За 2ри път ми блокира датчика на радиатора. Първият път отказа да включва перката преди около година. Смених го с нов. И ето днес пак направи магарията . Но днес блокира в затворено положение , пусна перката и не я изключва. То ясно че ше го сменям всичко съм проверил от датчика е. Ама кви са те датчици дето работят по толкова малко време.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Блокирал датчик на радиатора на Пунто 1
Collapse
X
-
Е заводско не е правен през реле . Межо другото гледам че май имам 2 степени на вентилатора. (понеже не ми е оригиналния вентилатор вземан е от друго пунто ) имам една обувка с кабел де си ми седи така. Та венилатора с 2 степени с 3 кабела ли е ? И ако е да си набавя букса за 2 те степени и да си сложа датчик с 2 степени ? Бушона ми е 30 А ама венилатора като ми е от по големите мо жеби дарпа повече ток и ... затова . Някой може ли да ми каже при другите колко ампера е бушона. Иначе ше му плясна 40 А реле без проблем.янко написа:Вземи някакъв и го прекарай през реле със съответните ампери>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Мисълта ми е че мотора като е с 2 скорости вероятно е предвиден да ползва повече първа скорост с по ниска консумация на ток и по малко ампери и по малко товар и нагар. И рядко включване на 2ра степен. Пак тея баш майстори навремето са ми зачукали 2ра степен направо
>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар