Сменях антифриза след ремонт на мотора,смених капачката на казанчето,термостата и сложих червен антифриз ,но не съм обезвъздушил системата и дали е наложително защото парното сега не е добре .Колата загрява в студеното до 75-80 градуса ,само радиаторчето на парното не е сменявано.Днес след като бях прочел някъде в форумите на ситроен че трябвало да се обезвъздуши системата тъй като не била самообезвъздушаваща и аз отвих горната пробка на радиатора и на термостата има една пробка с шестограм и отвих капачката на казанчето и потече антифриз ,постоях малко и затворих,дали така се обезвъздушава,колата не беше запалена .
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Обезвъздушаване на Фиат Улис/806/Евасион/Зета 2.0 JTD/HDI
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Обезвъздушава се на запален двигател. Не знам как е точно на HDi-то обаче. По принцип на JTD-то, палиш, отваряш пробката на радиатора, и капачката на казанчето. Ако намалее водата в казанчето доливаш. Чакаш да отвори термостата, демек да загрее, да пусне антифриза към радиатора. Чакаш да почне да прелива от пробката. В този момент затваряш пробката. Междувременно, ако течността в казанчето намалява доливаш отново.За едно съм сигурен, обаче. Не я карай така! Да не я прегрееш, голяма беля. Ако не си сигурен, отиди в някой сервиз.
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	


Коментар