Здравейте от скоро си взех Пунто Ван 1,7ТД 2000г. ,проблема е че климатика не работи пробвахме да го напълним с фреон не става а компресора не се включва изобщо ! Искам да ви попитам имали някакъв предпазител или реле на компресора на климатика и къде се намират !
Редактирано заглавие.Модераторски екип на Fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Климатикът на Пунто не работи, компресорът не включва
Collapse
X
-
Re: кола
На два сервиза ходих казаха че проблема е електрически дават налягане на фреонна но не ще да пълниkluchar написа:Смени майстора трябва да се види дали не излиза някъде като се надуекато се напълни тогава ще тръгне има 2 предпазителя с релета при двигателя в една кутия и под волана има маи един
Къде се намира тази кутия ?
Коментар
-
Електрическата част няма нищо общо с пълненето. Преди пълнене е добре да се надуе с азот системата на 22-25 атмосфери и да стои така поне 1 час и през това време гледаш на манометъра дали ще падне налягането. Ако го задържи значи няма пропуски. После машината за пълнене като я закачиш тя първо вакуумира системата и пак така стои под вакуум и чака 30 минути да види дали ще задържи вакуума. Ако теста мине после от самият вакуум се засмуква фреон колкото грама е дадено за колата, също машината пуска масло и оцветител. Едва след цялата процедура започвате с електрическата част - пресостат, съединител на компресора, релета, копчета, перки на радиатора...Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
И с азот я надухне държи налягане и фреон пуснаха не ще и не ще да се пусне компресораilko-gd написа:Електрическата част няма нищо общо с пълненето. Преди пълнене е добре да се надуе с азот системата на 22-25 атмосфери и да стои така поне 1 час и през това време гледаш на манометъра дали ще падне налягането. Ако го задържи значи няма пропуски. После машината за пълнене като я закачиш тя първо вакуумира системата и пак така стои под вакуум и чака 30 минути да види дали ще задържи вакуума. Ако теста мине после от самият вакуум се засмуква фреон колкото грама е дадено за колата, също машината пуска масло и оцветител. Едва след цялата процедура започвате с електрическата част - пресостат, съединител на компресора, релета, копчета, перки на радиатора...
Коментар
-
Горе казваш, че не ще да пълни, за това ти описах как става. Това вече е друго. Започни от съединителя на компресора, подайте му директно ток и вижде дали ще щтракне, ако щтракне палиш и гледате манометрите дали работи компресора. Желателно е да пуснете принудително и перките на радиатора ако не тръгнат сами като завърти компресора. В случай, че перките не завъртят сами първото място, на което да гледате е пресостата.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Значи като натисна бутона от купето изобщо не щрака компресора което ме кара да мисля че е реле или бушон на самият компресор само че не знам при Пунтото къде са намират тези релета и бушони и колко амперови саilko-gd написа:Горе казваш, че не ще да пълни, за това ти описах как става. Това вече е друго. Започни от съединителя на компресора, подайте му директно ток и вижде дали ще щтракне, ако щтракне палиш и гледате манометрите дали работи компресора. Желателно е да пуснете принудително и перките на радиатора ако не тръгнат сами като завърти компресора. В случай, че перките не завъртят сами първото място, на което да гледате е пресостата.
Коментар
-
Re: кола
Благодаря колеги почвам едно по едно да оправям нещатата явно този сезон няма да пусна климата защото има и други неща за оправяне най вече заради лошата подръжка на предишният собственик !!! Не съм запален фен на фиат но наистина това пунто е много здрава машинаkluchar написа:Кутията с бушони и релета е до акумулатора има бушон и долу под волана където са всички бушони има и една платка matsushita долу под вентилатора на парното
Има всички екстри които ми трябват - климатик ,ел.стъкла ,халогенни,abs и т.н много съм доволен
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар