Колеги , как може да се стигне до радиаторчето на парното на пунто 1.2 75 коня 97 година с климатик ? Моето трябва да е спукано и все губи антифриз по-малко.Като пусна парното и веднага запотява стъклата и мирише на гадно.И приблизително , каква му е цената ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Радиаторче парно
Collapse
X
-
Re: кола
Не знам какво е , но със сигурност ще взимам ново и предполагам валео-то е по-добро.Иначе намерих в тоя сайт описано как се сваля и сменя http://sedefcha.blogspot.com/2012/11/1995.html , но дали е същото със клапата за вътрешния въздух ? Моята е с моторче , а тая е ръчна ?kluchar написа:То радяторчето е 20 лв на старо и 55 новозависи какво е твоето - VALEO или BORLETTIно трудно се сменя
Коментар
-
Не съм свалял на Пунто,но до колкото знам трябва да се свали таблото.Като марка ти предлагам да вземеш Нисенс,по-добри са от Валео.При Пунто до колкото си спомням имаше няколко варианта за радиаторче,най-добре е да го свалиш и директно с него в магазина.Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
Клапа за ципкулация на въздуха
Здравейте.Нов съм във форума,защото от скоро имам Пунто 95г. 1,2 75 к.с.. Много пъргава и учудващо добре возеща колица. От темата останах с впечатление,че на моделите с климатик ( моето е такова ),клапата за регулиране на въздушния поток ( отворен/затворен кръг ) ,е под таблото. Та питам за да стигна до нея таблото ли трябва да де свали ? Мисля ,че е останала на затворена циркулация,щото като загрее леко ми се изпотяват стъклата.Не съм забелязал загуба на антифриз, та да мисля за падиатора на парното. Таблото лесно ли се сваля. Ще съм благодарен ако някой ме оцветли по тези въпроси.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар