Здравейте колеги, преди близо година ми напълниха климатика с фреон, защото не включваше компресора, и миналото лято си работеше добре, проверяваха и за течове нямаше , зимата го пусках веднъж месечно за 10на минути профилактично, както пише по книжка, но днес като го пуснах , усещам, че не духа студено, иначе се включва, вдигат се леко оборотите на празния вход, усеща се че се затормозва вървежа минимално!Утре мисля да ида на сервиз, пак ли е намалял фреона според вас, или може да е нещо друго, и ако да, какво да очаквам, да не ме метнат по върбите майсторите???
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Климатроник Фиат Стило 1.6
Collapse
X
-
Здравей колега,Аз имах подобни симптоми/проблем. Не искам да те плаша, но при мен се оказа, че компресора е заминал. Ходих по какви ли не майстори и никой не се нае да го поправя, та трябваше да си купя нов (има го на профила ми - скъп спомен
). А колата беше на 4 години и наистина на малко километри. Явно му беше дошло времето.Скъп е наистина, мамка му. Дано да е нещо по-леко при теб. Все пак иди на някой свестен майстор, че иначе може да се почне оная песен - ами дай да сменим т’ва, а после онова. Иначе, ако налягането ти е наред и не се включва компресора е включвателя/предпазител за налягането, дето се намира долу, под компресора и дето двете тръбички влизат в него
. Ама както казваш, че включва, ама не студи ... май прилича досущ на моя случай.Много е важно да го усетят какво точно е, за да не хвърляш пари на вятъра.Успех!
ПРОДАВАМ ДЖАНТИ СТИЛО
Stilo JTD 115 2003 бегачка
Brava 1,4 12V 1997 на газ
Tempra 1,4 1993 и тя на газ
i dr. та като се почне от 125р ... и те на газ
-
Отидох до сервиза, прегледаха я за течове, преди една година като я пълниха с фреон, масло и зелен оцветител, няма никакви следи от зелен мазен теч, съмняват се от леки пропуски в самия компресор, или изпарителя , вдигаха я и на подемник гледаха отдолу нещо, но не откриха никакви течове!Машината им отчете , че имам 55 грама оставащ фреон, и решихме да я допълним до 500гр, и да след 2 месеца да ида пак да видят има ли загуби!! Климатика си задуха силно студено както трябва на ниска температура!! Взеха ми 100лв!А съединителя ми отделя високо , в последния 1см, откакто съм купил колата преди близо 3 години и 30 000 км пробег, и накрая ги питах колко ще изкара съединителя още, майстора каза 5-6 минути, и че бил много зле, прибрах се за 15 минути до вкъщи !! На какви майстори да вярвам вече не знам!!
Коментар
-
Верно не е много евтино, ама като са сложили 400 + гр. фреон май бива (дано наистина са ти сложили толкова
че като викаш к’ви майстори са...)Де’т има една приказка "Майсторе, майсторе, не ти знам името, ама като ти гледам майсторлъка ..."Успокояващото е, че щом е взело да духа студено, не е мойта история с новия компресор. При мен с пълна система не отлепяше изобщо.Сигурно изпуска от някъде, ама тия не могат да разберат от къде.Ако имаш път към Пловдив, мога да препоръчам едни добри майстори, само не знам дали може директно да те вземат, без уговорка. Лошото е, че знам мястото, но не и телефон, а сега обикновено ходя в Пловдив през уикенда, когато те май не работят.
ПРОДАВАМ ДЖАНТИ СТИЛО
Stilo JTD 115 2003 бегачка
Brava 1,4 12V 1997 на газ
Tempra 1,4 1993 и тя на газ
i dr. та като се почне от 125р ... и те на газ
Коментар
-
Как бива при мен зареждане на машина със масло и фреон до 1кг. + проверка преди това за течове е 55лв. Чудя се как ли ги печелите тия пари та толкова лесно ги давате без да сте проучили цени и качество на работа.ivo_Brava написа:Верно не е много евтино, ама като са сложили 400 + гр. фреон май бива (дано наистина са ти сложили толкова
че като викаш к’ви майстори са...)Де’т има една приказка "Майсторе, майсторе, не ти знам името, ама като ти гледам майсторлъка ..."Успокояващото е, че щом е взело да духа студено, не е мойта история с новия компресор. При мен с пълна система не отлепяше изобщо.Сигурно изпуска от някъде, ама тия не могат да разберат от къде.Ако имаш път към Пловдив, мога да препоръчам едни добри майстори, само не знам дали може директно да те вземат, без уговорка. Лошото е, че знам мястото, но не и телефон, а сега обикновено ходя в Пловдив през уикенда, когато те май не работят.Обичам си работата.
Коментар
-
Ами за жалост с честен труд ги печелим, поне аз.Не знам колко струва тоя фреон. Миналата година тия майстори в Пловдив, за които споменах че съм доволен, за около 370 гр. дозареждане и проверка за течове ми взеха 80 лв. При положение, че когато взех колата през 2007-ма в Белгия, (където пак с честен труд си изкарвах парите) и не работеше климатика, само да го закачат за машината, дето уж сама всичко си правела и независимо дали дозареждала или не, ме сурвакаха точно 80 евро и нищо не направиха, аз съм доволен от Пловдивските. Сори, но това "зареждане на машина със масло и фреон до 1кг." прилича малко на този случай.Знам, че някой може да каже, че с още малко доплащане към 80-то евро може да си купи някой дори и кола тука (визирам един колега, дето по едно време викаше, че съм бил платил около 500 евро за обслужване на Стилото, на времето, дето тука вървели толкоз някои от колите) ще кажа, че всеки си знае кой колко да си отделя за поддръжка. Аз за моите коли винаги, като съм могъл, съм си ги гледал добре. Мина ми отдавна времето, дето си мислих, че ей така стават работите, само с доброто желание и само с побългаряване, за жалост и пари си трябват.Все пак не мисля, че това беше проблемът на колегата milenskija, дето започна темата, ама нейсе...Valentin_V написа:Как бива при мен зареждане на машина със масло и фреон до 1кг. + проверка преди това за течове е 55лв. Чудя се как ли ги печелите тия пари та толкова лесно ги давате без да сте проучили цени и качество на работа.ivo_Brava написа:Верно не е много евтино, ама като са сложили 400 + гр. фреон май бива (дано наистина са ти сложили толкова
че като викаш к’ви майстори са...)Де’т има една приказка "Майсторе, майсторе, не ти знам името, ама като ти гледам майсторлъка ..."Успокояващото е, че щом е взело да духа студено, не е мойта история с новия компресор. При мен с пълна система не отлепяше изобщо.Сигурно изпуска от някъде, ама тия не могат да разберат от къде.Ако имаш път към Пловдив, мога да препоръчам едни добри майстори, само не знам дали може директно да те вземат, без уговорка. Лошото е, че знам мястото, но не и телефон, а сега обикновено ходя в Пловдив през уикенда, когато те май не работят.ПРОДАВАМ ДЖАНТИ СТИЛО
Stilo JTD 115 2003 бегачка
Brava 1,4 12V 1997 на газ
Tempra 1,4 1993 и тя на газ
i dr. та като се почне от 125р ... и те на газ
Коментар
-
Хахаха, леле мале, и им ги даде? На хора, които дори не могат да ти дадат отговор защо няма следи от оцветителя, а същевременно и фреонът липсва...milenskia написа:Взеха ми 100лв!
Ти си мечтания клиент за такива майстори. Следващият път си задай правилните въпроси, за да не вадиш грешните пари.
www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
-
Днеска имах път към Варна, минах през Ауто Италия, обясних за съединителя на приемчика че отделя високо, той я тества въртя гуми, потегля на ръчна на 1ва, 2ра, после без ръчна на 2ра, колата тръгва вика , върти гуми, няма шумове, няма приплъзване, няма тресене, и каза, че съединителя не е за смяна, а тези промоции, са били до изчерпване на количествата в Италия, на някакви застояли партиди съединители, и отдавна са свършили, препоръча ми да си сменя спирачната течност, на 2 години се сменяла, а аз от както имам колата близо 3 години не съм я сменял, и преди да я взема един господ знае кога е сменяна за последно в Италия! Каза ми и да пускам по бързо съединителя , да не го пускам бавно, и така общо взето карам и толкова!
Коментар
-
На път съм май да разбера откъде е изчезнал фреона при мен, като светнах днеска с фенерчето, видях че има 2 черти зелени на цвят около 2 см дълги върху връзките от маркучи, който се намират непосредствено преди да отидат в климатичния радиатор,имате ли идея това просто връзки ли са или има там някой клапа, или друга джаджа по климатичната система?
Коментар
-
Най-добре да идеш да я видят майстори-климатикаджии (дано са "истински" този път, да не се връщаме на темата от по-горе кои, колко взимат Yellow_Flash_Colorz_PDT_28 ). Според мен, добрият случай е при теб - теч. По-лошо щеше да е, да трябва да сменяш компресор...milenskia написа:На път съм май да разбера откъде е изчезнал фреона при мен, като светнах днеска с фенерчето, видях че има 2 черти зелени на цвят около 2 см дълги върху връзките от маркучи, който се намират непосредствено преди да отидат в климатичния радиатор,имате ли идея това просто връзки ли са или има там някой клапа, или друга джаджа по климатичната система?ПРОДАВАМ ДЖАНТИ СТИЛО
Stilo JTD 115 2003 бегачка
Brava 1,4 12V 1997 на газ
Tempra 1,4 1993 и тя на газ
i dr. та като се почне от 125р ... и те на газ
Коментар
-
Ами аз затова питам, ако някой знае има ли нещо особено при тези връзки там долу под десния фар близо до радиатора, че четох из нета, май имало някакъв клапан за изпускане на високо налягане, и може би е нормално там да имам някакви следи от оцветителя ако се е наложило да си саморегулира системата налягането! Искам да се подготвя малко на теория , че не се знае на какъв ще попадна, и какво ще ме излъже!!
Коментар
-
Там, където обясняваш се намира т. нар. пресостат, т.е. един клапан, дето работи под определено налягане. Работата му е да предпазва компресора от прекалено ниско или прекалено високо налягане. Ако налягането в системата не ти е нормално, тая джаджа не "отваря" и компресора не се включва. С други думи, и в двата случая много лесно се прецаква компресора, та т’ва го пази. До колкото знам, не би трябвало да ти изпуска от него! На свръзката има един О-пръстен, който може да ти е прецакан и от него да изпуска. Добре е да се провери той, както и дали е затегнат добре пресостата. Освен това е добре да се видят и връзките от радиатора на компресора.ПРОДАВАМ ДЖАНТИ СТИЛО
Stilo JTD 115 2003 бегачка
Brava 1,4 12V 1997 на газ
Tempra 1,4 1993 и тя на газ
i dr. та като се почне от 125р ... и те на газ
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар