още малко ми трябва вече и ще го оставя за лятна кола :D парно няма никакво.. до тук съм сменил радиаторчето (никога повече няма да я повторя тая процедура) и термостата, маркучите от изпарителя са вързани правилно, НЕ ЗАГРЯВА И НЕ ГУБИ АНТИФРИЗ обезвъздушена е (няколко пъти след това даже пак пробвах за всеки случай да не би да не е станало от първия път като хората) и все пак топло няма. Някакви предположения? Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
пунто мк1 странен проблем с парното
Collapse
X
-
Нормална аз разбирам 80-90 градуса, моя фиат нещо не му е добре термостата май и държа 70 градуса и въпреки това духа направо парещо топло, НО въпреки това малко след като я запаля и стрелката стигне ли 50 градуса се осеще лееко топло вече, при теб проблема най вероятно е тази клапа тя е със ЖИЛО ! http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=6952 Ето виж в тази тема има снимка и се вижда къде е жилото трябва някой да върти и ти да гледаш какво се случва, това е типо, но и при Пунто трябва да е такаquintessenz написа:нормална температура
Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
май майeh4ev07 написа:Перфектно! А следващия с същия проблем какво да прави? Отново да открива "Америка" Според мен подобни постове са за БАН!quintessenz написа:проблема е решен темата е за ключ
вероятно е имал въздух от врътката за обезвъздушаване на парното го е оправил ... Ама не драсна 2 реда ...
>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Абсолютно! Супер некоректно е да търсиш помощ във форума, а като си решиш проблема, да не го споделиш. Чакаме решението, колега. По-сериозно, моля!eh4ev07 написа:Перфектно! А следващия с същия проблем какво да прави? Отново да открива "Америка" Според мен подобни постове са за БАН!quintessenz написа:проблема е решен темата е за ключ
Коментар
-
шшш я са усещаите малко е никой не написа и 2 реда ама щом е за критика веднага всички се включват.. проблема ми беше 100 работи на куп.. след като съм сменил радиаторчето при монтажа на таблото съм счупил държача на бронята на жилото което върти клапата топло/студено и тя просто не е затваряла докараи всъщност си затваря докраи за това съм чувал и хлопването като завъртя копчето но в момента в които пусна копчето тя се отваря наполвина. Снимков материал за смяна на жилото без да се сваля таблото да ви направя ли? със сигурност не е първата тема която завършва без обяснение как е решен проблем...Haters Gonna Hate
Коментар
Реклама
Collapse




Много добра идея!!!
Коментар