Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Лагер на климатика или някоя от ролките?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Лагер на климатика или някоя от ролките?

    Смених вече втори лагер и виенето остава и не знам от къде е. Значи ,когато колата работи на тихи обороти няма да вие ,но като подам газ и почва да вие. Смених 2-ри лагер и звука е един и същ като първия лагер кара 5км и започна да вие ,а втория със слагането и като подам газ почва да вие. След малко ще направя клипче да чуете точно звука и да кажете и вие какво смятате.
    FIAT STILO 1.9JTD 2002

    #2
    Aко подозираш лагера на климатик , байпас му направи с ремък 6PK894
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Сваляш пистовия ремък и палиш без него, ако изчезне виенето, нали се сещаш, почваш да търсиш от къде е. Ангренажния комплект сменял ли си го?

      Коментар


        #4
        http://www.youtube.com/watch?v=BSwZVGCHdqU Това е клипа. Значи аз до сега карах с късия ремък и нямам никакво свирене. Сложа ли дългия ремък запоява свиренето. Смених вече втори лагер и виенето е едно и също. На клипа ще чуете за какво конкретно говоря. Малко по късно ще ми дадът едни ролки да сложа да видя дали е от тях.
        FIAT STILO 1.9JTD 2002

        Коментар


          #5
          Този видеоклип е частен.Ако собственикът на този видеоклип ви е предоставил достъп, моля, влезте в профила си.

          Коментар


            #6
            Вече е обществен ,моя грешка.
            FIAT STILO 1.9JTD 2002

            Коментар


              #7
              Ами почти си си отговорил.Късия ремък байпасва лагера/шайбата и една от ролките.Насочи се на там
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #8
                Не мога да повярвам какви боклуци има на пазара. Взех от приятел 2-те ролки които когато съм с късия ремък не се въртят ,мислейки си ,че като съм карал 10ти хиляди километра с по късия ремък те са се скапали от това ,че не са се въртяли. Оказа се ,че не са виновни ролките ,а лагера на шайбата. Купих един след 4-5км изсвири както се чува на клипа ,днес ми го смениха с нов ,а новия дори и не изкара и 1 км и изсвири. Когато е монтиран лагера на шайбата и слагайки го на оста на компресора го набивам с дървено трупче и леко с чука ,дали аз съм повредил нещо като по този начин съм набил шайбата ,за да мога да сложа зегерката?
                FIAT STILO 1.9JTD 2002

                Коментар


                  #9
                  Лагер, когато се набива на ос се натиска по вътрешната гривна, а когато набиваш на отвор - по външната. Вече, ако е комбинация, трябва да се подлага.

                  Коментар


                    #10
                    Вече се чудя от къде да купя читав лагер ,и се чудя дали това стило ще има климатик ,като гледам какви боклуци се продават... Даже днес като сложихме лагера на пресата и след като го набихме в шайбата и като я врътнах на пръста се усещаше как лагера леко ръпа вътре ,усещах го на пръста си ,та си представете какъв лагер са ми продали за 65лв....
                    FIAT STILO 1.9JTD 2002

                    Коментар


                      #11
                      Да ти пратя моя ОРИ. лагер, мисля че е здрав, преди 2 години го смених като си мислех че виенето е от него, но се оказа демпферната шайба.
                      Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

                      Коментар


                        #12
                        Така и така ще се купува 3-ти лагер да питам тук като съм почнал темата. След като съм поставил лагера в шайба после какъв е най-добрия начин за поставяне на шайбата върху компресора? По горе бях написал ,че поставям шайбата на оста и той ляга ,но на ръка не може да се добута до положение при ,което се показва канала ,на който се поставя зегерката. Аз подлагам една дървена дръжка и с чука начуквам шайбата до положение ,при което се показва канала за зегерката. Това правилния начин ли е?
                        FIAT STILO 1.9JTD 2002

                        Коментар


                          #13
                          При смяната на моя ползвах това ръководство http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=60117.
                          Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

                          Коментар


                            #14
                            Чел съм го ,но не разбрах точно с поставянето как стоят нещата. Преди малко ходих на канал и пробвах на ръка и стана :D. Шайбата си излиза свободно на ръка и свободно мога да я сложа пак на ръка ,просто трябва малко да я разклати човек и си излиза.
                            FIAT STILO 1.9JTD 2002

                            Коментар


                              #15
                              Колега провери и ролката на алтернатора.Трябва да се върти само в посока обратна на въртенето на мотора.За целта блокирай ротора с дървена пръчка.При мене имаше щурци от нея.
                              Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                              Коментар

                              Working...
                              X