Здравейте.Днес ходих на майстор във връзка с тресене на предницата и се оказа вътрешно каре, майстора каза, че трябва да се смени и полуоската понеже били комплект. (не съм наясно с тези неща и пиша това, което разбрах от майстора).Обяви ми цена от 600лв. нагоре.Някой може ли да ми даде съвет от къде мога да намеря една идея по-евтино.автомобила е Фиат Крома 2006г. 1.9MJTD 110kw 16v с автоматична скоростна кутия.Благодаря!
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Дясна полуоска
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Re: Дясна полуоска
 
 Вътрешното каре - "чаша" и трипод се продават отделно и не са комплект с полуоската. Виж в axm-auto, имат заместители, които се произвеждат в Италия.jorkata1354 написа:Здравейте.Днес ходих на майстор във връзка с тресене на предницата и се оказа вътрешно каре, майстора каза, че трябва да се смени и полуоската понеже били комплект. (не съм наясно с тези неща и пиша това, което разбрах от майстора).Обяви ми цена от 600лв. нагоре.Някой може ли да ми даде съвет от къде мога да намеря една идея по-евтино.автомобила е Фиат Крома 2006г. 1.9MJTD 110kw 16v с автоматична скоростна кутия.Благодаря!Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
 
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Re: Дясна полуоска
 
 Да разбирам ли, че ето това -> http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=1&show=1 <- е нещото което трябва да се смени, това което съм посочил е лява дадох него като пример защото не видях дясна (наистина не съм на ясно).noriaga написа:Вътрешното каре - "чаша" и трипод се продават отделно и не са комплект с полуоската. Виж в axm-auto, имат заместители, които се произвеждат в Италия.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Re: Дясна полуоска
 
 Да дясната е по-дълга и мисля, че е малко по-скъпа. Но това е което ти трябва да. Аз смених и двете, но за съжаление при мен проблема с тресенето и вибрациите не са били от полуоските. В тази връзка, гледам че и ти си с автомат, да не те проклинам... но сигурно ли е, че тресенето е от полуоските. При мен почти сигурно е от автомата.jorkata1354 написа:Да разбирам ли, че ето това -> http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=1&show=1 <- е нещото което трябва да се смени, това което съм посочил е лява дадох него като пример защото не видях дясна (наистина не съм на ясно).noriaga написа:Вътрешното каре - "чаша" и трипод се продават отделно и не са комплект с полуоската. Виж в axm-auto, имат заместители, които се произвеждат в Италия.Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Майстора като я вдигна и веднага каза "има разбито каре, смяна на дясна полуоска и каре и ще се оправи", аз не мога да кажа каква би могла да е причината по простата причина, че не му разбирам. Може причината да е и в двете.Това http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=1&show=1 включва ли нещата от предния линк, за който питах, ако - да не е ли по добре да взема направо дясната полуоска излиза със 100 лв. повече, но поне при евентуален проблем и в полуската ще избегна двойна работа?Би ли ми споделил какво точно имаш предвид с "... При мен почти сигурно е от автомата."? Защо би имало тресене заради самия автомат?
 Коментар
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	

 
							
						
Коментар