Точно една година и пак проблем свързан с парното на 2рото Браво (1,9 jtd sx 2000)! Перката на парното полудява и се включва сама тръгва-спира-тръгва-спира, при положение, че всичко е изключено. Записва грешка (Ерор Кли), но не мога да разбера каква, не познава самодиагностиката. Последният проблем беше свързан с клапата топло/студено и преди отремонтирането диагностиката пак не ставаше, след отстраняване на проблема започна да я познава.Прегледани са всички бушнони свързнани с клима/перки, всичко е ОК.
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Проблем вентилатор парно
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Завъртулката, с която си пускаш вентилатора на AUTO / 1 / 2 / 3 / 4, е решила да се побъзика с тебе и подава различни сигнали, неправилни. Отвори, свали, почисти, пръскай с контактен спрей или нещо почистващо. Свалянето е малко неприятна работа. Затова и самодиагностиката не се получава, защото компютърчето не може да разбере последователността на командите заради развалената въртулка.
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ако проблема е във врътката ще записва ли грешка? Интересно, че при какъвто и проблем да е самодиагностиака не се получава до отстраняването му.FIAT BRAVO GT JTD 105 '00
То е като да си зарежеш свястната жена и да тръгнеш по курви - правят много готини работи, дават голям кеф, ама знаят и много курвенски номера, те тва е!
Fiat Auto S.p.A
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
РЕШЕНО! Имаше нарушена изолация на един от кабелите на МАХ ДЕФ, който окъсяваше някъде. Но отърване от Ерор Кли няма, важното е , че сега работи безотказно.FIAT BRAVO GT JTD 105 '00
То е като да си зарежеш свястната жена и да тръгнеш по курви - правят много готини работи, дават голям кеф, ама знаят и много курвенски номера, те тва е!
Fiat Auto S.p.A
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	

Коментар