Каква е причината при спускане по голям наклон да ми се включва перката на радиатора ??? Показанието за температурата пада до 0 и перката продължава да работи. Спира около 2 мин след като съм загасил мотора
Ще сменя термостата примерно , но да ми се включва перката и то след като съм спускал 7-8 км
?!?!?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем с охлаждането пунто 1.2 60к.
Collapse
X
-
Re: проблем с охлаждането пунто 1.2 60к.
Ми явно на празен ход ,охлаждата течност , цирколира по бавно , заради бавните обороти на вдоната помпа .И ако скороста на спускане е ниска и струят въздух не обдухва добре радиатора ... Се едно стоиш на място с запален двигател ... същата работа.Ми не е лощо да го смениш термостата ...sanko написа:Каква е причината при спускане по голям наклон да ми се включва перката на радиатора ??? Показанието за температурата пада до 0 и перката продължава да работи. Спира около 2 мин след като съм загасил мотора
Ще сменя термостата примерно , но да ми се включва перката и то след като съм спускал 7-8 км
?!?!?>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
-
Re: проблем с охлаждането пунто 1.2 60к.
Спусках на 3-4 скорост при 2300-2500 оборота. Нямало е празен ход и бавно спускане.Fiat_Punto11 написа:Ми явно на празен ход ,охлаждата течност , цирколира по бавно , заради бавните обороти на вдоната помпа .И ако скороста на спускане е ниска и струят въздух не обдухва добре радиатора ... Се едно стоиш на място с запален двигател ... същата работа.Ми не е лощо да го смениш термостата ...sanko написа:Каква е причината при спускане по голям наклон да ми се включва перката на радиатора ??? Показанието за температурата пада до 0 и перката продължава да работи. Спира около 2 мин след като съм загасил мотора
Ще сменя термостата примерно , но да ми се включва перката и то след като съм спускал 7-8 км
?!?!?
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар