Колеги вчера какво се бях навел да гледам отдолу  
  и забелязах синя капка точно до маркучите които отиват в радиаторчето на парното  
  капката се вижда че е синя и е от антифриз, развих декоративните пластмаси отстрани на прага и надигнах мокета и що да видя, отдолу мокро, ама не конденз ами направо мокро  
  Някой имал ли е подобна случка, има ли вероятност да е от маркучи или някакво съединение знам ли ?
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Теч радиаторче на парно Фиат Типо
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Всяка година го имам този проблем.Включително и тази.Преди 10 дена го отстраних за кой ли път.Това най-вероятно е ш*баното кранче.Пука,започва да сълзи и след известно време направо теква.Струва 15-20 лева,но са само ментета и не изкарват много.Valiosport написа:Може някой да е имал същия проблем и да каже какво е
Fiat Tipo
Corsa b комби !
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Еми то има и вариант с ладов кран...аз на Уното бях така.Не че са много стока и те,но има и добри попадения на СССР-ски кранчета на 2-3 пъти по-ниски цени.Жилото не му бях закачил,но предполагам може да се нагоди и да стане както си е било оргиналдъ ама и с ръчно включване да си остане не е проблем
							
						EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
Fiat Punto 1.2 16v Sporting
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Много малко вероятно е да е радиаторчето. Както pecata каза проблема най-често е от самото кранче и най вече уплътнението му.||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ето го кранчето.Държи се на две гайки и има един О-пръстен за уплътнение,стягането е голям проблем,че се пука много лесно.Аз съм сменял няколко пъти такова
 Аз лично постелях голям найлон на пода и като развия скобите на маркуча и го изкарам веднага го муша в голям буркан и то си изтича известно време,като кранчето е на затворено положение за да не пуска от там вода.След това слагаш на тръбата на кранчето буркана и го пускаш.Чак след това развиваш кранчето и все пак ще олее малко вода,за това и ти трябва тоя найлон на пода.Като смениш всичко си пресипваш от буркана в системата и това е.Но все пак виж дали е от това скапано кранче 
На мен толкова ме е яд,че хвърлих толкова пари по това кранче.Всяко лято свързвах двата маркуча директно един в друг и вода не ходеше в парното и всяка зима пари за кранчета за да духа топло.А можеше да си взема една печка за кола и щях да спестя пари и нерви.Така че ако е от него и се счупи втори път не го прави повече,това е моя съвет 
							
						Fiat TIPO 1.4 i.e. с газова уредба (BRC)
ZFA16000002608488
ПРОТЕСТИРАЙТЕ!!!
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nanobanano, благодаря за изчерпателния отговор който даде
  Значи на мен от много време ми мокри отдолу в краката и мислех че тече от предния джам, щото го сменях преди 2 години, но сега видях капката антифриз от него, то сълзави просто не е теч толкова, изобщо не мисля сега в студеното да тръгна да го сменям, колега как да не го сменям ако нямам парно, не мога да стоя на студено за мен това е най-отвратителното нещо като влезна в колата и да ми е студено 
  В момента си имам парно всичко е ок, губи се минимално количество антифриз и засега ще карам така, щом казваш, че не може да се стяга много може да се намаже с подходящ херметик под самата гарнитура, мисля че ще стане 
  Аз скоростна кутия и сменях пред блока пък едно кранче ли няма да сменя  
							
						Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Неща печка. 5 години карам колата и не съм сменям досега нищо, не мисля че не може да стане, оригинално как не е текло толкова време
  Аз доколкото разбрах не се разваля кранчето ами протича отлътнението и мисля да сложа ново оплътнение и ще го намажа с херметик хубаво  
							
						Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Moля без глупости, придържайте се към темата, коментарите на Л.С.white_shark написа:Само да не стане с кранчето или там каквото е да се наложи да сменяш и изгнил под от шофьорската страна...Valiosport написа:В момента си имам парно всичко е ок, губи се минимално количество антифриз и засега ще карам така:
							
						Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Е как ще са глупости?! Сам си написал,че мокета ти е прогизнал в антифриз и искаш помощ и в следващия момент "аз ще си карам тъй щото губи малко"...сама по себе си темата е безсмислена щом ще си я караш течаща.Ама в крайна сметка си е твоя работа като искаш да си съсипеш колата
							
						EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
Fiat Punto 1.2 16v Sporting
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Първо не съм те карал да пишеш в тематаwhite_shark написа:Е как ще са глупости?! Сам си написал,че мокета ти е прогизнал в антифриз и искаш помощ и в следващия момент "аз ще си карам тъй щото губи малко"...сама по себе си темата е безсмислена щом ще си я караш течаща.Ама в крайна сметка си е твоя работа като искаш да си съсипеш колата
  Второ мокета НЕ МОЖЕ да подгизне! Ще попиташ ЗАЩО? Отговарям: Отдолу има някакво покритие, което не му позволява да се мокри от горната страна, вчера и пусках прахосмукачката и беше сухо, но въпреки това отдолу като го вдигна си е направо мокро и се изтича през дупките за конденза. За 5 години не е изгнила не се притеснявай за колата ми  
  Темата е за КЛЮЧ!
							
						Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	
Коментар