Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем с вентилаторната перка на браво 98

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем с вентилаторната перка на браво 98

    колеги проблема ми е следния перката на радиатора спря да се върти и колата почна да загрява търсих къде може да е проблема и пуснах ток директно на перката и завъртя тогава търсих проблем по веригата датчик не намерих и продължих да търся и намерих едно може би е реостат в корпуса на перката измерих го не работеше вързах без него и перката се пуска когато стрелката на датчика вътре на таблото мине едно деление над средата нормално ли е така и от къде мога да си купя такъв реостат забравих да кажа колата има и климатик разказах ви всичко да знаете какво и къде съм пипал

    #2
    Виж в АХМ май имаха и не беше скъп.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      благодаря за инфото че на две места проверих и нямаше.купих реостат сложих го работи перката но само на втора степен!

      Коментар


        #4
        сега в самата перка ли е проблема

        Коментар


          #5
          Смени и двете кабелни обувки на буксите та степените и ще се оправи. И си проследи внимателно инсталацията , да не е пипал някой преди теб, схеми има в данлоуд секцията.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            S_BANKOV написа:
            Смени и двете кабелни обувки на буксите та степените и ще се оправи. И си проследи внимателно инсталацията , да не е пипал някой преди теб, схеми има в данлоуд секцията.
            А къде се намират въпросните обувки - като отвориш капа и погледнеш перката по средата в ляво ли - там има една кутийка? Че и аз имам същия проблем с първата степен. Доколкото зная, тя трябва да се пуска, когато температурата мине средата, а на мен директно втората степен се пуска, малко преди последните две червени линии. Когато пусна климатроника (marea), независимо от температурата на охладителната течност, след 30-40 секунди се пуска първата и след минута втората степен. Изгася ли климатика и температурата е под последната черта, след 20-тина секунди перката спира да върти...

            Коментар


              #7
              Буските с кабелните обувки са на самия реостат, в черната кутиика ти е релето за перката. Провери релето и смени обувките. В събота и аз имах подобен проблем. В петък вечерта излизахме на по биричка с Вени224, и колата беше ок обаче на връщане почна да прегрява, спирам пред блока и слушам някакво съскане викам си а честито и и гарнитура на главата сега ще правим. Закарах колата при Стефан и там се видях с СОК1 и ВЕСЕЛИН10, след тяхната компетентна намеса се останови че реостата няма никакво съпротивление. От там с Веско в магазина и си закупих за 18 лв. реостат. Това е цена с отстъпката само не разбрах чия отстъпка ползвахме моята или на Веселин
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                Е добре де, на перката имам една малка продълговата кутия - не е ли там реостата? Иначе релето, ако не се лъжа е някъде при бушоните - над съда за хидравлична течност

                Коментар


                  #9
                  И аз съм с горе долу същият проблем - само при пуснат климатик перката се пуска и то според мен само на 1ва степен.Конкретното реле се пада я ляво на перката, когато гледаш колата отпред. Намира се в една правоъгълна черна кутия, която е закачена за основата на перката. Сваляш кутията и релето е закачено за нея с едни крачета. Конкретно за моя номер рама ми казаха, че няма в axm и може да се поръча от Италия и ще е около 40лв.Иначе ми казаха, че проблем може да има и в реостата, който трябва да дава 30 ома, но аз за момента не мога да го намеря и ще трябва сериозно да лягам под колата.
                  браво 1.6 16v 1997 103hp
                  колкото повече,толкова повече

                  Коментар


                    #10
                    Реостатът е под въпросната кутия - в него влизат два кабела. По принцип е почти невъзможно да се свали през капака. Аз моя днес го свалих, като вкарах колата над канал.

                    Коментар


                      #11
                      Аз да кажа, след смяната на 2те кабелни обувки нещата тръгнаха (2ра степен) и благодарско на колега S_BANKOV, НО след няколко минути пак се прецака и перката си се пуска само с климатика.Някой ако знае читав майстор да казва, за да ходя там, че ми писна да лежа под колата :@
                      браво 1.6 16v 1997 103hp
                      колкото повече,толкова повече

                      Коментар

                      Working...
                      X