Danchojn написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Отново за досадното бълбукане в радиатора на парното
Collapse
X
-
Ами то по-високо от това трудно ще се монтира. Относно монтажа в една тема бях застъпил тезата, че съобразно малките размери на съвременните масови изпарители, монтажът (разбирай посоката) отдавна не е толкова важен.Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
-
Тази вечер се случи следната случка-връщам се,мотора е загрял нормално,всички съединения бяха горещи и нормално твърди.Отварям капачката на разширителния съд,чу се нормалното и леко доловимо фъс.Антифриза се вдигна с 2-3 милиметра само.Оставям капачката отворена и започвам да лафя с един съсед.Около 2 минути след като отворих капачката,забелязах с ужас,че антифриза тръгна да се качва и започна да прелива.Изтече около 0.5 литра и после спадна под минимума.Мотора НЕ работеше.Кво се случи?Fiat Brava 1.2,16в
Коментар
-
Аз долях естествено.Но ми се струва неестествено чак няколко минути след отварянето да започне да бълва.ПП Иначе благодаря за квалификацията за постъпката ми.eh4ev07 написа:Извършил си глупост нищо друго. Долей си антифриз и провери дали няма нужда от обезвъздушаване и НИКОГА не отвиваи капачката на горещ двигател!Fiat Brava 1.2,16в
Коментар
-
За да ти се стори по реално, следващия път пробвай да отвориш гореща тенджера под налягане. Там ефекта е доста по реаленtipo33 написа:Аз долях естествено.Но ми се струва неестествено чак няколко минути след отварянето да започне да бълва.ПП Иначе благодаря за квалификацията за постъпката ми.eh4ev07 написа:Извършил си глупост нищо друго. Долей си антифриз и провери дали няма нужда от обезвъздушаване и НИКОГА не отвиваи капачката на горещ двигател!
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Kато отвориш такава тенджера и на момента яденето ще е на тавана,а не примерно след 2 минути,както стана при мен.Аз мисля,че е имало въздушна възглавница и е излязла заедно с атифризеца.S_BANKOV написа:За да ти се стори по реално, следващия път пробвай да отвориш гореща тенджера под налягане. Там ефекта е доста по реаленtipo33 написа:Аз долях естествено.Но ми се струва неестествено чак няколко минути след отварянето да започне да бълва.ПП Иначе благодаря за квалификацията за постъпката ми.eh4ev07 написа:Извършил си глупост нищо друго. Долей си антифриз и провери дали няма нужда от обезвъздушаване и НИКОГА не отвиваи капачката на горещ двигател!
Fiat Brava 1.2,16в
Коментар
-
Дали съм скапал мотора т.е.прегрял и кривнал главатаeh4ev07 написа:А аз "си мисля" че ти си причинил кипване ама вътре в мотора а не в казанчето и от това може да си "направиш" въздушна възглавница.
.Погледнах веднагатемпературата на таблото след като изтече антифриза-беше на средата ама...
Fiat Brava 1.2,16в
Коментар
-
Да възродя темата! Всъщност открих проблема с липсващото парно и странното бълбукане на студено палене...та проблема е бил в пробката за обезвъдушаване на водния радиатор. Там на самата пробка трябва да има "О" - пръстен, който при мен липсваше!!! След поставянето му и каране няколко дни - вече не ми бълбука и най-важното имам горещо парно!
Коментар
-
Да бе няма пробка на самия радиатор, я се огледай хубавоtipo33 написа:Само че при мен няма пробка на водния радиатор.Има само на маркуча за парното,ама тя си е наред.Бе смучи си от някъде като изстине и не мога да го открия щот няма теч.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Малко късно пиша, но така или иначе май не си получил отговор какво се случва. Просто е. Спреш ли циркулацията на охлаждащата течност и маслото, след гасене на мотора температурата се покачва вътре. С това и налягането. При отворена система течността се разширява и тръгва. Не смятам, че си решил проблема.tipo33 написа:Тази вечер се случи следната случка-връщам се,мотора е загрял нормално,всички съединения бяха горещи и нормално твърди.Отварям капачката на разширителния съд,чу се нормалното и леко доловимо фъс.Антифриза се вдигна с 2-3 милиметра само.Оставям капачката отворена и започвам да лафя с един съсед.Около 2 минути след като отворих капачката,забелязах с ужас,че антифриза тръгна да се качва и започна да прелива.Изтече около 0.5 литра и после спадна под минимума.Мотора НЕ работеше.Кво се случи?Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар