Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Тече като чeшма при парното докато е студeна

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Тече като чeшма при парното докато е студeна

    Като е студена кола и запаля вътре при парното все едно тече чешма Преди време слагах газова и нали се реже маркуча за изпарителя та малко потече антифриз но уж го обезвъздушавах При парното няма никакви пробки за въздуха и при двигателя не мога да видя пробвах от маркучите няма ефектИначе температурата си е винаги на средата след като загрее и не мърда Перката на предния радиатор работи винаги Не е ФИАТРедактирано заглавие.Модераторски екип на fiat-bg.org
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    #2
    Еми... имаш теч от някъде. При така зададен въпрос без да е ясно каква е колата какъв отговор очакваш?
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    Коментар


      #3
      кола

      Няма теч но като е запаля и в първите 1-2 минути в радиатора за парното взе едно тече чешма вътре в него не от вън /извиняваме се не съм отучнил /Уж обезвъздушавах където има ама така си е иначе Температурата си е на 90 градуса винаги а колата е Териос
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Коце, баце, ти така обясняваш, че не съм сигурен схванал ли съм смисъла.Ма не щото ти лошо обясняваш, ами аз съм си тъп.Та, казваш, че като запалиш мотора, чуваш шум, сякаш тече чешма. Теч няма. Шума се чува от радиатора на парното.Ми отговора е - има въздух. Не си обезвъздушил. Търси пробки. И виж нивото на антифриза. Долей над max. Може само да се обезвъздушава това животно. На Типото така като забълбукаше ми казваше, че трябва да долея. Ние си говорехме с Типото.И се сещам, че в неделя се видяхме. Що не каза тогава да погледнем? Бяхме се отбор юнаци.
        Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
        Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
        Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX

        Коментар


          #5
          Усили радиото.
          Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

          Коментар


            #6
            Кола

            Сигурно има въздух качвах се отгоре над двигателя и не можах да намеря такава пробка като на ФИАТ или нещо подобно Тръбите влизат направо към купето никъде няма пробкаОбезвъздушавам от една снадка на маркуча и изпарителя Другия път ще е загрея повече
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              А случайно кранче да намери преди да почнеш да обезвъдушаваш? Я прати на ЛС какви пари ти излезе
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                кола

                Колата ли тя е без пари /подарък тези са най хубави иначе са към 4 к
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  виж на разширителното казанче има ли едно маркуче хванато със скоба

                  Коментар


                    #10
                    кола

                    Да има и отива в радиатораДнес на срещата с колега го гледахме и той натиска маркуча където отива към термостата и маи после не бълбукаше толкова ама колата не беше и много изстинала Ще видя утре рано сутрин как е
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар

                    Working...
                    X