Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стило1,8 с климатроник и с променлива температура

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Стило1,8 с климатроник и с променлива температура

    Стрелката за температурата играе на таблото и показва или въобще не показва никаква температура . Днес се качих на Алеко на 5-тия км позадуха топло на 12-тия по-топло ( но според мен не достатъчно ) и нагоре по пътя почти достигна средата на скалата ( в момента в който спрях или по-точно малко след това) .Навръщане не мръдна от нулата , но топло си подухваше ( но според мен не достатъчно ). Предния ден до Офелиите стрелката не стигна дори до 1/4 навръшане пак не мръдна от 0 .Колата е с ГИ и при около минус 4 прехвърля на газ ( зададена 35 гр. температура ) за 2 км , разход градско 10/100 газ -бензина отделно . Насочил съм се към термостата , прочетох че от Рено 5 е ОК , но диаметъра е същия като вътрешния диаметър на тръбата -въпроса ми е не може ли на струг да се свали милиметър от термостата за да влезе по- лесно и някой правил ли го е вече ?Благодаря .
    Bravo 1.9 Mjet/120

    #2
    Здравей, колега xx_x и добре дошъл.Толкова странно описваш проблема, че трябваше три пъти да прочета написаното. И... да, щом в надолнището стрелката не помръдва от нулата... щом топлото, което духа не е достатъчно топло - ТЕРМОСТАТ.Но как по дяволите газовата се прехвърля при -4 °С. Ужас. При зададени +35 °С. Тука виждам аз истински проблем. (Следва иконка със старец, клатещ предупредително пръст, но не ми се търси сега).И аз съм набедил термостата си за не коректна работа, но проблема е, че бавно загрява и прехвърля на газ мнооооого късно. И през това време горя скъп бензин. А за термостата от Рено - ми мнението ми е двуяко. Но за проба за коректност на основния си заслужава монтажа. И не му трябва престъргване. Е, трудно се пъха но, не е и невъзможно. И според мнения на колеги, веднага се разбира. Усеща се разликата. Така че, пробвай. Струва 12-14-16 лв.
    Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
    Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
    Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX

    Коментар


      #3
      lhristov написа:
      Но как по дяволите газовата се прехвърля при -4 °С. Ужас. При зададени +35 °С. Тука виждам аз истински проблем.
      За 2км колата загрява до 35 при външна -4 ( толкова беше миналата седмица в Сф) .
      Bravo 1.9 Mjet/120

      Коментар


        #4
        Някаква идея къде в София могат да ми помогнат с горната рационализация -термостат от Рено присаден на Стило -някой може ли да ми даде , понеже не раполагам с нищо повече от асфалтиран паркинг пред блока ? Пък и 170 близо (термостат за Стило + работа) срещу 30-40 предполагаема цена с термостат от Рено ...Благодаря предварително .
        Bravo 1.9 Mjet/120

        Коментар


          #5
          Аз си возя един в багажника, но няма да ти го дам. Взех го за 14 лева от този колега:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=34198Но да правиш доставка на такова нещо ми се струва неразумно. Има ги във всички магазини за части. Обясняваш какво точно искаш и за каква температура и го имаш.Иначе, познавам един колега, който наскоро му направиха тази интервенция, но ще ти дам името на "лични". Може да не иска да си признае, че са му го "напъхали".Директно в сервиза са свършили всичко, доколкото знам. Та, помоли го за името на сервиза. В София е.Успех!
          Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
          Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
          Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX

          Коментар


            #6
            Благодаря колега , Весело посрещане на Новата година ! :D
            Bravo 1.9 Mjet/120

            Коментар

            Working...
            X