Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Перка на радиатора

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Перка на радиатора

    Здравейте,искам да ви питам,значи перката на охлаждането ми се включва с около 10 градуса по-рано,от датчика ли е и ако да къде се намира той,колата е пунто 75 95г.

    #2
    Re: Перка на радиатора

    geshaaa написа:
    Здравейте,искам да ви питам,значи перката на охлаждането ми се включва с около 10 градуса по-рано,от датчика ли е и ако да къде се намира той,колата е пунто 75 95г.
    Перката се включва, когато в радиатора има горещ антифриз. Ако термостата ти отваря когато трябва, перката няма как да се включи по-рано. Преди да си отваряш излишни приключения, измери температурата с термометър, при която отваря термостата. Провери на какв температура трябва да отваря термостата на твоя ДВГ, и тогава вече може да се търси проблем. Уреда за температурата на таблото не е най-точния уред, може и в него да е проблема, лоша ел връзка с датчика ... Дай да караме по ред.
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #3
      Значи,тя перката се включва на около 83-84 градуса,той термостата още не е отворил,по принцип не че ми пречи,но когато карам на някъде винаги се включва и като паркирам работи още известно време,което е малко дразнещо. Иначе уреда вътре показва на чертата преди тази средната и той не е много верен.

      Коментар


        #4
        На каква кола е това ? Модел ... ?
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #5
          на Пунто 1.2 75 коня 1995г

          Коментар


            #6
            Климатик има ли ? На по-новите модели се намесва и ЕКУ в управлението на охлаждането, но за тоя модел мисля, че трябва да стигне горещ антифриз до радиатора, за да включи перката, освен ако няма климатик, който да я включва като загрее неговия радиатор.
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар


              #7
              няма климатик

              Коментар


                #8
                кола

                Като е позагряла естествено да работи и като изгасиш колата поне 1минута.Иначе като си изгасил колата градусите се вдигат и може да стане беля за това перката остава включена още малко.Може да се включва перката но не по рано от стигането на около 83-84 градуса това е нормална работа .А парното като запалиш колата като е студена след колко време става топло.
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  Re: кола

                  kluchar написа:
                  Като е позагряла естествено да работи и като изгасиш колата поне 1минута.Иначе като си изгасил колата градусите се вдигат и може да стане беля за това перката остава включена още малко.Може да се включва перката но не по рано от стигането на около 83-84 градуса това е нормална работа .А парното като запалиш колата като е студена след колко време става топло.
                  Ключар, ти си по тоя модел, кой упралява перката ? ЕКУ или датчик на радиатора ?
                  Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                  Коментар


                    #10
                    кола

                    Тук е датчика друго няма е и едно реле
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      нещо рано ми се струва на 83,84 градуса, общо взето при всяко каране по сф като спра си бачка перката

                      Коментар


                        #12
                        Що не си прегледаш буксите на датчиците и перката и да ги замериш. Нещо променя съпротивлението с малко.Възможно е да го прави от зацапвне.
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #13
                          Ще пробвам,само да разбера къде са

                          Коментар

                          Working...
                          X