Sev написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Отново проблеми с перката на радиатора и климатика
Collapse
X
-
Че няма да се занимавам за сега е ясно. Че може да загрява малко над средата също е ясно. Въпроса е, че преди време не беше така, с климатици без климатици до средата даже не стигаше. Незнам, но не мисля, че е нормално при каквото и да е натоварване от климатика колата да дига към 100 градуса и да се кара така. Това лято няма да я пипам повече. Догодина може да сменя радиатора и това е
Bravo HGT
-
Да не излезе на края, че климатика има проблем и от там да е всичо :D Вярно че фреона загрява, но не е нормално да ти тормози толкова охлаждането на ДВГ.smokie написа:Вчера я тествах колата на извънградско. Определено има разлика след измиването на радиатора, без климатика стрелката стои малко под средата при всякаква скорост от 120 до 180 км/ч. Даже и на баир не загрява вече без климатика, което доста ме радва, защото вчера си беше 30-32 градуса по времето когато пътувах. С климатика обаче пак си вдига градус и тва си е. При скорост до 120 е добре вдига се само на баир на 1 деление над средата(аз съм с многото деления). С по висока скорост обаче почва да се вдига и нагоре и направо го спирам
Не мисля в тоя случай, че имам проблем с термостата, а по-скоро радиатора си е за смяна, само че незнам кой от двата. Явно като почне и климатичния да грее и другия не смогва вече да охлажда, демек мисля, че по-скоро е в него проблема. Какво ще кажете по въпроса?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар