Здравйте колеги!Имам следният проблем с климатика,ако някой има идеи да помага
Отидох вчера да си проверя налягането на фриона на климатика понеже две години не бях ходил,а лятото идва и трябва да е ок.закачиха колата и резултатът беше че липсват 270гр.половината фрион го нямаше!незнам дали е нормално толкова да няма но го напълниха!после паля колата,но комресора не включи!започнахме да гледаме бушоните бяха здрави,накрая изкарахме буксата от компресора,замериха напрежението,нямаше ток,после пак се показа напрежение,включихме буксата и компресора трагна!днес паля колата и пак нищо!след няколко превключвания на компресора от въртока на таблото започна да включва работи компресора за 2-3 сегунди изключва пак влкючва и така!но мисля че трябва да работи по дълго време за да дигне компресия и тогава да изключва нали?.отидох веднага в сервиза да питам какъв е проблема а тя колата пък си заработи там без проблем
Въпросът ми е възможно ли да е от токовете,или от там някаква магнитна шайба дето имало на комресора.играела ролята на съединител или нещо такова!или фриона да ми е заминал
В вторник отивам пак при тея "майстори"да ги..........Благодаря ви перварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Климатик фиат пунто 1.2 спортинг 2002г.проблем:(!
Collapse
X
-
Re: кола
Да прав си за фриона!те го извадиха,нещо там се самопочиствал уж в машината и пак го върнаха с новият!но не са я надували системата!интерестното е че се включва компресора когато си поиска!тръбите над него,едната е топла а другата студена.проверих ги.възможно ли да е реле някакавоkluchar написа:Ако е намалял фреона първо трябвало да го извадят и да го надуят да видят дали е наред системата.после пълнят колкото трябва.Вярно има магнитен съединител иначе ремъка само си върти но климатика не. та той понякога се ебава .
Или управлението на климатикът да се е прецакало,ако има такова де!
карам фиат пунто 1.2 16 спортинг 2002г
Коментар
-
Не не работише много добре.не чувствах хладинказатова отидох,машината изкара моя 280гр.казаха че моделът ми е с 550гр,и го набиха вътре!А възможно ли е системата да е много пълна и затова да не включва винаги?vanyo_83 написа:много ми е интересно, как точно разбраха че липсват 270 гр. и ако климатика ти е работил добре, не е било необходимо дозарежданекарам фиат пунто 1.2 16 спортинг 2002г
Коментар
-
Искам да помоля хората, които не са сигурни какво дрънкат да не подвеждат останалите с невярна информация! Да ти изчезва феонът след определено време е НОРМАЛНО, защото климатичните автомобилни връзки са МЕКИ връзки, които се износват с времето, както и осевото уплътнение. Логиката ти, че ако е препълнен ще прекъсва е вярна! Това, което трябва да направиш е да отидеш при тях, да ти изтеглят фреона отново и да се вкуумира системата МИНИМУМ 15 МИНУТИ с ДВУСТЪПАЛНА вакуум помпа, за да може вакуумът да слезне до 30 милибара. Компресорите на фиатите са с механични клапани и при продължителното вкуумиране се чува как щракват и освобождават остатъчното налягане, ако това не се е случило, става предозиране! След зареждането искай да видиш работното налягане на манометрите - те трябва да са оразмерение за 134 фреон и да показва температура освен налягане. На ниското трябва да имаш изпарение от 2 до 8 градуса, на високото - кондензация от 50 до 60 градуса.www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
-
Благодаря за инфото!във вторник съм там ,и после ще пиша какво е станалоcrush написа:Искам да помоля хората, които не са сигурни какво дрънкат да не подвеждат останалите с невярна информация! Да ти изчезва феонът след определено време е НОРМАЛНО, защото климатичните автомобилни връзки са МЕКИ връзки, които се износват с времето, както и осевото уплътнение. Логиката ти, че ако е препълнен ще прекъсва е вярна! Това, което трябва да направиш е да отидеш при тях, да ти изтеглят фреона отново и да се вкуумира системата МИНИМУМ 15 МИНУТИ с ДВУСТЪПАЛНА вакуум помпа, за да може вакуумът да слезне до 30 милибара. Компресорите на фиатите са с механични клапани и при продължителното вкуумиране се чува как щракват и освобождават остатъчното налягане, ако това не се е случило, става предозиране! След зареждането искай да видиш работното налягане на манометрите - те трябва да са оразмерение за 134 фреон и да показва температура освен налягане. На ниското трябва да имаш изпарение от 2 до 8 градуса, на високото - кондензация от 50 до 60 градуса.
карам фиат пунто 1.2 16 спортинг 2002г
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар