Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

смяна на ангренаж в ауто италия

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    pakumba написа:
    pugsy написа:
    sev написа:
    ако бях аз - отивам в Ауто Италия и се разправямкато гарантират, трябва да си понесат последствията
    човека няма време да се разправя с някакви недоклатени п-д-липп нещо нямам запетайки на копа като я натисна ми излиза това Р запетайкаЛ точкаи не мога да пиша на латиницамного тъпо
    използвай латинизатора
    пу д**а схванах

    Коментар


      #17
      Ако знаеш и каква марка е ремъка ще е добре да споделиш. Аз взех от хит-ко Flennor и той ми каза, че Flennor само пакетирали ремъците на Gates, т.е. Gates = Flennor. Доколко е вярно не знам..
      Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

      Коментар


        #18
        Моя дето го скъсах беше "Гуд иър".А познайте дали пак ще си сложа такъв
        N.Y. State of Mind

        Коментар


          #19
          Ами гудиър са супер гадни и доколкото знам се произвеждат във Видин, но не в бившия завод за гуми а в друг.
          Fiat Brava 1,6 16v '96, Fobos

          Коментар


            #20
            абе гууд йър бед йър сички са маскари
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #21
              Кои са най-добрите марки или марка ангренажен ремък, да знам като взема да сменям моя да търся такъв!?
              now. BMW E39 523i '98 170hp
              ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
              ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

              Коментар


                #22
                dimmX написа:
                Кои са най-добрите марки или марка ангренажен ремък, да знам като взема да сменям моя да търся такъв!?
                GATES
                2015 Renault Megane Expression GT
                2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                Всичко за FIAT Bravo 2007

                Коментар


                  #23
                  sev написа:
                  dimmX написа:
                  Кои са най-добрите марки или марка ангренажен ремък, да знам като взема да сменям моя да търся такъв!?
                  GATES
                  Бих добавил и DAYCO.Pugsy Каква марка е бил тоя ремък?
                  N.Y. State of Mind

                  Коментар


                    #24
                    Да, DAYCO дори са комплекти ремък с ролка/и и са за първоначално вграждане на ситроен и пежо. Иначе мисля, че са италианско производство.

                    Коментар


                      #25
                      на ремъка пише само made in uk

                      Коментар


                        #26
                        малко снимки от разглобяванетона 2 снимки се вижда как са ударени 8-те клапана

                        Коментар


                          #27
                          Значи някой път много се радвам като видя полезни теми и съвети. Обаче някои път като прочета тема като тази напримерно , направо ме избива на нерви. Всеки има право на собствено мнение ....Но това което е станало със тази кола ме сполетя и мен .Слагам нови ролки , нов ремък ( на Брава 1.6 16 ) зацепвам ремъка със инструменти взети на заем от Ауто Италия.И човека след 19 дни идва със счупена обтягаща ролка на ангренажен ремък и срещнати 8 изп клапани.Аз монтьора какво да направа ???? Отварям двигателя и виждам 8 изп.клапани криви като шестограми...И започнах да търся проблема ,оказа се шупла в опъващата ролка на анг.ремък.(ролките бяха оригинални)Както и да е разбрахме се с човека да си разделим разходите по ремонта . Общо ремонта беше 160 лв(частите)за труд не съм му взел нищо. Занесох счупената ролка от магазина където ПАЗАРУВАХ (минало свършено време) Ал.Стамболийски и те ми казаха нищо немога да направим нито дати дадем ролка нито да ти върнем парите...Изпаднах в следната ситуация. Поставих се на мястото на човека и колата му , нормално е да се върна и да направя рекламация . Нищо друго неможах да направя освен да си поделим разходите по частите и да запретна ръкави.А колегата дето се изказа неподготвен че мотор срещнал клапани за нищо не става , да го питам ако неговата кола срещне клапани (дано да не става) дали ще хвърли колата а ? или е достатъчно голям баровец и ще си купи нов двигател или кола направо.Така че моля ви не се изказваите неподготвени.Ако щете ме баннваите , и там каквото искате , но просто неможах да се сдържа повече.То бива бива ,но някои хора хич не се поставят на мястото на човека от другата страна (маисторите)То че има мърлячи има но моля ви не не слигаите под общ знаменател...С уважение Наско
                          Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
                          IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
                          1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
                          2.Audi B4 1.6 (ежедневка)

                          Коментар


                            #28
                            HCO написа:
                            Значи някой път много се радвам като видя полезни теми и съвети. Обаче някои път като прочета тема като тази напримерно , направо ме избива на нерви. Всеки има право на собствено мнение ....Но това което е станало със тази кола ме сполетя и мен .Слагам нови ролки , нов ремък ( на Брава 1.6 16 ) зацепвам ремъка със инструменти взети на заем от Ауто Италия.И човека след 19 дни идва със счупена обтягаща ролка на ангренажен ремък и срещнати 8 изп клапани.Аз монтьора какво да направа ???? Отварям двигателя и виждам 8 изп.клапани криви като шестограми...И започнах да търся проблема ,оказа се шупла в опъващата ролка на анг.ремък.(ролките бяха оригинални)Както и да е разбрахме се с човека да си разделим разходите по ремонта . Общо ремонта беше 160 лв(частите)за труд не съм му взел нищо. Занесох счупената ролка от магазина където ПАЗАРУВАХ (минало свършено време) Ал.Стамболийски и те ми казаха нищо немога да направим нито дати дадем ролка нито да ти върнем парите...Изпаднах в следната ситуация. Поставих се на мястото на човека и колата му , нормално е да се върна и да направя рекламация . Нищо друго неможах да направя освен да си поделим разходите по частите и да запретна ръкави.А колегата дето се изказа неподготвен че мотор срещнал клапани за нищо не става , да го питам ако неговата кола срещне клапани (дано да не става) дали ще хвърли колата а ? или е достатъчно голям баровец и ще си купи нов двигател или кола направо.Така че моля ви не се изказваите неподготвени.Ако щете ме баннваите , и там каквото искате , но просто неможах да се сдържа повече.То бива бива ,но някои хора хич не се поставят на мястото на човека от другата страна (маисторите)То че има мърлячи има но моля ви не не слигаите под общ знаменател...С уважение Наско
                            това е лоша работа, а за тези на стамболийски просто нямам думи ,ама това е друга темаодеве пича ми звъни и вика нещо почна да вие и аз му викам да идва да видя,оказа се обтяжната ролка която е купена от същия магазин преди 1 седмица,утре ще купувам друга и от друго място

                            Коментар


                              #29
                              А бе и аз имам подобен пресантиман към това дюкянче на "Стамболийски", ама колегите много си го любят, щото било "ефтинджос"! Имаха тази наглост да ми предложат комплект съединител за ПУНТО-II дизел за сумата от 90лв... това толкова и щеше да бъде съединител, а досега вече да съм свалял скорости отново.Купувал съм филтри нафтов, маслен и въздушен... ами ментета си бяха и ги хвърлих, не посмях да ги сложа.Насе, не се ядосвай, никой няма да те банва, а просто убеждавай клиентите си, че почти винаги евтиното излиза солено скъпо! Ако съм на теб, такива отговорни неща като ролки и ремъци ще ги карам да си ги купуват сами.
                              SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                              Коментар


                                #30
                                Nino написа:
                                А бе и аз имам подобен пресантиман към това дюкянче на "Стамболийски", ама колегите много си го любят, щото било "ефтинджос"! Имаха тази наглост да ми предложат комплект съединител за ПУНТО-II дизел за сумата от 90лв... това толкова и щеше да бъде съединител, а досега вече да съм свалял скорости отново.Купувал съм филтри нафтов, маслен и въздушен... ами ментета си бяха и ги хвърлих, не посмях да ги сложа.Насе, не се ядосвай, никой няма да те банва, а просто убеждавай клиентите си, че почти винаги евтиното излиза солено скъпо! Ако съм на теб, такива отговорни неща като ролки и ремъци ще ги карам да си ги купуват сами.
                                Абе до някъде си прав бате Слави, но представи си идваш със колата и ми носиш ролките и ремъците , аз ти ги слагам и след 1 седмица клапани в бутала . И аз да ти кажа ми такива ролки и ремък си си купил.Не става Винаги се поставям на мястото на другия човек сещу мен... , а може би и това ми е грешката.
                                Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
                                IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
                                1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
                                2.Audi B4 1.6 (ежедневка)

                                Коментар

                                Working...
                                X