Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Термостат Браво 1.8 16V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Термостат Браво 1.8 16V

    Привет, вчера си смених термостата с БЕЕР, термостата е истински и със стикери и как си му е реда, получих го от ИТалия/ по не се надявам там да няма толкова ментета/, ОБАЧЕПърво термостата държи температура точно две чертички под 90градуса, като в задръстване се качва до 90 и си пуска перката, пробвах да я карам бавно, пробвах да я настъпя / с цел да охлади радиатора по бързо / стрелката е като закована. Ползвах стария термодатчик защото не сварих магазина, и се съмнявам, че той прави мизериите. Антифриза е разреден да издържа до -30 гр., което мисля че е нормално за зимата. Някакви идеи по въпроса?
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    #2
    кола

    А с предишния така ли беше
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Re: кола

      kluchar написа:
      А с предишния така ли беше
      от къде да знам там загряваше точно до 2-та чертичка. За това смених и термостата. Старият е блокирал в отворено полужение
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        a

        моето браво колега със същия мотор подържа същата тем като тази дето я описа и ти, колеги от форума преди време ми казаха че така е нормално термостата подържа 75 градуса

        Коментар


          #5
          В Петък колегата Недялко ми смени и термодатчика, междувременно ама ефект отново няма. Сега ще пипна малко концентрацията на антифриза.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            Не се занимавай. Минал съм по този път. Виж с някоя диагностика какви температури държи, защото може с годините датчика, който е за таблото, да подава грешна информация. Ако на диагностичната температура показва притеснителни неща, тогава мисли да влагаш нерви.

            Коментар


              #7
              S_BANKOV написа:
              В Петък колегата Недялко ми смени и термодатчика, междувременно ама ефект отново няма. Сега ще пипна малко концентрацията на антифриза.
              въобще не се хаби да "пипаш концентрацията"
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #8
                E какво да правя, като искам стрелката да седи където и е мястото
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  Това е леко невъзможно. Преди 2-3 години воден от същите подбуди хвърлих немалко пари за датчици, термостати Виза си купих, не преди един или двама ходих на диагностики. Сега в сбит преразказ. Датчиците са два, единия е за таблото, другия за Еку-то. Този за таблото е ясно, завит на на блока под/отсрани до термостата. Другият пък е за Еку-то. Определя се горивната смес на база това, което праща датчика. Също така при някой модели управлява пускането на перката. Като цяло е дублирана цялата система. Дублирана казвам на базата, че може да си изградиш представа какво се случва с температурата на двигателя. Иначе не може датчика за таблото да дава инфо на Еку-то и оттам да управлява непряко пускането на перката. Та какво се случва реално. При моделите без вариатор, по спецификация на Behr термостата започва да отваря от 83 градуса по спомен. При моделите с вариатор, започва отварянето от 88 градуса. Външно самите термостати се различават по наличието на допълнително коляно отстрани на тялото на термостата. Както се досещаш при датчиците ,характеристиките по отношение на температурата също се различават. Проблема е че няма да намериш два термодатчика с едни и същи характеристики. Също така всеки термостат отваря различно, дори реално да са за твоята кола. В един момент се оказва, че съвкупността от всички тези неща водеща до твоето желание е доста трудна. Не казвам невъзможна но трудна. Надявам се разбираш на къде бия. След всичките нерви, които хвърлих в момента положението при мен е така. При 85 градуса термостата отваря. Първа степен се включва при 92 градуса, втора степен при 98 градуса. Тези температури са реални измерени със сонда и дублирани с показанията показвани от Виза. Обаче на таблото всичко е различно. Първа степен на ~ 95 градуса, а втора степен забележи ~ 110 градуса. Та реално съм се съгласил че всичко е ок и датчика отговорен за показанието на таблото лъже. Като този е трети датчик, най-читав. Всичките други купени от различни магазини. Да кажа че шанса да направиш даже по-голямо мазало е също наличен. Например имам комбинация от датчици, който пускат перката на 70 градуса при показания на таблото 120 :D . Уф бая дълъг пост написах. Предполагам си ме разбрал колко е неравностойна битката .

                  Коментар


                    #10
                    вземи си мултицед с мерене на темп, измери темп на антифриза в казанчето, така ще разбереш дали те лъже уреда. Ако не те лъже, термостата ти е дефект, както ми се е случвало няколко пъти вече.
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар

                    Working...
                    X