6 16в с ГИ
            Ауди ТТ 1.8 турбо 180кс

            Коментар


              #7
              yori2 написа:
              А бе U-bo ти като си голям майстор в което не се и съмнявам , защо не си си сложил ГИ сам ? Или си си дал трудно-изработените парички в този сервиз за да ти я направи някой друг , защото всички се имат за големи майстори и от всичко разбират ама най-накрая пак опират до там кадето не са искали така че пич дано да не ти се развали нещо в ГИ-то защото няма друг автосервиз в пловдив който да ти отстрани проблема . Надявам се да не стигаш до услугите на този "гаден" сервиз защото за теб ще има специална цена ако ме разбираш
              Става Въпрос за ’специализирания’ сервиз на ЗАВОЛИ , където за диагностика искат толкова, колкото струва адаптор за връзка в комплект със софтуера на Заволи.Та този велик сервиз се намира до КАТ - Пловдив - съвет от мен - ИЗБЯГВАЙТЕ го..... е ако ви харесват хората работещи там - като yori2 - може и да ги посетите
              packo84 написа:
              ... Тук колегата qnisZ мисля че трябва да даде тежката си дума- да каже изключва ли помпите или не като монтира газови....
              qnisz сподели в друга тема, че на собствената му кола - помпата се спира с реле за време.

              Коментар


                #8
                да да добре майсторе карай си количката , и ти повтарям за пореден път че аз НЕ работя там , това че ти си мислиш така е друг вапрос, отделно в този сервиз работната рака се подбира , не се избира всеки срещнат . Но сега не знам какво си мислиш ти , така че не се заяждай с мен а си намери някакво друго занимание вместо да се оплакваш от чуждите сервиз. Отделно ако разбере собственикът на сервиза който се занимава с газови уредби от времето в което ти си бил в средното училище . Мисля че той е по компетентен от 90% и поче даже от майсторите в този град да не кажа и в държавата. така че моля те остави ме на мира .
                Фиат Браво 1.6 16в с ГИ
                Ауди ТТ 1.8 турбо 180кс

                Коментар


                  #9
                  За мен не спират помпата за да може да става веднага прехвърлянето между газ и бензин. При стара помпа като искаш да минеш на бензин ще и трябва някакво време да вдигне налягане. За това и първоначално като дадеш на контакт преди да запалиш помпата работи няколко секунди например. Друга причина не виждам. ГИ така или иначе работят на бензин до достигане на определена температура на мотора и това става поне веднъж на ден, така че не виждам как например ще клеаса помпата.
                  Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                  Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                  Коментар


                    #10
                    да бе ще клеяса.... все на 6 месеца ще я пуснеш 1 път... понеже се каних 2 год да спря моята и взе, че изгоря, като бензин е имало достатъчно винаги, смених я с 2 ръка и я спирам с реле, няма забавяне при превключване газ бенз. с предишната минах 5 км за 2 години, а е работила като за 50 000 и изгоря. с тази съм минал 5 км за 1 година, ама е работила като за 5, съмнявам се да изгори скоро. все пак не е зле да се обръща на бенз чат-пат да мокри маркучите
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар

                    Working...
                    X