Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нормално ли е?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Нормално ли е?

    Нормално ли е перката да се включва на 2 черти над средата когато е в покой, а когато я карам стои на 90 градуса??? Fiat Bravo 1.6 16v 97г. с климатик.

    #2
    Re: Нормално ли е?

    Apoly написа:
    Нормално ли е перката да се включва на 2 черти над средата когато е в покой, а когато я карам стои на 90 градуса??? Fiat Bravo 1.6 16v 97г. с климатик.
    Не е нормално колата ти да стига до две черти след средата...също не е нормално и перката да се включва чак тогава...вероятно не ти работи първата степен. Ако не ме лъже паметта има едни резистори ли са какви са на радиатора горе в ляво и долу в дясно един такива големи зелени по около 20лв за брой. Но може и да греша за резисторите...
    Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
    BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
    BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

    Коментар


      #3
      Напълно нормално е. Виж само наистина дали ти работи първа степен, но и без нея не е фатално.

      Коментар


        #4
        Едно майсторче и той ми каза че е нормално а и на термостата пише 92 градуса до 87 ... Работи си първата степен за 10 сек слиза 1 чертичка надолу и спира. Това е когато колата е на място, а когато е в движение си забива 90 градуса

        Коментар


          #5
          Mupo написа:
          Напълно нормално е. Виж само наистина дали ти работи първа степен, но и без нея не е фатално.
          И кое му е точно нормалното да стига до две деления след средата и чак тогава да се включва перката!? Нормално е ако някоя от степените на перката НЕ работи...но в никакъв случай ако всичко е наред...
          Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
          BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
          BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

          Коментар


            #6
            Смени си кабелните обувки на степените на перката, и си провери реостата, при теб са две степени и първа се включва веднага след средата.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              Реостата си работи, перката му беше изгоряло съпротивлението, но го оправихме ... и първата степен включва на втората чертичка

              Коментар


                #8
                Apoly написа:
                Реостата си работи, перката му беше изгоряло съпротивлението, но го оправихме ... и първата степен включва на втората чертичка
                Как го оправихте с мост ли? Подмени си и двете кабелни обувки на степените на вентилатора, и си премери съпротивлението на реостата, трябва да е или 35 или 50 ома, пише го на самия реостат. Правиш си експеримент с колата, особенно сега зимата.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  С мост да :D ... Направо да си сменя вентилатора втора ръка са по 30 кинта

                  Коментар


                    #10
                    Apoly написа:
                    С мост да :D ... Направо да си сменя вентилатора втора ръка са по 30 кинта
                    Е за какво да го сменяш, твоя нали работи? - Просто си смени реостата нов струва 20лв. и си смени кабелните обувки на степените на перката, това е.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      Оправи си степените на вентилатора ако не са оправени. Ремонт с мост не го препоръчвам, това ще доведе до много по-бързо износване на вентилатора. Ако така беше по-добре хората нямаше да го направят с 2 скорости ами само с една. Относно включването- НЕ Е нормално да се включва толкова късно. Термостата изправен ли е ? Сменян ли е, ако да то кога ? Сигурен ли си,че показанията на таблото са верни, доста често самия уред на таблото прави такива мизерии.
                      Play Golf ,but not drive golf!!!
                      Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                      C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                      Коментар


                        #12
                        Как да ги оправя степените ? ... Имам два термостата и с двата ефекта е един и същ За таблото незнам, предполагам, че е вярно

                        Коментар


                          #13
                          Apoly написа:
                          Как да ги оправя степените ? ... Имам два термостата и с двата ефекта е един и същ За таблото незнам, предполагам, че е вярно
                          За трети път смени си и двете кабелни обувки на степените и си оправи реостата
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #14
                            Преди малко го направих, ефекта е същия

                            Коментар


                              #15
                              Apoly написа:
                              Преди малко го направих, ефекта е същия
                              А резисторите на радиатора провери ли1?http://axm-auto.com/index2.php?brand...at=1&subcat=20
                              Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                              BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                              BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                              Коментар

                              Working...
                              X