Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с парното на 1,2,3та степен Пунто МК2

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с парното на 1,2,3та степен Пунто МК2

    Здравейте Колеги,Пиша ви след като изчетах темите доста обстойно и се опитах да повтроря същото което беше описано в тях, но все пак искам да се допитам до вас за някой неща тъй като ми изглеждат малко по различни нещатата при Пунтото.Темата която разгледах и използвах е тази: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=3432.Прикачвам снимки на това което мисля че е блока с резистори. Проблема е че към него освен конектора има и два кабела които незнам дали да напъна (както казах не съм сигурен дали това е върпосния блок а и мястото е мн неудобно)Ако може посъветвайте ме дали това трябва да демонтирам или при Пунтото нещата седят по друг начин.Мерси предварително.
    Прикачени файлове
    Fiat Punto JTD HLX 1999

    #2
    На пунто 1 съм свалял блока с резистора, намира се на кожуха на вентилатора и самия резистора стърчи вътре където духа перката на вентилатора, има радиатор, за да се охлажда от преминаващия въздух. Разпоява му се от нагряване единия крак. Запоява се с голям поялник и си ти. Това, което си снимал, не е резистора. Ако не се лъжа, на втората ти снимка, отляво на кожуха, долу, е резистора. Мисля беше само напъхан с едно уплътнение, или имаше само едно болтче, не помня, огледай.
    Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
    Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
    ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

    Коментар


      #3
      Yavor написа:
      На пунто 1 съм свалял блока с резистора, намира се на кожуха на вентилатора и самия резистора стърчи вътре където духа перката на вентилатора, има радиатор, за да се охлажда от преминаващия въздух. Разпоява му се от нагряване единия крак. Запоява се с голям поялник и си ти. Това, което си снимал, не е резистора. Ако не се лъжа, на втората ти снимка, отляво на кожуха, долу, е резистора. Мисля беше само напъхан с едно уплътнение, или имаше само едно болтче, не помня, огледай.
      Много ти благодаря намерих го. А можеш ли да ми кажеш този термопредпазителя с какъв трябва да го заменя тъй като нищо не се разчита от написаното а проблема се оказа там.
      Прикачени файлове
      Fiat Punto JTD HLX 1999

      Коментар


        #4
        egzoti4en написа:
        Yavor написа:
        На пунто 1 съм свалял блока с резистора, намира се на кожуха на вентилатора и самия резистора стърчи вътре където духа перката на вентилатора, има радиатор, за да се охлажда от преминаващия въздух. Разпоява му се от нагряване единия крак. Запоява се с голям поялник и си ти. Това, което си снимал, не е резистора. Ако не се лъжа, на втората ти снимка, отляво на кожуха, долу, е резистора. Мисля беше само напъхан с едно уплътнение, или имаше само едно болтче, не помня, огледай.
        Много ти благодаря намерих го. А можеш ли да ми кажеш този термопредпазителя с какъв трябва да го заменя тъй като нищо не се разчита от написаното а проблема се оказа там.
        След много бърсане накрая го разчетах 4А на 167 градуса за жалост намерих само 10А надявам се че няма да е проблем. Лошото е че не намирам къде да ми го направят и се чудя дали да не го запоя или да продължавам да търся.
        Fiat Punto JTD HLX 1999

        Коментар


          #5
          Моя термопредпазител на Пунто1 беше 127 градуса. Купиха ми го от Конрад, но нямаше точно такива гладуси и сложихме сто тридесет и няколко градусов. Но когато го запояваш добре ще бъде да се охлажда, за да не го прецакате с нагряването от поялника.
          FIAT Punto ELX /1.6 / 90HP ГИ LOVATO EASY FAST

          Коментар


            #6
            marmil написа:
            Моя термопредпазител на Пунто1 беше 127 градуса. Купиха ми го от Конрад, но нямаше точно такива гладуси и сложихме сто тридесет и няколко градусов. Но когато го запояваш добре ще бъде да се охлажда, за да не го прецакате с нагряването от поялника.
            Да разбирам ли правилно че си успял да го запоиш като си го държал студено тъй като днес обиколих къде ли не да търсч точково заваряване и така и не намерих сигурно има но просто аз не откривам,та ако е сработило сподели с поялник ще ми е мн лесно. Взел съм два така или иначе но ме беше страх да не се нагрее много самата верига.Мерси много за помоща
            Fiat Punto JTD HLX 1999

            Коментар


              #7
              egzoti4en написа:
              marmil написа:
              Моя термопредпазител на Пунто1 беше 127 градуса. Купиха ми го от Конрад, но нямаше точно такива гладуси и сложихме сто тридесет и няколко градусов. Но когато го запояваш добре ще бъде да се охлажда, за да не го прецакате с нагряването от поялника.
              Да разбирам ли правилно че си успял да го запоиш като си го държал студено тъй като днес обиколих къде ли не да търсч точково заваряване и така и не намерих сигурно има но просто аз не откривам,та ако е сработило сподели с поялник ще ми е мн лесно. Взел съм два така или иначе но ме беше страх да не се нагрее много самата верига.Мерси много за помоща
              Да с поялник го запоявахме, но не се сещам как точно го охлаждахме. Дали не беше с навлажнено парцалче върху самия предпазител, или на крачетата преди предпазителя. Крачетата ги оставихме малко по-дълги и мисля, че ги подкривихме на 90*, като запоявахме възможно по-далеко, а крачето го държахме с навлажнено парцалче и пинсети. Така, че давай смело, вече 4-5 години си работи, жалко че не съм правил тогава снимки за да ти покажа.
              FIAT Punto ELX /1.6 / 90HP ГИ LOVATO EASY FAST

              Коментар


                #8
                marmil написа:
                egzoti4en написа:
                marmil написа:
                Моя термопредпазител на Пунто1 беше 127 градуса. Купиха ми го от Конрад, но нямаше точно такива гладуси и сложихме сто тридесет и няколко градусов. Но когато го запояваш добре ще бъде да се охлажда, за да не го прецакате с нагряването от поялника.
                Да разбирам ли правилно че си успял да го запоиш като си го държал студено тъй като днес обиколих къде ли не да търсч точково заваряване и така и не намерих сигурно има но просто аз не откривам,та ако е сработило сподели с поялник ще ми е мн лесно. Взел съм два така или иначе но ме беше страх да не се нагрее много самата верига.Мерси много за помоща
                Да с поялник го запоявахме, но не се сещам как точно го охлаждахме. Дали не беше с навлажнено парцалче върху самия предпазител, или на крачетата преди предпазителя. Крачетата ги оставихме малко по-дълги и мисля, че ги подкривихме на 90*, като запоявахме възможно по-далеко, а крачето го държахме с навлажнено парцалче и пинсети. Така, че давай смело, вече 4-5 години си работи, жалко че не съм правил тогава снимки за да ти покажа.
                Мерси много за споделения опит мисля да опитам по-късно да видя дали ще даде резултат. Още веднъж мерси
                Fiat Punto JTD HLX 1999

                Коментар


                  #9
                  Всичко е оправено. Усуках термопредпазителя и е запоен със съвсем малко калай. Като през цялото време имаше парченце лед върху предпазителя и върху краченцата. Малко трудно се получи понеже леда много охлаждаше и трудно хвана първоначално, но в крайна сметка мисля че се получи и вече работят степените 1,2,3. Мерси много за помоща златни сте . Темата е вече за ключ. Качвам снимки и на финалния резултат дано на някой му свършат работа
                  Прикачени файлове
                  Fiat Punto JTD HLX 1999

                  Коментар

                  Working...
                  X