1 карам с антифриз,аз не съм с този радиатор ,извода със синия влиза в горния караи на радиатора,а зеления в долния.Относно малкия кръг незнам какво имаш впредвид
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Без термостат..
Collapse
X
-
Малкия кръг е постоянно циркулиране на охлаждащата течност с радиатор парно,и тръбата която при мен излиза от водната помпа.НО!!!- при теб водната помпа е вградена (зацепена с ангренажния ремък), там трябва да има подобна система от рода на самостоятелна тръба,която от нея трябва да има връзка с радиатора на парното,трябва да е острани да върви покрай главата на мотора.Обикновено единия край е свързан с термостатния корпус,другия с корпус(около)водната помпа.Външния кръг е връзката с водния радиатор който охлажда мотора.Ето и друга снимка ,ако е същия корпус, посочи кой извод с каккво е свързан.Не е зле да кажеш и за малките изводи с какво са свързани,и на моята кола е така напудрена с сумата му изводи......djo8 написа:1 карам с антифриз,аз не съм с този радиатор ,извода със синия влиза в горния караи на радиатора,а зеления в долния.Относно малкия кръг незнам какво имаш впредвидFiat palio 1.7td
Коментар
-
ясномие кои е малкия кръг, така 2 по малки извода за радиатора на парното,1 влиза в долния край на радиатора,2 се свръзва с тръба от главата и влиза от долу в разширителното казанче,3 влиза в горния край на радиатора,а най малкото влиза в разширителя от гореbetuk написа:Малкия кръг е постоянно циркулиране на охлаждащата течност с радиатор парно,и тръбата която при мен излиза от водната помпа.НО!!!- при теб водната помпа е вградена (зацепена с ангренажния ремък), там трябва да има подобна система от рода на самостоятелна тръба,която от нея трябва да има връзка с радиатора на парното,трябва да е острани да върви покрай главата на мотора.Обикновено единия край е свързан с термостатния корпус,другия с корпус(около)водната помпа.Външния кръг е връзката с водния радиатор който охлажда мотора.Ето и друга снимка ,ако е същия корпус, посочи кой извод с каккво е свързан.Не е зле да кажеш и за малките изводи с какво са свързани,и на моята кола е така напудрена с сумата му изводи......djo8 написа:1 карам с антифриз,аз не съм с този радиатор ,извода със синия влиза в горния караи на радиатора,а зеления в долния.Относно малкия кръг незнам какво имаш впредвидкойто разбира на ФИАТ се спира FIAT BRAVO 1.9 100TD
Коментар
-
Значи термостата трябва да го сложиш на 3-ти извод,буквално острото(термо елемента)трябва да влезе де се казва малко вътре,и да е малко навън от края на извода ,пак не е проблем.Така и аз направих на моя батал,няма голяма разлика в циркулацията, освен в дизайна на корпусното тяло.Това е моя корпус на мойта кочина,както виждаш няма голяма разлика,при мен 1 е изхода към радиатора за горен мъркуч,2 е от долен мъркуч радиатор към двигател, 3 е изхода за тръбата за малкия кръг.Термостата ми отваря на 83 гр, и проблем в тези жеги и при включен климатик нямам.djo8 написа:ясномие кои е малкия кръг, така 2 по малки извода за радиатора на парното,1 влиза в долния край на радиатора,2 се свръзва с тръба от главата и влиза от долу в разширителното казанче,3 влиза в горния край на радиатора,а най малкото влиза в разширителя от гореbetuk написа:Малкия кръг е постоянно циркулиране на охлаждащата течност с радиатор парно,и тръбата която при мен излиза от водната помпа.НО!!!- при теб водната помпа е вградена (зацепена с ангренажния ремък), там трябва да има подобна система от рода на самостоятелна тръба,която от нея трябва да има връзка с радиатора на парното,трябва да е острани да върви покрай главата на мотора.Обикновено единия край е свързан с термостатния корпус,другия с корпус(около)водната помпа.Външния кръг е връзката с водния радиатор който охлажда мотора.Ето и друга снимка ,ако е същия корпус, посочи кой извод с каккво е свързан.Не е зле да кажеш и за малките изводи с какво са свързани,и на моята кола е така напудрена с сумата му изводи......djo8 написа:1 карам с антифриз,аз не съм с този радиатор ,извода със синия влиза в горния караи на радиатора,а зеления в долния.Относно малкия кръг незнам какво имаш впредвид
--снимката е обърната , 1 извод се пада отгоре
Fiat palio 1.7td
Коментар
-
Със и без клима, пак работи нормално, даже при пуснат климатик малко по високо държи.Зор вижда(усилено бачка вентилатор)когато съм яко натоварен, температура на въздуха 31-35 ,и качвам нанагорнище поне минимум 2км,и климатик включен, тогава стрелката я виждам да стига и дори леко подмине средата.Дори да подмине,тогава влиза втората степен ако има такава вентито, и бързо се връща на средата. :Ddjo8 написа:точно там го бях сложил ,а тебе те спасява климатика щото перката работи постоянно, а аз нямам клима :DFiat palio 1.7td
Коментар
-
Е няма как да не грее в тея жеги. Я опитай зимата при -20*, ще мръдне ли стрелката
Пък и при избочен термостат ... Оригиналния както е поставен, ограничава циркулацията в малкия кръг, когато отвори, и принудително отклонява течност към големия кръг. Сега радиатора и ДВГ си правят байпас взаимно и циркулацията през двата кръга е според зависи от мнението на антифриза :D. То за това ти препича и с термостата от Рено, ама някои хора твърдо си самовнушават че са открили топлата вода
Колко пъти в тоя форум, трябва да кажа, че това с термостата от Рено е пълна порнография ? Е , на който му се дават пари за излишни ремонти и му е дерт зорлям да си чупи колата, негов проблем. Само дано спрат да се дават такива съвети, че са адски врени, особено за тези които не познават добре ДВГ, ама се хващат да "рационализират", че да спестят някой лев, ХО-ХО-ХО ! Де да ставаше така !? ...
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Незнам Колегаdjo8 написа:незнам какво да кажа колега при мен не беше така и сега чакам с нетърпение новия термостат, но неми стана ясно що и без него грее(в смисал като не ползвам перката си мисля че прегрее),да не се окаже че трябва и помпа да сменям :D
-струва ми се че нито термостат,и ако си сменял помпа, може да е проблема.Проблема идва от друго място,със сигурност ще се разбере,но докато го разбереш
,пари ще налееш
.Гледам че водната помпа се зацепва на ангренажния,и също виждам че ролката която се зацепва с ремъка е гладка.Що не хвърлиш едно око на ремъка да видиш колко е опънат, ако се разтглил(олабил) няма да се учудя проблема да идва оттам,при условие че ролката на помпата която контактува е гладка.(да няма зъби)
Fiat palio 1.7td
Коментар
-
betuk написа:Незнам Колегаdjo8 написа:незнам какво да кажа колега при мен не беше така и сега чакам с нетърпение новия термостат, но неми стана ясно що и без него грее(в смисал като не ползвам перката си мисля че прегрее),да не се окаже че трябва и помпа да сменям :D
-струва ми се че нито термостат,и ако си сменял помпа, може да е проблема.Проблема идва от друго място,със сигурност ще се разбере,но докато го разбереш
,пари ще налееш
.Гледам че водната помпа се зацепва на ангренажния,и също виждам че ролката която се зацепва с ремъка е гладка.Що не хвърлиш едно око на ремъка да видиш колко е опънат, ако се разтглил(олабил) няма да се учудя проблема да идва оттам,при условие че ролката на помпата която контактува е гладка.(да няма зъби)
Прочети горното мнение
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Май накрая това ще се окажеDido_Lyubenov написа:betuk написа:Незнам Колегаdjo8 написа:незнам какво да кажа колега при мен не беше така и сега чакам с нетърпение новия термостат, но неми стана ясно що и без него грее(в смисал като не ползвам перката си мисля че прегрее),да не се окаже че трябва и помпа да сменям :D
-струва ми се че нито термостат,и ако си сменял помпа, може да е проблема.Проблема идва от друго място,със сигурност ще се разбере,но докато го разбереш
,пари ще налееш
.Гледам че водната помпа се зацепва на ангренажния,и също виждам че ролката която се зацепва с ремъка е гладка.Що не хвърлиш едно око на ремъка да видиш колко е опънат, ако се разтглил(олабил) няма да се учудя проблема да идва оттам,при условие че ролката на помпата която контактува е гладка.(да няма зъби)
Прочети горното мнение 
,много не харесвам това изпълнение, при всяка смяна или през смяна и помпа да сменяш.Най си е хубаво водната помпа да е изведена отвън, имам предвид ако текне да се забележи . :D
Fiat palio 1.7td
Коментар
-
Колега, betuk, за теб важи да прочетеш горното ми мнение, че ги постнахме почти едновременно. :D Остави водната помпа на мира, едва ли има какво да и се случи овен да потече, а това се вижда, дори да е скрита.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Колега Lyubenov! Не съм единствения с това изпълнение от термостат РЕНО5Dido_Lyubenov написа:Колега, betuk, за теб важи да прочетеш горното ми мнение, че ги постнахме почти едновременно. :D Остави водната помпа на мира, едва ли има какво да и се случи овен да потече, а това се вижда, дори да е скрита.
Виждал съм и на друг колега сложен на фиат стило,и проблеми е нямал.И не само на него,има други колеги които и те са минали на тоз вариант, аз самия вначалото се чудех дали да купувам оргинален,НО
цената 105-150 лв ме спря, и заложих на 10лв "ПРОБА ",и карах така известно време ,и като видях че се държи нормално си остана до ден днешен....
Това в отговор на твоя пост, най -вече на това:-< Колко пъти в тоя форум, трябва да кажа, че това с термостата от Рено е пълна порнография ? Е , на който му се дават пари за излишни ремонти и му е дерт зорлям да си чупи колата, негов проблем. Само дано спрат да се дават такива съвети, че са адски врени, особено за тези които не познават добре ДВГ, ама се хващат да "рационализират", че да спестят някой лев, ХО-ХО-ХО ! Де да ставаше така !? ...>П,П-между другото форума е за това,да се дават,да разбереш,да научиш,да попогнеш, да коментираш , тук никой не насилва, всеки е пълнолетен или грамотен да пише,съответно всеки сам си решава и преценява кое е най- добре .......Поздрав! :D
Fiat palio 1.7td
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар