Днес както си карах в жегата на климатик , и духаше студено, което ако не е насочено към теб, въобще не ми става студено. (а го бях заредил преди 1-2 месеца) Отивам при тоя дето го зарежда, (много разбира между другото) и ми го замери - няма проблем.Каза ми:При по високи обороти от 1500 работи по добреПри въртене на вътрешния въздух охлажда, както и отоплява по добре (по бързо)Покарах малко и видях , че наистина на вътрешния въздух се охлаждаше по добре. Аз никога не го пускам тоя режим, дори и на студено.Качихме се в едно Ауди RS 6 комби (което беше на преглед на климатика) ....направо... няма такъв студ, буквално сгънах от студ. Каза ми , че попринцип малките коли имат слаби климатици.Посъветва ме, само при изпотяване на стъкла да пускам външен въздух, и , че, като минава през изпарителя, по хладен въздух, става още по студен или топъл. А външния неможе да спадне до тия градуси, до които е вътрешния.Някой от вас има ли наблюдения над тая тема, щото аз не ги знам тия трикове, и в къщи климатика немога да го разуча още...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да си поговорим за климатици, и най ефективен режим...
Collapse
X
-
Ланчия Зета днес беше на преглед за климатика.Резултата при наличие на 370 гр. фреон и 9 гр. масло се справя доста добре с охлаждането.След дозареждането до 950 грама R134a и 35 гр. масло резултата вече е друг - тракащи зъби.Тази машина на Бош как определи това 9 грама масло не знам.Човека с апаратурата се учуди как с толкова малк фреон системата охлажда толкова добре ,също обърна внимание на филтрите за климатика които са 3 на цена около 40 -70 лв. като препоръча да се подменят и да не се допуска работа без тях.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Освен нещата койт е казал Въздушния фен -jimi69 написа:ще го замеря аз, имам чуството, че само като го напрая срещу мен да духа, само тогава е добре иначе...какво може да се направи на един климатик да тръгне , ако е спрял ?
, си иска и почистване на датчика за вътрешната температура, и пприверна на коректната работа на клапата.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Re: Да си поговорим за климатици, и най ефективен режим...
Съвсем нормално е като върти въздуха вътре да охлажда повече, все пак не смуче отвън 30 градуса, а отвътре 20 да кажем и му е по лесно. Моя опит е, че на бравото, което имам 5та година, не съм му дозареждал, нито правил каквото и да е по климата, духа си хладно, вероятно далеч от пълните си възможности, но мен ме устройва, на либрата ми е зареждан миналата година и няма празен ход, няма обороти, студ яко. Между другото и на бравото си охлажда съвсем прилично на празен ход, по-скоро ти имаш проблем ако не ти охлажда достатъчноjimi69 написа:Днес както си карах в жегата на климатик , и духаше студено, което ако не е насочено към теб, въобще не ми става студено. (а го бях заредил преди 1-2 месеца) Отивам при тоя дето го зарежда, (много разбира между другото) и ми го замери - няма проблем.Каза ми:При по високи обороти от 1500 работи по добреПри въртене на вътрешния въздух охлажда, както и отоплява по добре (по бързо)Покарах малко и видях , че наистина на вътрешния въздух се охлаждаше по добре. Аз никога не го пускам тоя режим, дори и на студено.Качихме се в едно Ауди RS 6 комби (което беше на преглед на климатика) ....направо... няма такъв студ, буквално сгънах от студ. Каза ми , че попринцип малките коли имат слаби климатици.Посъветва ме, само при изпотяване на стъкла да пускам външен въздух, и , че, като минава през изпарителя, по хладен въздух, става още по студен или топъл. А външния неможе да спадне до тия градуси, до които е вътрешния.Някой от вас има ли наблюдения над тая тема, щото аз не ги знам тия трикове, и в къщи климатика немога да го разуча още...Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
направих следното, купих си термометър електронен с кабел до датчика, сложих го резултата беше 10 градуса, купих нов филтър замерих пак .. 4 градуса
задуха студено наистина, срещу 20 кинта
няма ли спортни филтри за там, аз го сменях преди 5-6 к километра и беше като неизбърсан задник
а може ли да ми кажете къде е тоя датчик за вътрешната температура ?Фреон има, замерен и зареден преди 1-2 месеца и днеска също беше замерен.Обаче издава някакъв странен звук от време на време, нещо, като цвърчене, ама силно се чува, и изчезва, много рядко го прави.
Коментар
-
ами тоя дето ти е в чистачките би трябвало да е само той, ако е филтър купе, ако не, някаде под жабката, там е на повечето коли.Колеги, климатика ми не е автоматичен а е напълно обикновен, нямат ли само климатрониците датчик вътр. температура ?benzol написа:извинете за тъпия въпрос ама къде се намира филтъра на климатика?
аз знам къде е въздушния и тоя където е под чистачките други ако има не ги знам
Коментар
-
само климатрониците имат датчик (полуавтоматичен климатик се водят)а тоя под чистачките съм го сменял преди 2-3 месеца ще ходя утре или вдруги ден на диагностика да видим майсторите какво ще кажат :Djimi69 написа:ами тоя дето ти е в чистачките би трябвало да е само той, ако е филтър купе, ако не, някаде под жабката, там е на повечето коли.Колеги, климатика ми не е автоматичен а е напълно обикновен, нямат ли само климатрониците датчик вътр. температура ?benzol написа:извинете за тъпия въпрос ама къде се намира филтъра на климатика?
аз знам къде е въздушния и тоя където е под чистачките други ако има не ги знам
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар