Предполагам какво е станало преди тази кола да е попаднала при теб.След като оригинално монтирания термостат е "предал богу дух", в някой сервиз или собственика на колата малко е импровизирал и е подменил/модифицирал ел.инсталацията в частта и за информзция за температурата на охлаждащата течност.Какво искам да кажа? Автомобилите с двигател 1,6 до 03.1998 (метален колектор)са с два датчика на термостата - единия е за данни към ЕКУ, другия - данни към таблото, което наблюдаваш в колата си.Автомобилите с двигател 1,6 след 03.1998 (пластмасов колектор)са с един датчик на термостата - директно данни се подават към ЕКУ, данни към таблото отиват от ЕКУ.Та някой е монтирал на твоята с пластмасов колектор термостат за кола с метален колектор и е подменил инсталацията. Ако провериш тези два кабела с две буски, то е много вероятно да стигнеш до позиция където ще намериш "2 в 1" (само един кабел). Остава да си намериш в някоя морга оригинална букса, която да свържеш към "оригиналния" кабел и да закачиш към датчика, който съм посочил в предишното ми мнение.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Термостат на Фиат Стило, моля за помощ
Collapse
X
-
Колега включваш се и даваш мнение без да си прочел всичко от край до край,поне това забелязвам след изказването ти.Моето питане е къде по-дяволите да намеря втория датчик който е с резба 16 х 1.5 с две крачета за бензинов двигател.Точно такъв съществува за Алфа,Ланчия,Фиат и каква ли още не марка,НО се предлага за дизелови двигатели.Дал съм и линк към подобен за орентир.И след като няма абсолютно никъде такъв по магазини,каталози и сайтове както български така и чуждестранни съм склонен да приема че кабела е мултифункционален за да се монтира и на двата типа двигатели.Другия вариант със който съм склонен да се съглася е последното мнение на Stefanaki,че някой себеуважаващ се идиот си е правил експерименти и е направил от нещо нищо.И да обобщя в момента колата е с термостат за 2 датчика закачени са към него и двата но към букса е закачен само единия оригиналния и колата ми отчита правилно температура,загрява нормално,поддържа 90 градуса и при нужда перката се включва и както си е редно изключва и за мое учудване оборотите се оправиха само не знам до кога.Благодаря на всички който се включиха и се опитаха да помогнат.Alex_RT написа:Не разбирам въпросното изказване изобщо. Не разбирам въпроса и какво общо има с темата дизеловия двигател? Никой нормален и уважаващ себе си инженер няма да конструира дадена машина по такъв начин. Ако има куплунг за нещо, то той има за какво да е монтиран. (ако не работи то някой нещо е "скопил").Никой няма да отделя време и пари за нещо ако то не е необходимо. Термостат имаш вече.Смени си датчика и виж как ще ти е колата и след това пиши. Достатъчно написахме във въпросната тема.УспехFiat Stilo 1.6 16V (5 dr) (103 Hp)
Коментар
-
Явно просто не сме се разбрали. В общи линии имах предвид това , което Стефанаки е написал след мен.Оригиналния ти термостат и оригиналната схема са с един датчик. В случая това няма значение. Радвам се, че си разрешил проблема ! :DPlay Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар