dogydog написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунтака започна да грее много :(
Collapse
X
-
Според мен,тъи като термостата е на 87гр. нормалното положение е на синята черта,когато види зор на лилавата и дори малко от горе,а перката да се включи след лилавата защото датчина е на 92гр.А какъв е проблема да я караш така.Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
EX.Fiar Ritmo 105TC
Коментар
-
И моята Пунтера взе да грее. Не включва вентилатора. Предния път беше изгоряло съпротивлението, но този път то си е наред. Търсих схеми, но нещо не се справих с търсенето, ако някой даде линк за ел схема ще съм благодарен. Модела е Пунто 60 кабрио, 1.2 ммотор. Между другото есента газаджи оскверниха добрата италианска работа и много ме съмнява те да са разбутали нещо. От тогава не съм чул вентиалтора да бръмне.Благодаря предварително
Коментар
-
Днес и аз се шашнах... изкарах колицата малко на разхода и на първите баири - почна да загрява (малко преди червеното) Спрях, изключих двигателя, оставих я на контакт и да духа топло в купето - изхвърли малко вода, но мисля че си е добре
.... а най-гадното - не ми се включи перката. Утре ще видя какво и е станало, че днеска не ми се занимаваше. Но определено ще си прекарам едно копче в купето, да мога насилствено да си я пускам.Редакция: Днес проверих всички кабели, релета и бушони. Напръсках всичко с контактен спрей и най-вече кабелните обувки на датчика за температура на самия радиатор (беше станало мазало).След работа на място и загряване до определена температура, перката се включи
Fiat Punto 75 SX - 1995, 4 врати
Коментар
-
Мисля да е с 2. Има съпротивление има климатик. Не че съм чувал някога, коя кога вкючва, но иначе за какво да го има съпротивлението??. Проверих силовата част. Дадох на късо изводите на релето (голямото 40А ) вентилатора бръмна. Остава да е управлението му. Датчика (който не го знам къде е, нито какво преставлява за да го измеря) или ЕКУто, което може да не подава команди, ако газаджиите нещо са оплескали. Тъпото е че нямам стрелка на таблото и не мога да преценя точно какво става. Ламбата светна веднъж в едно задръстване, но с парното и с принудителна почивка овладях ситуацията.S_BANKOV написа:С една или две степени на пераката е ?
Коментар
-
Смени и двете кабели обувки на степените ако си с две степени, пробвайте с ФЕС да пуснете перката на тест, проверете и реостата на степените дали не е прекъснат. Ако събота и неделя се довлечеш до Младост мога да ударя едно рамо с проверката и смяната на буксите.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
1.Да не отварям нова тема:Ако съм само с 2 кабела към перката - значи съм с една степен на самата перка... ако съм с 3 кабела - значи съм с 2 степени?(за колата от подписа)2. колега, те и моите бяха здрави (кабелните обувки), но не контактуваха... трябва хубаво да се почистят... а и самите "клеми" където влизат.
Не казвам, че е от там, но си преглеждай всички обувчици - профилактично.
Fiat Punto 75 SX - 1995, 4 врати
Коментар
-
ФЕС - Фиат еку скан. за кабелните обувки ги огледай внимателно, преди да заключиш че са здрави, провери какво е съпротивленито на реостата, и дали термосъпротивлението не е прекъснато.Purko написа:Какво е ФЕС? и как се пуска тоя тест? Реостата веротно е съпротивлението дето е долу в дясно на радиатора е здраво. И каб обувки са здрави.S_BANKOV написа:... пробвайте с ФЕС да пуснете перката на тест, проверете и реостата на степените дали не е прекъснат...Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Проблема се оказа в релето - нагорели контакти. В началото ме заблуди понеже си цъкаше, но като му окъсих клемите на контакта и вентилатора избуча стана ясно всичко. В крайна сметка схема така и не намерих, в хайнеса няма нищо на тая тема. Странна е тази потайност за толкова прост автомобил. Благодаря за съветите
Коментар
-
Колеги ... Ако някой умен е подменил термодатчика на блока с такъв от лада. Нормално е да показва 1/4
и там си седи. А не на 1/2 ... Понеже като си слагах табло с стрелка за темепература ползвам такъв датчик.(от преди това ползвах уред от лада) И връзвам таблото температура тръгна. И гледам по клипчетата ,че нормалното е до средата или 1/2 и загрява таз кола чакам да включи перка . Ама няма , пък то ми заминал и датчика в радиатора и вече отива в червеното почти и почна да излиза пара. Та осетих се де пуснах вентилатора ръчно (извел съм си копче с реле) И после като си сложих нов датчик видях къде пуска перката на малко над 1/4 (само да отбележа че е с 1 степен и не е 16V мотора, да не се взема под внимание за темата). Та ако му е сменян датчика или си е заминал и не отчита вярно може и да му показва тези аномалии.
>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар