Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как загрява JTD-то ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как загрява JTD-то ?

    Интересувам се дали въобще тва, което питам е проблем, или е нормално:карам ли нормално извън града до 2000оборота за да достигне максимална температура без парно са нужни 5-7 минути, но карам ли градско до 2000-2500 оборота й трябва половин час да загрее? Термостата е сменен преди 1 година, и още при смяната загряваше по същия начин (преди това въобще не загряваше) Възможно ли е самия термостат да пропуска антифриз или така си загрява ?Също ме интересува може ли да сложа за проба от рено 5 в някой от маркучите, който се движи антифриза без да махам стария ? Един вид с 2 термостата.Колата вдигна разхода зимата с 2 литра поне направо стана ужасна, а в снега е голям кеф да караш Мотора е 188А7000 немога да открия информация дали има подгрев на антифриза, има нещо подобно на свещ под самия ЕГР но на термостата няма тяло за 3 свещи , както при другите ...
    Punto JTD
    http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

    #2
    Разхода ти с два литра отгоре е нормален и при мен е така - лятото 7+, зимата 9+.Аз съм с термостат от Рено 5 на 89 градуса, а на баща ми на колата съм сложил на 86 градуса, че нямаше на 89. Зимата ми трябват поне 7-8 километра градско за да достигне стрелката средата. Щом я достига според мен нямаш проблем.
    Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
    Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

    Коментар


      #3
      Няма логика да е от термосттата. Щеше да загрява по-бавно извън града. Причината да загрява извънградксо по-бързо е че ако караш с 2000 об на пета двигателя ти е натоварен много повече отколкото на 2000 на втора или трета. Ако ли пък бръмчиш на място с 2000 съвсем бавно ще стопли.
      FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
      FIAT Punto sx 75 '94

      Коментар


        #4
        slav4o_vt написа:
        Няма логика да е от термосттата. Щеше да загрява по-бавно извън града. Причината да загрява извънградксо по-бързо е че ако караш с 2000 об на пета двигателя ти е натоварен много повече отколкото на 2000 на втора или трета. Ако ли пък бръмчиш на място с 2000 съвсем бавно ще стопли.
        точно явно трябва да диря подгревните свещи ако няма да слагам още 1 екстра :D
        Punto JTD
        http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

        Коментар


          #5
          Поне моето няма подгрев.
          Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
          Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

          Коментар


            #6
            Аз съм с термостат от рено, колата е от подписа. Градско отново е мъка, с лекичко каране. Ама поне стопля достатъчно, и бързо, та да не се потят прозорците. Че преди, и това беше мисия невъзможна.Извънградско, на око се забелязва стрелката как се движи .За допълнителен подгрев, и аз съм се замислял, ама все зимата се сещам .
            00' Bravo 105 JTD

            Коментар


              #7
              Аз не виждам причина за бавно загряване освен термостата,но щом ти вдига темп. за 5мин.извън или 1/2 ч. в градско смятам,че колата си е наред.Мойто Стило даже малко по бавно загрява в градско ако го галиш.Извън градско по бързо се достига температурата за начално отваряне на термостата защото е по натоварен мотора.Обдухването на радиатора и двата случаи не играе роля защото работи само малкия кръг на охладителната система,тоест до 80-88гр.Според мен колата ти е добре и не се вкарвай в приключения.
              Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

              Коментар


                #8
                JTD без подкартерна кора загрява БАВНО. А посред зима и минусови температури - загрява МНОГО БАВНО. Смятам, че тунинг с минерална вата + XPS би подобрил загряването на двигателя, но не знам какви ще са негативните ефекти. Минералната вата - върху двигателя, а XPS-а върху нея. Всичко това - добре опаковано. Вероятно и шумоизолацията ще се подобри.Идеи за реализацията?
                Steliyan's Life!
                FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                Коментар


                  #9
                  днес смених термостата, по-скоро присадих го, с този на Ренде 5, Вернет 86 градуса, на Фиат Стило, операцията е точно 20 минути само трябва да си вземете 2 скоби и 1 литър антифриз, мога да кажа че държи точно на средата и съм много доволенза загряването преди това не можеше да направи 2 черти както и да го ръчкаш, след това за 4-5 км си достига оптималната температура
                  FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ

                  Коментар


                    #10
                    jenshen73 написа:
                    JTD без подкартерна кора загрява БАВНО. А посред зима и минусови температури - загрява МНОГО БАВНО. Смятам, че тунинг с минерална вата + XPS би подобрил загряването на двигателя, но не знам какви ще са негативните ефекти. Минералната вата - върху двигателя, а XPS-а върху нея. Всичко това - добре опаковано. Вероятно и шумоизолацията ще се подобри.Идеи за реализацията?
                    При мен няма никаква разлика с оригинална кора и без нея. Загряването ако не е еднакво, то е незабележимо различно. Термостатът ми е наред, пипал съм левия маркуч, когато стрелката е 2-3 мм под средата (77-78 градуса) - студен е. Стрелката не пада, когато съм на 5-та с 1500 оборота и парно на макс. Според мен охлаждането през картера е незначително, не че го няма. Не го опаковай с вата. По-добре потърси оригиналната подгряваща инсталация от бракувана кола.

                    Коментар


                      #11
                      jenshen73 написа:
                      JTD без подкартерна кора загрява БАВНО. А посред зима и минусови температури - загрява МНОГО БАВНО. Смятам, че тунинг с минерална вата + XPS би подобрил загряването на двигателя, но не знам какви ще са негативните ефекти. Минералната вата - върху двигателя, а XPS-а върху нея. Всичко това - добре опаковано. Вероятно и шумоизолацията ще се подобри.Идеи за реализацията?
                      Май има нещо вярно , че загрява бавно, и че в градски условия, ако не караш поне 1-2 часа, колата въобще не е икономична На един приятел баща му е военен и ми даде едно одеало , което не гори , някакво пожарникарско и да ти кажа помага доста, но мисля, че тва е малко опасен начин , тъй, като може да отиде при ремъците ...
                      Punto JTD
                      http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                      Коментар


                        #12
                        Писах - добре опакован Точно с тази идея. Ама на пролет трябва да се разопакова. За протокола - термостата ми е изправен, но при тоя кучи студ вънка - как да загрее за километър и малко? Вярно, вентилацията на парното се включва точно 200 метра преди да се прибера. Пробвал съм при -10 градуса да я разходя - загрява след 10км. градско каране, а извънградско съм я загрявал и за 5. Това - до работна температура. Тази година як разход ми дава зимата при пробег от 1.2км... Вероятно ще започна да я водя на по-дълги разходки за проба. Ще видим - само да я изровя.
                        Steliyan's Life!
                        FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                        Коментар

                        Working...
                        X