Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

след зареждане на климатика проблем

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Момчета, и аз се намесвам, но с въпрос - моят го заредих преди два три дни и днес след прочитане на тема рекох да го засека кога включва перката и се оказа - между 17 и 20 сек след натискане на копчето на климатика. Та въпроса ми е - това добре ли е или и аз трябва да се замислям относно работата му, иначе духа студено, та да си умреш
    vasilaki87
    FIAT BRAVA - 1.6 16V - 103HP - 11.1995 г.

    Коментар


      #47
      Въпрос и от мен Компресора включва, но перките на радиатора не тръгват... Естествено не духа дори хладно, поради недостатъчно количество фреон ли е или причината е друга? След тест с врътките на таблото показва Error 00.
      Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
      Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

      Коментар


        #48
        Фреон И аз бях така, защото преди няколко месеца климатика беше зареден и в един момент спря да духа студено. Правих теста с врътките и нямаше грешка. Оказа се, че радиаторчето отпред се е спукало откъм щуцера и фреона е изтекъл.
        Alfa 159 SW 2.4 Ti
        Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
        "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

        Коментар


          #49
          Другата причина е тънката алуминиева тръба от пресостата която минава зад двигателя, има навика да се протрива и цепи.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #50
            С две думи трябва да се напълни с оцветител системата за да се открият пропуските...
            Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
            Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

            Коментар


              #51
              Нормално е да се включи бавната скорост чак след 20-30 сек та даже и отгоре тя се включва когато налягането в кондензатора достигне налягане 10-12бара и бързата включва на 15-18 бара налягане .

              Коментар


                #52
                А възможно ли е просто количеството на фреон да е толкова ниско (да се надявам не поради пробив в системата), та за това да не включват вентилаторите. Компресора си тръгва от към конзолата се чуват онези специфични шумове на климатик (като въздишане) ама и аз едни термини използвам :D това при пускане и спиране.
                Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                Коментар


                  #53
                  batproho написа:
                  А възможно ли е просто количеството на фреон да е толкова ниско (да се надявам не поради пробив в системата), та за това да не включват вентилаторите. Компресора си тръгва от към конзолата се чуват онези специфични шумове на климатик (като въздишане) ама и аз едни термини използвам :D това при пускане и спиране.
                  Да възможно е. Като има малко фреон не може да вдигне налягане достатъчно и за това не вкл. перкитеЗначи нормално е дори да няма пропуск да се губи фреон Все пак има гъвкави връзки, кербовки и т.н.Нормално е за 2-3 г да е изгубила 200-250гр фреон

                  Коментар

                  Working...
                  X