Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Климатроник-намалял фреон

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Климатроник-намалял фреон

    Здравейте, имам следното питане:Като си пуснах климатроника преди месец включва качва леко оборотите на колата но сякаче охлаждане едвам едвам, но това го пробвах преди месец и навън беше около 25 градуса, та искам да го пробвам тия дни пак като е жега навън да съм сигурен доколко охлажда!!Но ме притеснява това, че може би му намалял фреона и може ли нещо да се прецака по системата, компресора при такава проба за 10-15 минути в градско каране например?? Имам предвид ако фреона е малко нещо да стане , да се износи счупи някой част от системата??Иначе предното лято го пълниха с масло,фреон , оцветител, като имаше съмнения за изпускане на фреон защото като я закарах да я пълнят имаше 150грама в системата а по предното лято пак го пълних, и тогава и при последното пълнене слагат фреон, масло, оцветител, тества машината им за пропуски и казва че е Ок, майсторите я дигаха оглеждаха с УВ лампа и очила и теч никакъв не можа да открият, и предположиха,че може би е от някакво осово уплътнение в компресора, да губи фреона, но предвид скъпата цена на рециклаж на компресора, ми препоръчаха да си го допълвам за лятото и така сега се чудя ако е намалял и го тествам 10-15 минути да не задере нещо,и да предизвикам по скъп ремонт, или да отивам направо при тях и да го гледат колко охлажда??? С две думи не смея да го пусна сега :DКолата е Стило 1.6

    #2
    Тестът е следния (за Брава/о)- като не е напечена колата от слънцето и навън е между 20 и 28 градуса - палиш, пускаш климатика, температура на "LOW", вентилация на "MAX", да духа през духалките на таблото, изчакваш да поработи 1-2 минути да започне да духа студено. Вдигаш 1500 оборота на двигателя, задържаш така около минута и измерваш с термометър колко е температурата на излизащия въздух от средните духалки. Ако е 7-9градуса - значи си в играта. Ако е 9-11 - не е лошо, ама има какво да се желае. Ако е над 12 - сервиз. Дали ще го прилагаш тоя тест - сам ще решиш или нека те посъветва някой от колегите, които се занимават с климатици дали е опасно.

    Коментар


      #3
      Не може да повредиш нищо ако няма достатъчно фреон компресора изобщо няма да тръгне ако има малко фреон компресора ще тръгне но няма да охлажда добре. Системата има защитен пресоста който мери налягането в системата ако е под определено налягане не тръгва компресора

      Коментар


        #4
        Здравейте колеги. Да използвам темата на колегата , че и аз имам същия проблем. Миналото лято заредих фреон,масло на климатроника. Минах за проверка слвд определено време(седмица) всичко ок. Да , ама не. След месец си духаше топличко даже не хладно. Тази година реших да сменя маистора- пак зареждане , пак масло. Майстора каза , че ми е останал 150-200 грама фреон и за това компресора не включва. Но сега пак след месец пак спря да духа студено и си духа топличко на low. Някакви идеи на какво се дължи? Понеже вече ме е страх да ходя по майстори. Все казват ,че всичко е ок а след месец спира. Предполага се ,че поне 2 години трябва да изкарва с едно зареждане.
        Stilo 120 / 06'

        Коментар


          #5
          Вероятно изпуска от някъде. Тези майстори, при които си ходил не проверяват ли за течове?

          Коментар


            #6
            Абе уж слагат някакъв оцветител и след седмица проверяват и викат всичко е ок. Близо месец работи добре но след това изведнъж спира. Интересното е,че фреона не свършва докрай и остава определено количество. Но защо го свършва толкова бързо немога да разбера , а и майсторите вдигат рамене. Никои ли не знае на какво може да се дължи това ?
            Stilo 120 / 06'

            Коментар


              #7
              колега трябва да се надуе системата на около 18 бара и слушаите от къде ще съска или ще се оцветиА и тези майстори UV лампа нямат лиАз се занимавам с автоклиматици но съм от София ако имаш въпроси звънни ми 0894761944

              Коментар


                #8
                Колеги , идвам от сервиза където ми заредиха фреон, който свърши за има няма месец. Казаха ,че имам много малка дупка която системата им неможе да я засече и казва че всичко е нормално. Та сложиха някакъв оцветен фреон и въпроса сега е като не се вижда къде е дупката без да се разглобява нищо ще ми искат сумати пари да го оправят - от порядъка на 120-150 евро (Франция). Чета по тукашните форуми за някакви препарати , които запушват тези миниатюрни дупки. Въпроса ми е дали някои е чувал за тях и ако ДА, да каже своите отзиви върши ли работа или не, да знам дал ида се набутвам изобщо.
                Stilo 120 / 06'

                Коментар


                  #9
                  Утре ще пълня и моя, между 40 и 50 лв ще ми струва фреон, масло и оцветител , като може би имам 100на грама в системата тъй като включва компресора!! Как мислите добра ли е цената или е съмнително ниска??

                  Коментар


                    #10
                    Според мен е нормална или поне за София

                    Коментар


                      #11
                      Еми имах 50 грама в системата, и допълване до 500 грама ми взеха 30лв, и измериха на духалката с ел.термометър 5 градуса на макс Low!

                      Коментар


                        #12
                        Някой да сподели, как са цените за пълнене с фреон в Бургас и Ямбол, понеже съм отседнал между двата града, в очакване на нов/стар/ компресор и се налага да го заредим, пък вече дали ще проработи, е друг въпрос.
                        Fiat Marea Weekend 1,6 16V

                        Коментар


                          #13
                          Ами, аз да споделя - цената в Ямбол за пълнене на тотално празна система е 66 лева.
                          Fiat Marea Weekend 1,6 16V

                          Коментар

                          Working...
                          X