От 2 дена започна проблема с изчезването на парното духа студено не зависимо колко съм завъртял индикатора ( по принцип седи на макс).Колата започна и да вдига температура сега докато се прибера от работа и отива стрелката 1 - 2 деления над белязката. Термостата е сменен преди година с нов оригинален( не сме слагали байпас с термо на Рено) преди това беше непрекъснато отворен и колата не загряваше. След смяната всичко беше наред и лятото на големите жеги съм нямал грижи до преди два дена когато просто изчезна парното и започнаха аномалиите. На 2 - ра 3 - та из задръстванията се дига над белязката, а тя така е правила само като съм я ръчкал преди и то много за да дигне такава температура. Обезвъздуших системата сякаш се оправи за малко, но после пак го направи този номер. Купих си капачка за казанчето защото си мислех да не е от нея и пак обезвъздуших, но нямаше ефект.Нямам загуби на антифриз нито сега нито преди маслото ми е бистро, няма течове, термостата отваря и затваря нормално, перките се включват сякаш една идея по - късно от обикновено, но .... не съм сигорен. Мисля си дали не е водна помпа не е сменяна за 15 г и 240 000 км.или от някъде да влиза въздух в системата..... Маркучите са нормални мекички не са се одървили. Някой ако може да помага.....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 1.9 ТД 97 година - изчезнало парно и вдига температура
Collapse
X
-
Колега 90 к.с. ако има значение въобще. Ей сега си направих експеримент имах ходене до жп гарата която е на 5 км. от вкъщи и карах с 40 - 50 стрелката не отлепи! на жп гарата седях 5 мин на ход ( не че имам парно да ме топли) и след това тръгнах на обратно то е един хубав път после голям байр към 2 км. да е знам ли и там от 1 ва я изрязах до 150 на 4- та скорост и после спрях на светофара. Почти колкото ми наемаше километража с това темпо се вдигаше и температурата на двигателя на 120 беше на резката където вече се включва перката а на 150 беше по средата между резката и червената зона. После карах така по - бързо до вкъщи спрях и веднага дигнах капака. Като пипнах маркуча за големия кръг беше горещ а радиатора студен там където маркуча на големия кръг влиза в радиатора започва да се загрява малко и самият радиатор, но като цяло питата беше студена, както и изходния от радиатора маркуч. Какво мислите дали помпата не се е натрошила и сега няма кой да ми върти кръговете....... П.С. - Абе нормално ли е тая помпа да струва 79 лв.robs написа:TD Soft 75 к.с. ли имаш предвид?Късно видях заглавието на темата, но го видях. ХихихиKPSS написа:Колата е: фиат браво 1.9 ТД 90 коня софт мотора 97’година
Коментар
-
Не знам защо твърдиш ,че браво 1,9 ТД Soft е 90 к.с. ,но както и да е.Нормалната цена на тази помпа която е два модела и се търси по номер на двигател е предполагам около 50-55 лв.Желателно е да намериш точно от къде е проблема за да бе наливаш средства за лудо.Може термостат да заяжда ,водна помпа с превъртяла турбинка или натрошена ,гарнитура глава което дано не е.KPSS написа:П.С. - Абе нормално ли е тая помпа да струва 79 лв.
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Сега проверих да 55 KW и е 75 к.с. извинявай за грешката просто върви като за 90 :P Предложиха ми Италианска на 79 лв. и Френска на 71 лв. valeo какво да избера и защо каза 2 модела как 2 ? Труда е 100 лв. за смяна на помпата това ок ли е като цена ( то си е голямо разглобяване де .....) има ли начин да съм сигурен, че е помпа защото ако дам 200 лв. и не се оправи ще ми е тегаво нищо, че ще се радвам на новата си помпичка някак няма да съм щастливTornado написа:Не знам защо твърдиш ,че браво 1,9 ТД Soft е 90 к.с. ,но както и да е.Нормалната цена на тази помпа която е два модела и се търси по номер на двигател е предполагам около 50-55 лв.KPSS написа:П.С. - Абе нормално ли е тая помпа да струва 79 лв.
Коментар
-
Re: кола
Да обезвъздушиха я пред мен в един от сервизите където я закарах. Или съм запушен или помпа... Прозорците се запотяват сега яко май е нормално като духа студено? Въпреки, че на служебната тойота като дам да издуха прозорците пуска ми автоматично и климатика с студена струя ги обдухва. То днеска цял ден сняг вали може и от това да се потят толкова.kluchar написа:Обезвъздуши ли като е загряла кола и като парното е пуснато на 6
Коментар
-
Благодаря Ви за отговорите. Макар и да не сте виждали колата в много случай тука се дават по - добри диагнози от колкото при някой "майстор".За съжаление караме стари коли с проблеми и хора като вас помагат много. Да и аз все повече се насочвам към помпа след 200 лв. и смяната и ще видя дали съм прав. Някой ще ми каже ли марка в момента дилемата е 79 лв. Италианска срещу 71 лв. за Френска.Днеска карах сутринта градско и колата се държеше перфектно незагря парно има, но като я изкарах извън града и дигнах 100 на 5 почна да дига температура и изчезна парното докарах я до средата на белязката и червеното( даже по - към червеното беше) и спрях дигнах капака перките не работят и маркуча който влиза в радиатора е горещ а този дето излиза е студен и радиатора беше студен само горе съвсем леко беше почнал да загрява.Преди колата като стигнеше белязката целия радиатор беше горещ.Че да не е тоз термостат да не отваря напълно или не може или е отворил или не има ли такова нещо като малко отворен??? Другото което си мисля да не се е затлачил радиатора ..... Ходих при един майстор тука хвалят го вика Вторник ела се едно при доктор Чирков съм я записал.... тез хора се работа имат се внимание не могат да ти обърнат
и така като я оставя ще пиша ако реши проблема и какво е било.
Коментар
-
Абе я преди да дадеш 200лв. за водна помпа си смени буксите на реотата на перката на вентилатора, ама и двете, провери съпротилвението на реостаа и си обезвъдуши колата. Пък ако няма ефект после ще ги даваш тия париКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Той майстора като я гледа вчера пипа я там чука, души я за единия маркуч докато почна да църка там нещо. Вика момче двигателя нищо му няма или е помпа или е затлачена нещо, ама първо вика ще я продухаме ще ти сменя датчиците и после ще видим помпата. То тези датчици са на 15 год. и да не е от тях нищо, че сме ги сменили. Аз го погледнах жално и затова ме успокой с репликата : Те не са скъпи!S_BANKOV написа:Абе я преди да дадеш 200лв. за водна помпа си смени буксите на реотата на перката на вентилатора, ама и двете, провери съпротилвението на реостаа и си обезвъдуши колата. Пък ако няма ефект после ще ги даваш тия пари
Коментар
-
Колега, радиатора на външния кръг му е студен. Както кара има парно и след малко почва да вдига температурата и парното спира.S_BANKOV написа:Абе я преди да дадеш 200лв. за водна помпа си смени буксите на реотата на перката на вентилатора, ама и двете, провери съпротилвението на реостаа и си обезвъдуши колата. Пък ако няма ефект после ще ги даваш тия париMarea TD100
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар