мерси много,много полезно инфо
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
присаждане на термостат от рено ???
Collapse
X
-
Абсолютно никакъв проблем няма след монтирането на новия термостат.Изисква много търпение и нерви по време на монтажа.Колата ми е Алфа 145 1,9JTD и термостата си е доста голяма цифра и изисква малко сръчност за да се смени.Термостата за Реното беше 10 лева,а моя 100!!!При такава разлика си заслужава побългаряването,но при положение,че вашия термостат е да речем 25-30,та дори и 40 лева не си заслужава разправията с приспособения.Поздрави
Коментар
-
Стават на повечето автомобили термостати от Рено! Аз лично преди три години си монтирах на Мареа-та такъв,но с условието,че изпразних оригиналното тяло в което термостата беше блокирал в отворено положение.Лятото като отварях главата на Вектрата без да искам счупих двете алуминиеви зъбчета,които държат патрона на самия термостат.Цяло лято естествено карах без термостат,но сега като стана клинч не че не си загрява Екотека пак много бързо без термостат
,но при моя режим на каране-2км до работа и 2км връщане определено си ми трябва.В Евро 07 искаха 72лв за Валер или Бер.Имаше и за 35лв на Вернет лятото като питах -сега няма в никоя фирма на тази цена
.Купих си естествено от Еврото термостат от Рено на 86 градуса уж пише,защото нямаше на 89.Монтирах го за няма и половин час и всичко си дойде на мястото.Доволен съм засега,защото точно на километър-километър и 200 метра кове на 80 градуса стрелката на таблото,но аз винаги си я паля директно на метан.
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Ще вдигне 80 градуса, ама ако изкачваш 1200 денивелация...Добре си присадил термостата, ама поне не пиши небивалици. От студен мотор до 80 просто няма как да вдигнеш за километър и нещо, без да подгряваш на място.itan75 написа:Стават на повечето автомобили термостати от Рено! Аз лично преди три години си монтирах на Мареа-та такъв,но с условието,че изпразних оригиналното тяло в което термостата беше блокирал в отворено положение.Лятото като отварях главата на Вектрата без да искам счупих двете алуминиеви зъбчета,които държат патрона на самия термостат.Цяло лято естествено карах без термостат,но сега като стана клинч не че не си загрява Екотека пак много бързо без термостат
,но при моя режим на каране-2км до работа и 2км връщане определено си ми трябва.В Евро 07 искаха 72лв за Валер или Бер.Имаше и за 35лв на Вернет лятото като питах -сега няма в никоя фирма на тази цена
.Купих си естествено от Еврото термостат от Рено на 86 градуса уж пише,защото нямаше на 89.Монтирах го за няма и половин час и всичко си дойде на мястото.Доволен съм засега,защото точно на километър-километър и 200 метра кове на 80 градуса стрелката на таблото,но аз винаги си я паля директно на метан.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Тук все още не са паднали толкова температурите.Не подгрявам на място никога.Казах,че паля директно на метан и потеглям от паркинга.Има едно доста натоварено кръстовище "Трапезица" и няма как да не мина оттам,като може би там работи максимум 2-3 минути на място.След още километър съм на работа и тогава стрелката на таблото е на 80 градуса след като сложиш термостата.Ако уреда на таблото ме лъжи,значи лъжа и аз,но едва ли защото като пусна вентилатора на парното и в купето духа топло.muns61 написа:Ще вдигне 80 градуса, ама ако изкачваш 1200 денивелация...Добре си присадил термостата, ама поне не пиши небивалици. От студен мотор до 80 просто няма как да вдигнеш за километър и нещо, без да подгряваш на място.EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Колеги ,нещо не ми е много ясно и за това се обръщам към тези които са с термостати от Рено.Самия маркуч до колко ще е здрав,след като да приемем че външния му диаметър е около 33мм.,а диаметъра на термостата е 43мм и макуча доста се разтяга.Има ли варянт лятото в жегата да каже БАУ
Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
EX.Fiar Ritmo 105TC
Коментар
-
Ако работиш внимателно, мисля че шанса е малък. Маркуча трябва да се загрее, примерно с гореща от бойлера, или в една тенджера. Преди вкарването на термостата намазах маркуча с веро от вътре, и с метална тръба от прахосмукачка набутах термостата. Влиза лесно като,.. сещаш се
Идеята откраднах от един колега, тръбата от прахосмукачката пасва точно на диаметъра на термостата.
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар