Протече ми радиатора на парното ,та въпроса мие като купувам ново кои марки да избягвам и към кои да се насоча.
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Радиатор на парно
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Re: Радиатор на парно
Аз смених моя преди 15 месеца с AVA. Нямам проблем от към теч или нещо подобно. Все още обаче леко се усеща миризма на препарата с които е покрит радиатора. Отначало миришеше доста. първата седмица карах на фул парно и отворен прозорецdani389 написа:Протече ми радиатора на парното ,та въпроса мие като купувам ново кои марки да избягвам и към кои да се насоча.
 но сега е добре. И да не се циганиш за двата О пръстена. купи си нови, няма да те съборят.
							
						
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Миналата година и аз щях да си купувам ново радиаторче, но бързо, бързо се разубедих. Причините:1. Дават се маса пари за ново радиаторче (вярно, новото си е ново), но с по-малка топлоотдаваща повърхност. Хем го видях на живо това ново радиаторче, хем един познат ми се оплака, че парното му е пълна скръб в сравнение със старото му течащо радиаторче. Просто не смогва да затопли въздуха и това е.2. Посъветваха ме (СБанков беше, признавам без бой) да си взема радиаторче втора ръка от JTD, което е доста по-добре направено и с доста по-голяма топлоотдаваща повърхност от моето (Мареа 1,6/99). Вярно си е малко риск, но ако радиаторчето няма следи от течове по корпуса си, почти сигурно е, че е читаво.Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Стига с тия радиаторчета на старо.Миналата година и аз направих същата грешка и тази протече отново.Преди 2-3 дни си взех от магазина на Стамболийски на добра цена от 35 лева с отстъпката за членове на форума + два О-пръстена (размера им е много важен,за да не протече оттам след монтажа,знам го от опит).И какво - миналата година си взех за 20 лв. старо радиаторче видимо запазено и се гъзурчих цял ден в какви ли не пози,за да го сменя и сега пак протече.Разликата е 15-16 лева и не си заслужава риска на старо.Що се отнася до това,че няма да отдава добре топлината не виждам визуално абсолютно никаква разлика между купеното от магазина и старото.Новото си има и спирали вътре.Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
При мен смяната е за 30-ина мин (без точене и обезвъздушаване). Плюс това става дума за радиаторче на Брава 1,6, което е същото като моето и различно от твоето. И това, че не си уцелил здраво, не е основание да казваш "стига...". А и съм уточнил, че си е риск. Споделих собствен опит без да го натрапвам.Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Точно пък за радиаторче дето е масов проблем при тея коли да си купиш втора ръка.... , и смяната му не е наи приятното занимание, някък си никои не може да ме убеди да си взема от морга полупротекло. НА моето браво му взех Ниисенс, верно 60 кинта но нямаше дерт с топленето, беше си същинско кат истинско
							
						Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Това с "твоето дето е различно от моето" по-добре да не го беше писал.Това дето сложих на колата ми беше точно от 1.6 двигател и радиаторчетата на Браво/Брава и Марея са едни и същи.Освен това видимо беше здраво и протече след точно една година.Колегата,който ми го продаде е член на Форума и мой добър приятел така,че съм склонен да му вярвам,че е било читаво.И никой не може да ме убеди,че си заслужава за едни спестени 10-15 лева двойният труд.Защото масово на старо са по 20 лв , а новите са 30-35 лв.sok1 написа:При мен смяната е за 30-ина мин (без точене и обезвъздушаване). Плюс това става дума за радиаторче на Брава 1,6, което е същото като моето и различно от твоето. И това, че не си уцелил здраво, не е основание да казваш "стига...". А и съм уточнил, че си е риск. Споделих собствен опит без да го натрапвам.Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Моето също го смених с AVA и вече година си държи. Топли та чак пари
Втора ръка няма смисъл да купуваш. Ще протече много бързо.
							
						"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Това радиаторче за 35 лв и аз съм го виждал с две топлообменни тръби, и редки ламаринени ламели
 , дали трябва да е по скъпо?А това радиаторче от ЖТД е с 6 напречно разположени топлообменни тръби и гъсти АЛУМИНИЕВИ ламели. Дали е по добре а?Дали тече всеки може да си го провери, като не пропускаме факта че и новото може да тече/причини много/. Но както съм казвал и преди всеки сам решава как да си кара колата.
							
						Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	
 
Коментар