Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Изтичане на антифриз в краката на шофьора

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    M5kov написа:
    Я кажи с какво да накисна стария, че да за махне гняста вътре?
    Вземаш ваничката на малката /шегувам се/ и слягяш обезмаслител и гореща вода и го накисваш.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #17
      S_BANKOV написа:
      Ясно се вижда че първия е алуминиев а втория ламарирен и с толкова гъсти ламели вентилатора не може да го обдуха и струята да мине през него а го заобикаля. От там и по слабото затопляне.
      Тази операция я правих на Брава-та преди миналата зима. Смених оригиналния с Nissens - алуминиев, много по-редки ламели от на оригиналния.Кусур му беше, че до около месец след смяната смърдеше като се загрее самия материал явно. Голям зор е да се намерят качествени уплътниения, да не кажа че на практика няма. Аз ползвах старите + допълнително нови заоблени и теч нямаше. Самата смяна си е мръсна работа, но нищо особенно.
      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

      Коментар

      Working...
      X